Jaa best leuk, jammer dat ze niet een camera extra hebben gebruikt voor close up beelden en wat afwisseling. Ook dat felle zonlicht erop enzo waardoor je eigenlijk niet ziet wat ze doen is net zonde.
We hebben het hier over Mascha hè, da’s altijd net niet.
Te veel moeite
Bonnie had er een muziekje onder gezet, zelf als pompoen verkleed gaan, Nick had een pompoen tiara op gehad en de katten een heksenpakje en een duivelspakje aan gehad als zij dit had gedaan. Verschil moet er wezen.
In de vlog hadden ze allemaal Halloween versiering in huis, maar gewoon in deze hele video niks mee gedaan, zonde toch? Had alles lekker nog kneuterig ermee versierd in griezelthema een introotje opgenomen etc. En ik ben niet eens een YouTuber.
Het hangt letterlijk achter hun.
Ik las dit met mijn champagne hoofd
Wat is Nikkie toch een heerlijk wijf, zo gezellig en professioneel tegelijkertijd. Het interview gaat ook zo natuurlijk. Vind Linda helemaal niet interessant, maar dit kijkt zo gezellig weg. Nikkie’s eigen make-up in deze video is ook weer super mooi. Helemaal leuk
Love it! Ik vind Linda wel leuk, (impopulaire mening wellicht). En ze ziet er echt heel goed uit!! Ze wordt altijd bestempeld als een soort mislukt plastisch chirurgisch project (“Vroeger was ze nog knap blabla”) maar ze ziet er gewoon hartstikke goed en natuurlijk uit.
Oh Linda ziet er inderdaad gewoon goed uit en zal vast leuk zijn hoor, maar ik was gewoon nooit geïnteresseerd in haar persoon. Niet omdat ze niet leuk zou zijn. Waarom wordt ze als zodanig bestempeld? Krijg weinig van haar mee, maar ze lijkt m.i. de afgelopen 20 jaar nog steeds op haarzelf met de normale tekenen van ouder worden in het gezicht.
@NoTime eens! Doet ze heel goed.
O, echt heel leuk. Mag zo graag naar Nikkie kijken en luisteren. Ze interviewt ook hartstikke goed. Zou leuk zijn als ze daar in de toekomst meer mee kan doen.
Vind Linda trouwens ook hartstikke leuk overkomen in het filmpje.
Oh wat een verademing om Linda met goede make up te zien, en wat een verschil! Normaal gesproken heeft ze altijd zo’n hard lijntje onder haar ogen
Ja het is mooi om te horen hoe loyaal ze is naar haar team maar die vrouw die haar make up doet is een soort Leco, blijven hangen in de tijd. Benieuwd wat die denkt als ze dit filmpje ziet lol…
Linda de Mol lijkt me gezellig om als tante te hebben. Nikkie overigens ook.
Ik vind Linda de Mol zeker niet mislukt maar ik weet nog dat ze meer dan 20 jaar geleden er ineens best anders uit is gaan zien. Dat was toen wel opvallend. Ze had vroeger echt een ander voorkomen.
Heb net het interview gezien, heel leuk en relaxt zijn ze!
Nu kijk ik naar die foto’s hierboven een let ik extra op haar voorhoofd bij die eerste foto haha.
Vind haar zoals op de laatste foto met iets donkere wenkbrauwen ook wel mooi
Beetje slecht dat in dat artikel Nikkie de Jong staat ipv de Jager wel heel leuk filmpje! Vind Nikkie zo’n topper
Wow ik vind dit best een schokkend verschil
Had nooit gedacht dat dit dezelfde persoon was
Precies. “Schokkend verschil” hou toch op.
Ik had deze opmerking verwacht. Ja tuurlijk ze is ook ouder geworden maar ik zie ook duidelijk verschil tussen het ouder worden en tussen plastische chirurgie. Ik kan geen voor en na foto van toen vinden maar ze had echt ineens een ander gezicht toen. Ik was toen echt in ‘shock’ (andere tijd, en zij was een van de eersten toen) nu denk ik: you do you.