Dit is gewoon zo getarget dan door serena ( of haar mediabedrijf)
Cynthia heeft daar een adspace en is zich hier waarschijnlijk niet eens van bewust
Dit is gewoon zo getarget dan door serena ( of haar mediabedrijf)
Cynthia heeft daar een adspace en is zich hier waarschijnlijk niet eens van bewust
Zelf zegt ze daarover dat ze nu door hormonen meer speeksel heeft. Maar dan hoef je het toch nog niet zo naar binnen te slurpen?
Is onzin want dit doet ze al sinds ze begon met vloggen. (met die invisalign was het nog erger).
Jaa dat slurpen en smekken telkens, is denk ik gewoon een soort aangeleerde tik ipv dat het ergens door komt. Maar dat doen Monica en Josh ook volgens mij, als ze een zin beginnen elke keer zo’n"tikje" met tong/lippen super irritant.
Denk ook dat het aangeleerd is. Dan is het dus ook weer af te leren. (sprak zij hoopvol)
Vond de video van Mas en Marije bijzonder. Had het idee alsof Mascha heel erg aan het graven was naar antwoorden/antwoorden wilde ontlokken, maar dat Marije er niet heel veel behoefte aan had, wat logisch is.
Vond t n beetje awkward ofzo? Zo’n soort video zou beter uit de verf komen als Marije er zelf meer op kan, of uberhaupt WIL, reflecteren.
Nou ja zeg…
Wij konden in ons vorige huis de bel niet uitzetten omdat die op de een of andere manier verbonden was met hetzelfde netwerk als ons internet. Dus het is misschien niet eens altijd interessant doenerij. Je kan ook overal een punt van maken…
En als je denkt dat de pakketbezorger je niet volgt, kan je zo toch laten weten dat je een belangrijke influencer bent!
Mwah, ik zie ook wel eens briefje met: niet aanbellen want kind slaapt/hond blaft dan/wij zitten in de tuin. Een reden geven is niet altijd interessant doenderij, maar ik vind het posten van zon story wel wat stoer doen ofzo.
Inderdaad, of bij mij mijn partner aangezien die in soms 's nachts werkt. Pakketjes worden niet steeds op de aangegeven dag geleverd, waardoor je hier niet altijd rekening mee kan houden. Dus ik kan me wel voorstellen dat je dit soms zo doet.
Mascha zegt in haar vlog van vandaag dat ze zelf een keer kruiden wilt plukken om thee van te maken. Gaat ze dan met of zonder gregor? Gaat ze het filmen? Gaat ze wel “NAAR ACHTER “?
Zoveel vragen.
Vind dit een beetje stads ofzo, kruiden plukken enzo, betaal je waarschijnlijk ook de hoofdprijs voor bij zo’n biologische hippie plek, koop een munt plantje voor in de nieuwe tuin klaar.
Ik had precies hetzelfde gevoel. Ze zijn ook nog niet zooo lang uit elkaar toch? En meteen allemaal opmerkingen en vragen over single zijn, vriendschappen nadat je uit elkaar bent, gescheiden zijn, elkaars familie blijven zien. Misschien zie ik spoken maar ik vond Marije ook een beetje triestig uit dr ogen kijken en bepaalde vragen ontwijken.
Ook die vraag van Mascha: “als je nu iemand nieuws ontmoet en die vraagt naar je relatiestatus, zeg je dan ‘ik ben gescheiden?’” missgirl, who cares
Wanneer gaat Mas Max eens zo ondervragen?
Of gregor die zijn mancave kanaal uit het stof trekt voor alle gossip.
Elke keer dat Serena heel veel story’s plaatst heb ik nog de hoop dat het gewoon over haar (prive)leven gaat of over alle plantjes of haar huis ofzo, maar nee het is aaaaalllllltijd spon.
Ja same, ook dat voorbeeld van Mascha: weet je wat me awkward lijkt, als je vrienden met een stel bent en een van die 2 heeft een affaire en dan wil diegene met gamenight zijn 20-jaar jongere vriendin die hij al op kantoor bone-de (bone-de ook echt) meenemen, kinda awkard.
Uhm oke bedankt voor deze nutteloze toevoeging
Het is de Murican influence he.
Daar bonen ze.
Vera heeft een designer shoplog. Ik kijk vrijwel nooit video’s maar ik ben gewoon shocked en zou heeeeel graag weten wat die (meuk) spullen hebben gekost
Als ik die mukbang met Marije ook zie vraag ik me af of Marije wist dat Massa het hier over wilde hebben? In het begin van de video kondigt ze het ‘onderwerp’ van de mukbang aan… ik heb een deel gekeken en vind 't echt een beetje een ongemakkelijk gesprek? Kwam op mij over alsof Marije er een beetje door werd overvallen.