Beutyblogtopic XL #12

Is zeker voor als Mila huisarrest heeft

10 likes

Vorige keer toen haar planner uitkwam was er precies dezelfde “Mas vs. cynthia” discussie inclusief poll en toen won Mas, dus het is ook maar net welke richting de wind opstaat.

8 likes

Die van Cynthia is mooier vind ik, maar zo onhandig met kleine lijntjes om op te schrijven. Bij die van Mascha heb je tenminste nog genoeg ruimte voor je lijstjes.

2 likes

Ik vind die planner van Mas echt zo eentje die je in de voordeelbak bij 't Kruidvat vindt maar ach #nmsmvpe

62 likes

De vorige editie lag ook na een tijdje in de uitverkoopbakken (van de Etos dan)

3 likes

Ja precies. Nou heb ik alles wat je kan breken in een knie gebroken en ik zit midden in de revalidatie…en dan zie je Mascha lachend lopen, bukken enz en zeggen dat haar knie gebroken lijkt…wtf…

4 likes

Die tekst viel me ook op, maar misschien is het zo’n neon tekst?

@Frambozentaartje volgens mij is dit correct Engels

1 like

Ik heb de video nog niet gezien. Ik zag ze op instagram passeren.

@Ohappyday, ik ben meer fan van de roze :smiley:

Ik heb de mascha planner (een ‘ouder’ model) en moet zeggen dat ie echt top is.

Als onderzetter.

22 likes

Ik verwonder me altijd om Mascha’s taalgebruik, dus ben even benieuwd.

Wat zeg jij?

• Meubels
  • Meubelen

0 stemmers

• Open maken
  • Openen

0 stemmers

1 like

Haha i wish

4 likes

Mascha’s reclamestem voor Hello Fresh ook weer,: bestel voor 4 personen want als je bezoek krijgt denk je niet: heh we hebben alleen maar voor 2 personen…

Tuurlijk Mascha…het kost al geen godsvermogen voor 2 personen

’ we hadden dus vrienden die zeiden hoe kan dit???..maar…je kan dus gewoon op je vakantieadres laten bezorgen!’

Wauww Mascha…it’s amazing!

32 likes

Ik vond het ook krom klinken maar het is blijkbaar de helft van een quote van Dave Grohl “No one is you and that is your power”

Misschien is ze al járenlang fan van Nirvana of Foo Fighters :woman_shrugging:t3:

4 likes

haha what a concept

Nee haha ik zag het toen ik dat zinnetje ging googlen. Arme Dave wel want die quote is helemaal door Pinterest vrouwen overgenomen

6 likes

Sorry maar ze kunnen in Den Haag de ui gewoon niet uitspreken

3 likes

Ik vind “no one is you” wel goed passend bij de licht narcistische vlogger mindset. “Alles draait om mij en niemand kan daaraan tippen :cool:

4 likes

“No one is you” is idd niet fout maar wel vrij weinigzeggend.
Net als die parel “nee is ook een woord”. Ja, in feite klopt het prachtig, nee is inderdaad een woord, maar het slaat nergens op. Bloemkool is ook een woord.

41 likes

No one is you klopt in feite ook niet want jij bent jij en jij bent iemand

12 likes

Positief puntje, viel mij op dat als Debbie een betaalde samenwerking heeft op haar insta story’s, dat er boven aan nu staat betaalde samenwerking met merknaam. Op de plek waar normaal het gebruikte filter wordt aangegeven. Veel duidelijker dan wat sommige andere doen, ergens weg gestopt ad plaatsen wat niet leesbaar is.

5 likes