Met als cover een foto van Mascha met het kaasmasker.
De grappenmaker van de influencersclub
Nou ja en + dat Vera Camilla wel echt fatsoenlijk met haar spullen omgaat en het Ʃcht (met plezier) draagt? Vind dat ook een groot verschil hoor.
Liever een mooi designeritem dan 100 polyestertroepjes die op een landfill belanden.
Ik adviseer Mascha naar mijn kapsalon te gaan. Daar hebben ze met Versace-behang en kitch hun merk gebouwd. De kapsalon is een ode aan de āoudeā Jordanezen en heet āBij ons in de Jordaanā.
Kan ze nog wat inspiratie opdoen voor haar huis.
Dit is tenminste nog alles in hetzelfde stijltje. Vrees dat het huis van Mas straks een ratjetoe is van vanalles en nog wat.
Ik krijg echt al haarpijn als ik alleen al naar deze staart kijk
Hahah wel herkenbaar dit. Als iemand iets ingewikkelds doet ben ik te lui om het na te doen, maar met dit soort dingen denk ik oh ja dit bestaat ook nog in het leven, kan dat morgen wel eens doen. Zelfde met van die 1 minuut knotjes of āreceptenā als brie met honing uit de oven.
Ik zat van de week nog naar kappers te zoeken in mān buurt en kwam deze ook tegen, maar zooo duur
Ja, maar Sophie is geweldig en iets minder duur. Zij is zelfstandige en heeft een stoel in de zaak. Mocht je haar gegevens willen, stuur me dan een pb.
Oh thanks ga ik onthouden! Was nu naar Hier en Dhaar en ben daar ook wel heel tevreden over!
Goed om te weten, altijd zoān zoektocht naar een kapper. Ben altijd blij als ik weer iemand gevonden hebt, die me snaptā¦
Geloof dat dit de video was waar Mascha de ācleanā badkamer voor nodig had⦠of je daar nou een hotelkamer voor zou boeken
Pfff dit is gewoon net een wc hokje op spoor 2 op Amsterdam CSš
Vind t vooral irritant dat het niet scherp is
Ik huil
Maar dat ze naar een hotel gaat voor zoān filmpje is volgens mij ook gewoon een excuus. Ik denk dat ze ondanks haar oneindige ānatuur praiseā toch gewoon in een omgeving wil zijn waar meer luxe isā¦of een soort oneindig āHet gras is groener aan de overkantā complex. Als ze in hun nieuwe huis zitten zal er ook snel genoeg wel weer iets mis zijn waardoor ze weer iets anders wil. Heb zoān vermoeden dat ze in de nabije toekomst toch besluiten om naar Amerika te verhuizen en dan blijkt ook daar alles toch weer een deceptie.
Is dit in de wc van mijn schoonouders (anno 1970) opgenomen?
Ohja heeele verbetering deze hotel badkamer.
Prachtig helder ligt. En ook heel aestetic enzo. Leuk ook hoe ze het gefilmd heeft dat je heel die bad kamer ziet. Echt goed gebruik gemaakt van de ruimte.
Vanuit Estee Lauder snap ik de brief ook wel, denk dat zij graag zouden zien dat het inderdaad een mooie badkamer is die een beetje luxe uitstraalt want daar past het product volgens hun meer thuis. Als je dan alleen maar weer een hoek laat zien is het allemaal net niet en heeft het publieke zwembad hier chiquere tegeltjes.
Ik zie zo ook wel verhuizen, maar die Amerika verheerlijking pfff is alleen maar shoppen en eten
Nee, nee! Ze zou het doen voor de vlogs, om de prachtige omgeving te filmen! Nu al zin in de āWe gaan vandaag allemaal culturele must-seeās bekijken cut we hebben een geweldige dag gehad en nu ga ik mac & cheese uit een pakje maken!ā