Beutyblogtopic XL #12

Moet wel zeggen dat Mas laatste tijd qua kleding/sieraden ect zichzelf wel aan het overtreffen is

2 likes

Haar planners zijn volgens mij ook zonder datum dus ze kan elk moment van het jaar een planner uitbrengen. Ben benieuwd hoe deze eruit ziet, tot nu toe vond ik ze allemaal lelijk/kinderachtig. :speak_no_evil:

1 like

Ik hou dit al een jaar in de gaten op funda, kan je er echt meerdere aanwijzen. Maar ja, niet rond Amsterdam nee.

1 like

De planners zijn er.
Een roze met goud en een blauwe met goud. De blauwe is limited edition.

2 likes

Die video :joy:

Een kuthuis vakantiehuis :+1: Sounds legit

Ik zat er echt al maanden op te wachten, dat weet toch iedereen…

2 likes

Ik vind ze mooi, de cover althans. Van de binnenkant heb ik geen idee. :hugs:

2 likes

De inhoud en stickers zijn dus exact hetzelfde als de Mascha x jv planner die Josh helemaal ontworpen had. Dus lijkt erop alsof Mascha gewoon de Josh planner heeft gepakt en alles in het roze en blauw heeft laten drukken?

1 like

Ik heb de blauwe versie besteld :no_mouth:

Ik wil gewoon een keer proberen of het een fijne planner is of niet. Mijn moleskine loopt nog tot december, dus dan kan ik in januari beginnen met de mascha planner. Als het niets is ga ik gewoon weer terug naar moleskine, maar ik wil even wat anders proberen en vind deze versie er wel leuk uitzien.

1 like

Ik heb destijds de Josh V planner besteld en vond het echt wel handig! Voor die ene maand dat ik m heb gebruikt want toen kwam Corona en was m’n agenda ineens leeg :joy:

13 likes

Ik heb er ook eentje hoor! Ik heb amper wat te plannen dus gebruik hem niet vaak maar ze zijn mooi en handig

2 likes

De eerste paar maanden heb ik het wel echt gebruikt voor mijn werk afspraken etc. Maar was toch te lui om alle stickers te plakken en data te schrijven dus nu gebruik ik het als notitieboekje.

Ik kan mij voorstellen als je wel echt into het schrijven en plakken bent, je ook echt gebruik maakt van deze planners.

3 likes

Ff voor mijn beeldvorming, want de planner hype gaat volledig aan mij voorbij, maar wat kan er “handig” zijn aan een planner? Als in, waarom is de ene planner zoveel geweldiger en handiger dan de ander?
Het is toch een gewoon een stuk papier om op te schrijven dat je naar de tandarts moet?

16 likes

:fire::fire: die reactie van bol

442-ABD06-A9-CC-4305-B09-A-70-D1898-E56-E9

179 likes

Pijnlijk toeval dat Cynthia en Mascha op dezelfde dag hun nieuwe planners lanceren.
Qua stijl vind ik die van Cynthia rustiger en prettiger ogen dan die van Mascha.

8 likes

Pijnlijk :joy:

1 like

Omg :joy:. En dan ook nog in de reacties vragen wat de juiste link is :joy::joy::joy:

Edit: namen/foto’s even weggekrast

48 likes

Ow ja, zo toevallig. Net als de kaartverkoop van hun party’s. :laughing:

5 likes

Ik snap geen hol wat er nou precies aan de hand is, maar dit is weer zo typisch Mas X Max.

15 likes