Haha ja, “zoooo’n drukke dag” en doen alsof ze bijna van dr stokkie gaat door die drukte terwijl ze aan het shoppen zijn
Ik heb me laatst unsubscribed omdat ik ze toch nooit meer kijk, ik lees via hier al het interessants toch wel haha
Lijkt mij ook wel leuk om als stylist eens all-out te kunnen gaan!
Ja helemaal eens met dat het leuk is om te zien met hoe goed ze in haar vel zit. Maar het is weer echt enkel dit waar ze over post, net als eerst met het mountainbiken of dat wijnproeven. Elke week 32639827 foto’s dat ze aan het sporten is, of boeken die ze leest over gezond eten waar ze dan tig stories aan besteedt of nu weer een lazy fitgirl transformatiecursus die ze promoot. Lijkt echt weer een nieuwe obsessie te zijn waar we over 3 maanden niks meer van horen.
ja haha je kan ook sporten zonder het op instagram te delen denk ik dan
Haar leven op Instagram delen, is natuurlijk haar werk, dus in haar geval snap ik wel dat ze het post.
Wel mooi dat ze schreef al anderhalf jaar niet gefietst te hebben, na haar intensieve wielerperiode, haha.
Stoor me overigens niet aan haar ‘obsessies’ (maar volg haar ook nergens). Herken het wel om ergens vol in te gaan en er vervolgens niks meer mee te doen
Een opruim planner
Ik kijk dus wel eens de vlogs als er hier weer commentaar op is
maar nu ook over zo’n recreatiewoning. ‘Er zijn er gewoon geen die niet op zo’n park staan!’ waarschijnlijk hebben ze een keer even keken, en niet echt goed gekeken, want ze zijn er echt wel. Alleen in de regio Amsterdam natuurlijk niet, daar is een enorme krapte dus staan geen losse recreatiewoningen.
Ik vind het ook heel normaal om verschillende hobby’s te hebben en uit te proberen.
Vind het alleen heel storend dat Cynthia er meteen 82729368 dingen over moet posten met meteen een soort professor hoed over hoe het wel/niet moet. Recentelijk over een boek over gezond eten en hoe schadelijk dit boek was, en een paar weken daarvoor wilde ze een structuurjunkie cursus organiseren over hoe je sporten in je leven moet plannen. Hoe expert ben je nou na een jaar sporten.
Zou me er persoonlijk nog geen eens aan storen als ze enkel selfies zou posten met “net gesport” oid, zelfs niet als dat er 20 per dag zouden zijn want ik heb speciaal een Instagram account waar ik alleen maar krachttraining/voedingsaccounts volg die posten over een hun journey, maar cynthia’s hele gedrag eromheen vind ik storend: ze is meteen een expert en probeert meteen een business model eromheen te verzinnen.
Moet wel zeggen dat Mas laatste tijd qua kleding/sieraden ect zichzelf wel aan het overtreffen is
Haar planners zijn volgens mij ook zonder datum dus ze kan elk moment van het jaar een planner uitbrengen. Ben benieuwd hoe deze eruit ziet, tot nu toe vond ik ze allemaal lelijk/kinderachtig.
Ik hou dit al een jaar in de gaten op funda, kan je er echt meerdere aanwijzen. Maar ja, niet rond Amsterdam nee.
Die video
Een kuthuis vakantiehuis Sounds legit
Ik zat er echt al maanden op te wachten, dat weet toch iedereen…
Ik vind ze mooi, de cover althans. Van de binnenkant heb ik geen idee.
De inhoud en stickers zijn dus exact hetzelfde als de Mascha x jv planner die Josh helemaal ontworpen had. Dus lijkt erop alsof Mascha gewoon de Josh planner heeft gepakt en alles in het roze en blauw heeft laten drukken?
Ik heb de blauwe versie besteld
Ik wil gewoon een keer proberen of het een fijne planner is of niet. Mijn moleskine loopt nog tot december, dus dan kan ik in januari beginnen met de mascha planner. Als het niets is ga ik gewoon weer terug naar moleskine, maar ik wil even wat anders proberen en vind deze versie er wel leuk uitzien.
Ik heb destijds de Josh V planner besteld en vond het echt wel handig! Voor die ene maand dat ik m heb gebruikt want toen kwam Corona en was m’n agenda ineens leeg