Beutyblogtopic XL #12

Kant en klaar potjes babyvoedsel vs. baby eten koken zonder keuken, mijn advies

4 likes

Jullie maken grapjes maar op dit moment is dat wel het niveau van haar Beautygloss kanaal. :joy:

17 likes

Ja en kan ze met dat niveau alsnog 3 huizen tegelijk hebben :sob:

16 likes

Money mindset!!

1 like
  • Hoe doe je zo efficient mogelijk 3x per dag boodschappen omdat je geen koelkast hebtā€¦

Ik zie het echt gebeuren dat we de hele maand juli getrakteerd worden op al dit soort pareltjes.

6 likes

Die weten t ook niet meer want die zijn #abandoned.

2 likes

Whahahahaā€¦ja godver je hebt nog gelijk ook!

Er is nog geen vlog van Mascha. Bij haar valt het op omdat ze eigenlijk toch vrijwel altijd op tijd is. Kan natuurlijk gebeuren, geen probleem

1 like

Ja maar een keer per jaar komt de vlog te laat.

4 likes

Ze heeft ook iemand van een oppascentrale, dat zou ik zelf ook even spannend vinden eigenlijkā€¦

4 likes

Haha zo is elke ouder toch als ze hun kind voor t eerst bij een babysitter achter laten

17 likes

Greg krijgt een kadootje van Mascha voor hun huwelijksdagā€¦ik versta er echt weer niks van. Ik zit tussen slappe lach, verbazing en afschuw in.

Oja en de tuinman van het vakantiepark zag haar blote borsten omdat ze bikiniā€™s pastte. Totale stress en ze verstopt zich in de keuken. Misschien leuk voor de podcast, heel spannend :unamused:

30 likes

2 seconden ervoor is ze nog heel stoer haar badpakken van de flashline aan het laten zien, en nu is het mega awkward dat de tuinman haar heeft gezienā€¦ Sorry, maar dan vind ik je toch echt te preuts hoorā€¦

11 likes

Maar jeetje, hebben jullie ook zoveel badkleding? Ik heb in mijn hele leven niet zoveel bikiniā€™s en badpakken gehad als zij in deze video laat zien.

21 likes

De meeste ouders laten hun kind voor 't eerst bij een bekende achter; opa, oma, vriendin. Niet bij iemand totaal onbekend van een oppascentrale :sweat_smile:

11 likes

Oh leuk zullen we allemaal vertellen hoeveel badkleding we hebben.

22 likes

0 want ik doe gewoon aan skinnydippen hoor

5 likes

Ik wil het tĆ³ch nog even hebben over hellofresh

32 likes

kunnen we ook bespreken hoeveel badkleding iedereen gemiddeld nĆŗ heeft en zijn/haar/hun hele leven?

2 likes

afbeelding

18 likes