Achja als je niks in je leven hebt voor jezelf waarin je validatie kan vinden (eigen werk, eigen hobby), dan is dit blijkbaar de enige manier om nog ergens een sticker voor te krijgen.
Mijn God die kerel is zoân babyâŠ
Ook dat stuk dat hij een suggestie heeft, Mas t niks vind maar âUiteindelijk blijkt dat hij toch altijd gelijk heeftâ. Ze knielt nog net niet voor m neer, op een rits.
Ik werk in de logistiek en palletprijzen zijn nu ruim verdubbeld omdat er zo weinig hout is.
Hallo Krek natuurlijk. Jouw scherpe analyses van de foefs verdienen een heel stickeralbum vol.
Wat is Mascha aan het teasen? Een nieuwe planner? Laatst had ze ook al opeens zoân post.
Denk het wel
Ik las poopy planner
Denk haar nieuwe planner, die zou toch in augustus online komen.
Als elk merk hun planner/agenda al lang en breed in de winkels hebben liggen komt die van mascha eens online. Goed gepland.
âEen foefcasa vakantiehuis kopenâ
Ik trek dit gefoef en al die huizen echt niet meer man.
Baanbrekend hoor, echt al die teasers helemaal waard
*smelterig
De foefs zijn na twee jaar in Amsterdam wonen eindelijk een keer in de Haarlemmerstraat en het is er A-MA-ZING. Mensen koop gewoon een fiets en ontdek je stad in plaats van alleen maar met de auto over de ring van huis naar huis rijden.
Ben nog geabonneerd, maar klik eigenlijk nooit de video aan. Tijd om af te melden
Nou inderdaad.
In het geval dat er nooit meer iemand naar de vlogs kijkt en ze daar geen inkomsten meer uit hebben⊠kunnen ze altijd nog verdienen om alle 1000000000 spullen die ze hebben te verkopen.
Haha ik vond dat ook wel bijzonder. Ben benieuwd of ze vanuit de nieuwe woning wel wat vaker door de stad fietsen. Zag net nog de stories over Mas haar huis. Het is natuurlijk een dolle kleuren boel maar ergens ook wel leuk dat ze gewoon doen wat ze zelf mooi vinden en het niet Pinterest perfect wordt.
Haha en zogenaamd kijkt niemand die vlogs hoooor, maar toch gaat het hier elke dag over Mascha in dit topic
Mascha zet in haar instastory over het huis âhappy kleurrijk, geen beige voor mij.â Is dit een shade naar andere collega influencers of naar het forum?
Ik vind het ook wel grappig dat die stylist verder van die heerlijke 13 in een dozijn huizen heeft gestyled en nu dus dat van Mas & Greg.
Heerlijk die vlogs van de Foefs als je in spanning zit te wachten op vaccin. âWe zijn nu als een gek alles aan het regelen rondom de verhuizing.â Zegt ze terwijl ze in de Haarlemmerstraat aan het rondkijken zijn