Beutyblogtopic XL #12

Ik dacht dus bij het horen van die naam aan Max Verstappen. Ik dacht al wat heeft hij met Mascha te maken?

Haha en dan is het ineens oke? Ik ken m’n vriendinnen ook al 10+ jaar maar dan kun je nog wel een inschattingsfout maken van wat wel/niet handig is om te bespreken

39 likes

Wie is die Marije en waarom moet ze tijdens het vretten over haar scheiding (?) praten.

11 likes

Ze zal wel van te voren koffie ingenomen hebben

10 likes

Volgensmij moesten ze toen trouwen omdat ze tijdelijk in New York gingen wonen. Max ging daar werken en Marije mocht alleen mee als ze getrouwd waren.

2 likes

Ik kan mij ook echt niet voorstellen dat iemand vrijwillig zoveel geld uit geeft aan zulke schoenen. Maarja, smaken verschillen.

1 like

Smaak is niet te koop :money_mouth_face:

7 likes

Meestal wel wat goedkoper, maar niet veel. Rond de 30% of minder naar mijn idee. Ben daar vaker geweest met het idee echte koopjes te kunnen scoren maar valt vies tegen.

Maar never forget dat Vera onderweg naar huis van Londen even op het vliegveld nog net voor vertrek een Cartier armband kocht, alsof het niks was.

1 like

Ik vind dat soort shoplogs echt leuk om te bekijken, juist ook omdat ik het zelf waarschijnlijk nooit zal (kunnen) kopen. Wat ik niet helemaal snap is dat je dan een spijkerjasje koopt wat niet dicht kan, voor zover je kunt zien. Ik heb zelf ook een spijkerjasje wat niet dicht kan gekocht omdat ik weet dat ik het toch alleen open draag, maar dat is dan een H&Metje :joy: Net zoals die Chanel handschoenen, geen idee wanneer je zoiets zou moeten dragen maar wel tof. Maar je ziet gewoon dat de vingers van de handschoenen te kort zijn, soort zwemvlies effect. Zoveel geld uitgeven voor iets wat net niet perfect zit, voor haar blijkbaar geen issue, maar can’t relate :sweat_smile: maar toch leuk om te kijken.

26 likes

Het is ook zóveel ineen keer
 toch vind ik het heerlijk om naar te kijken omdat het zo’n ver van mijn bed show is.

4 likes

Ik vraag me af hoe ze zoveel dure spullen kan kopen terwijl ze een lange tijd niet heeft gewerkt/spon inkomen had. Of toch wel?

2 likes

Maar echt veel gespaard dan! :scream:

1 like

Ik vind dat je aan Vera altijd goed ziet hoe lucratief haar werk is. De foefjes zullen hetzelfde geld hebben, of meer, maar omdat die zoveel troepjes kopen heb je daar niet vaak dat luxe gevoel bij, wat ik bij Vera wel echt heb.

Edit: en Vera ownt ook echt die houding van: ik heb geld, en ik leef daarnaar. De foefjes zijn soms zo vals bescheiden of ja hoe noem je dat. Het ‘zijn we dan het arme of rijke gezin?’ effect.

57 likes

Ja vond het zo tegenvallen, het waren ook vooral de outlet modellen en collecties die de meeste merken daar verkochten, of echt al van langere tijd geleden. Daar moet je net van houden of net geluk hebben dat er iets leuks bij zit. Vond het ook niet heel goedkoop daarom. Maar wel leuk om te doen als je toch in de buurt bent :grin:

3 likes

Het is sowieso veel meer dan dat, ze had ook een flinke make-up haul. Vera gaat verder volgens mij niet graag op vakantie dus dan is dit het moment voor haar om te plurgen en dat recht heeft ze uiteraard. Verder heeft ze geen dure auto, geen duur koophuis, geen andere dure uitjes of hobby’s. Onderschat overigens niet hoeveel ze met campagnes kan verdienen. Ik gok dat je al snel een paar duizend euro per campagne krijgt en als je er meerdere per maand doet tikt dat snel aan.

8 likes

Volgens mij heeft ze een tijdje geleden ook nog heel wat designer tassen/spullen verkocht via haar Insta. Dat zal denk ik ook wel aardig aantikken.

2 likes

Klopt inderdaad. Hou je toch een leuk shop budget aan over. Als ik het geld zou hebben zou ik het ook doen. Lijkt me fantastisch om op vakantie alles te kunnen kopen wat je zou willen.

1 like

Als ik het geld had, had ik ook zeker het geld uitgegeven aan wat ik wil. Wie weet staat alles wel al heel lang op haar verlanglijst. Haar geld, haar leven. :woman_shrugging:

4 likes

Ja er zit niet echt een lekkere flow in? de vragen die mascha stelt, komen er - zeker ih begin - niet zo lekker uit. Marije heeft ook niet echt een antwoord steeds (snap ik) want hoe lang of hoeveel gedachten kun je hier nou aan wijden?

Mascha is zo druk de laatst tijd ook in die vlogs, ik wordt er helemaal kriegelig van. Dan denk ik chill ff stap voor stap alles op een rijtje(plannen), taken verdelen met Gregor. Mensen inschakelen en ontspan een beetje. Ze gaan ook tijdens dat ze roept hoe druk ze is allemaal onbelangrijke dingen doen zoals nagels, 3 x naar een mall, bodyfix, etc. De meeste mensen kunnen dat helemaal niet tijdens een verhuizing. Calm your tits girl, pfoee.
Voor haar is dit misschien ff stressvol maar ik wordt helemaal onrustig om ernaar te kijken. Terwijl ik het wel leuk/interessante irritainment vind.

22 likes