‘ik ben benieuwd: hoeveel badpakken vinden jullie nodig om te hebben? Wat mij betreft nooit genoeg spul. Laat het achter in de comments!’
Nooit genoeg spul.
Dat is weer lekker on-brand van mas. Ze is in ieder geval consistent.
Mijn cavia heeft twee badpakken voor als er een in de was zit met zijn gordijnen.
En ook een voor als je cavia dood is?
Ik ga al deze posts flaggen
Hahaha, al die huilende / boze emoticons van jou erbij.
En daarna graag hoe je je kind aan gaat leren wat de benaming is van het mannelijk en vrouwelijk geslachtsdeel #mommybloggerstopic
Dat hebben ze ook al gedaan, bij Awisa, maar een babysitter is toch een stapje verder.
Pff ik word er zo plaatsvervangend ongemakkelijk van als gregor zijn cadeau openmaakt. Sorry maar lijkt net of hij een beperking heeft hoe hij brabbelt en domme opmerkingen maakt. Net een kind van 4 mijn god hey
Dat is hun hele dynamiek, soort van neverending rollenspel als kleuters.
Wat je zegt over een beperking negeer ik even trouwens.
Vraag me echt af wat iemand denkt als je ooit hem als makelaar hebt gehad en je ziet hem dan zo in een vlog Of zou hij zijn huizen ook zo aan de man gebracht hebben?
|Dit is de bababoeboebadkamer, kunjlekkrGellibaffs in nemen…oe, aa oe, kijk…Spongebob tandpasta!!!"
Ja ik snap wel dat die in de sale is
Greg heeft hem nu, hup in de sale!
Maar zo zie je maar weer dat smaak niet te koop is
Vraagt ze zich dit serieus nog steeds af of komt dit uit die oude vlog?
Ik heb wel eens wc brillen gezien in de jaren 90 die zo’n printje hadden.
DIT KOST €410 PER ROL VAN 7M??? Of lees ik verkeerd, op de site staat: Comes with two panels measuring W70cm x H3.5mt each
Lol so on brand
Net als die wanstaltige Versace badjassen van ze, het moet altijd over the top maar dan is t resultaat altijd alsnog Beverwijk omdat ze geen smaak hebben.
In de Fabienne Chapot sale deze week heeft ze ook ff 1000 euro aan jurken in een paar minuten uitgegeven en die belanden dan weer opgepropt in haar kast en over 3 maanden gaan ze in de ‘doneerbak’.