Denk erom, niet kritisch reageren! Hahaha
Alsof zij een hovenier tussen haar volgers heeft
Ouders van minions misschien
Hoezo gratis? Mascha gaat sowieso betalen maar ik denk dat alle zoekmachines gewoon defect zijn bij influencers. Die bestaan alleen voor gewone mensen zoals wij.
Hahaha Anna Nooshin postte laatst iets in Stories met een vraag over vakantiehuizen voor haar familie.
Reageerde iemand met: This is your dumbest post ever, go figure it out yourself.
Dat heeft zij dan ook gerepost ofzo? Wat was haar reactie? En terecht, zoek het zelf uit.
Ja klopt! Ze vond het stom want social media is juist voor dit soort vragen en anderen helpen bla bla.
Hahaha nee daar is Google voor
google gaat je echt niet helpen met de zoekterm “gratis vakantiehuis voor mijn familie”
Zou ook al iets anders zijn als ze al de moeite hadden genomen iets te boeken en vroegen naar tips voor lekker eten of activiteiten. De tijd dat je wacht op antwoord had je allang goede opties kunnen vinden.
Wow dommer dan congrats for having me?
Mijn eerste gedachte hierbij was ook echt “dan ga je toch gewoon binnen zitten?”
Nieuwe dag, nieuwe “Iedereen die ik spreek heeft dit ook”
Vandaag heeft iedereen een tekort aan hout!
Benieuwd wat iedereen die ze spreekt morgen ook weer heeft!!
Haha! Toch moet ik haar hier gelijk geven, want er is inderdaad een zwaar tekort aan hout.
Voor het eerst zegt ze iets waar ik ook last van heb haha. Niet dat we nergens hout kunnen kopen ofzo, maar hallelujah die prijzen.
Ik ging trouwens net de vlog weer eens kijken en het gaat echt alleen maar over lichtknopjes uitzoeken. In welk universum is dit leuke content?
Vraag dat aan Bonnie, met der stopcontacten vlog
Zelfs de stopcontacten vlog van Bonnie is van betere kwaliteit dan welke Beautygloss video ooit.