Beutyblogtopic XL #12

Mascha’s reclamestem voor Hello Fresh ook weer,: bestel voor 4 personen want als je bezoek krijgt denk je niet: heh we hebben alleen maar voor 2 personen…

Tuurlijk Mascha…het kost al geen godsvermogen voor 2 personen

’ we hadden dus vrienden die zeiden hoe kan dit???..maar…je kan dus gewoon op je vakantieadres laten bezorgen!’

Wauww Mascha…it’s amazing!

32 likes

Ik vond het ook krom klinken maar het is blijkbaar de helft van een quote van Dave Grohl “No one is you and that is your power”

Misschien is ze al járenlang fan van Nirvana of Foo Fighters :woman_shrugging:t3:

4 likes

haha what a concept

Nee haha ik zag het toen ik dat zinnetje ging googlen. Arme Dave wel want die quote is helemaal door Pinterest vrouwen overgenomen

6 likes

Sorry maar ze kunnen in Den Haag de ui gewoon niet uitspreken

3 likes

Ik vind “no one is you” wel goed passend bij de licht narcistische vlogger mindset. “Alles draait om mij en niemand kan daaraan tippen :cool:

4 likes

“No one is you” is idd niet fout maar wel vrij weinigzeggend.
Net als die parel “nee is ook een woord”. Ja, in feite klopt het prachtig, nee is inderdaad een woord, maar het slaat nergens op. Bloemkool is ook een woord.

41 likes

No one is you klopt in feite ook niet want jij bent jij en jij bent iemand

12 likes

Positief puntje, viel mij op dat als Debbie een betaalde samenwerking heeft op haar insta story’s, dat er boven aan nu staat betaalde samenwerking met merknaam. Op de plek waar normaal het gebruikte filter wordt aangegeven. Veel duidelijker dan wat sommige andere doen, ergens weg gestopt ad plaatsen wat niet leesbaar is.

5 likes

Ik vind dit soort dingen zo oneerlijk he. Ik kijk alles, alles, alles wat mensen van me gaan lezen heel, heel, heel goed na. Al is het een stom bericht op een stom forum :mad:

5 likes

Meubi

31 likes

Bobba

15 likes

Komt doordat ze Russisch is

6 likes

Sorry ik vind dit een beetje een rare opmerking. Mascha spreekt vloeiend Nederlands en de woorden waar het hier over gaat zijn allebei goed Nederlands.

Dat is iets wat Mascha zelf altijd als exuus gebruikt haha

9 likes

Lol echt? Wat raar? Ze spreekt echt perfect Nederlands

@California sorry😂

5 likes

Ja ze snapt sarcasme bijv niet want ze is op haar 4e naar NL gekomen en spreekwoorden snapt ze daarom ook niet. Zijn haar eigen woorden allemaal.

12 likes

Spreekwoorden vind ik wel logisch als je thuis geen Nederlands spreekt.

8 likes

Ik ben het hier eigenlijk wel eens met Mascha. Op het moment dat je opgroeit in een gezin met ouders die beide uit een volledig andere cultuur komen dan krijg je spreekwoorden thuis niet mee. Ik heb hetzelfde gehad. Ik ken ze en herinner me dat ik het op de basisschool ook heb geleerd, maar ik haal ze vaak door elkaar en daarnaast komt het überhaupt nooit in mij op binnen de passende context om een spreekwoord te gebruiken

25 likes

Jaa die uitspraken ken ik, maar dat snap ik ook. Als je die uitspraken niet veel meekrijgt vanuit huis is het ook heel lastig.