Beutyblogtopic XL #12

Take a shot als Mascha iets volledig gaat uitzoeken

29 likes

En neem een shot als ze zegt dat ze een systeem gaat bedenken voor iets

27 likes

Black out drunk.

10 likes

Ik ga weer zo verschrikkelijk slecht op deze meid. Het nachtkastje is weer puur voor de kink toegevoegd - ze gaat het uitzoeken en dan zegt ze ‘misschien krijgen jullie zo iets te zien
. Ik kijk even wat ik laat zien’ en dan 10 sec later trekt ze er laatje open ‘okĂ© normalize dit, the obvious, sextoys’. JE ZIET NIKS HET zijn 2 doosjes waar niks op staat wat het kan linken aan sex!!! Normalize het eerst ff lekker zelf en doe niet zo mega spastisch om alles wat met sex te maken heeft - einde rant

70 likes

Ik kan het niet eens opbrengen om te hate watchen.

22 likes

Bespaar je de moeite

3 likes

Terwijl ze zelf in de veronderstelling is dat ze waanzinnig taboedoorbrekend is met haar non-revelaties over haar sexleven.

15 likes

Hallo Greg. Mijn katten allergie werd erger toen we vroeger onze kat weg deden. (Niet mijn idee)
Dus als je siem en manis weg doet geef ze maar aan mij. Ik nies, krab graag wat meer voor die arme schatjes.

3 likes

Ik snap niks van beauty maar tering moet je echt al deze borstels houden?? Komen ook echt uit het kastje bij de gootsteen dus sowieso geen borstels die ze vaak gebruikte

10 likes

Hoe moet ze anders haar haar preppen

Weten jullie nog die periode dat ze het 24/7 over haar preppen had en dan eerst een half uur bezig was voor ze kon krullen en dan zakten de krullen alsnog na een halve dag uit.

Uiteraard deed ik haar na en dan had ik eindstand vet haar door alle mousse en alsnog geen Krul

52 likes

Oh fuck ik heb helemaal niet zon borstel
 behoor ik nu tot het straat arme gezin.

17 likes

Och ja. Lekker je haar wassen om er vervolgens een kilo mousse, droogshampoo, volumepoeder en haarspray in te gooien. En het dan na een halfuurtje weer plat zit đŸ„Č

8 likes

Nou dit, als ze het niet gezegd had, was het mij niet opgevallen. Versta ook voor geen meter wat ze zegt als het ze het merk noemt.

4 likes

Tienvanwil blijft mij ook verbazen

Hoe kun je jeffree star nou een inspirator noemen

34 likes

Inspirator? ik ken alleen inspiratoir

3 likes

Jezus leeft ze zo erg onder een steen of is ze gewoon zelf racist?

7 likes

Ze lijkt me wel een FvD’ertje.

30 likes

Ik volg Mascha niet, maar mijn borstels liggen ook onder de wasbak en ik heb er ook 4 die ik daadwerkelijk vaak gebruik.
Dus kan best.

3 likes

Hallo gratis hovenier die onkruid weg komt halen.

17 likes

Mas haar eigen badkamer is toch eigenlijk ook gewoon clean of zeg ik nu iets raars?

2 likes