Beutyblogtopic XL #12

ja Mila heeft een eigen huurhuis nu. nooit genoeg huizen.

42 likes

Nou snap wel dat ze dit gefixt wil hebben. Ze hebben hier waarschijnlijk grof geld voor betaald. Lijkt erop alsof het verkeerde geleverd is. Als ik een witte Ikea kast besteld heb en ze leveren een crèmekleurige dan mogen ze het ook komen oplossen hoor. Ga ik dan echt niet zelf verven.

82 likes

Ja inderdaad zou hier oo lk wel over klagen. En het opnieiw verven gaat echt niet zo mooi zijn. Zou een witte ikea kast ook niet opieuw verven. Tis niet dat je een kastje van de kringloop oppimpt ofzo ;).

3 likes

Wat ik ook niet goed begrijp, is die trap. Daar onder horen toch spijlen te zitten? De gaten zitten er al. Ben heel benieuwd of dit nog opgelost wordt of dat ze het gewoon zo laten. Vrees het laatste… :sweat_smile:

21 likes

Volgens mij komt daar nog die kast met open haard, dus mag hopen dat dat over die gaten valt of het idd nog opgevuld wordt ofzo.

2 likes

Dat hoop ik idd! Zou hier ook niet zo blij mee zijn.

Ik denk dat het programma van NPO waar Mascha in de vlog van gisteren voor filmde ‘ik durf het bijna niet te vragen’ is en dan influencer editie. Ze filmde de achtergrond en ik herkende het van de afleveringen. Kan haast niet missen.

36 likes

Hopelijk wordt ze niet afgeschilderd als een of andere make up bimbo, maarja media he…

27 likes

Ik durf het bijna niet te vragen je doet het toch wel gratis editie?

16 likes

Ik vermoed dat die er af zijn gehaald om makkelijker grote meubelen naar boven te kunnen verhuizen, scheelt een gekke draai maken.

Maar Mas kennende kan ze het ook zo laten voor een extra roomy feeling

7 likes

Ik snap echt niks van dat huis. Hebben ze nu bewust voor die afzichtelijke trap gekozen?
Deze mensen…

4 likes

Hahaha elke vlog waarin ze dit huis laat zien vraagt er wel iemand of ze die trap zo laten.

14 likes

Wisten jullie al dat Cynthia iedere ochtend om 6.30 poept?

8 likes

Heb je dit in haar planner gelezen of wat? :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Insta stories :dizzy::sparkles:

1 like

Ahahha dit bruggetje :clown_face: zij wordt echt een karikatuur vab zichzelf, vind haar zusjes zoveel leuker

43 likes

Misschien kunnen we bingo spelen als de uitzending er is

“Nou, weinig mensen weten dit maar ik was op internet aan het zoeken naar beautytips en er was niets! Helemaal niets. Zodoende ben ik zelf begonnen”

“Mensen onderschatten het heuuuulllll erg hoe zwaar dit werk is”

“Juicy fluffy slimy”

“Ik heb 1x per jaar X”

“Mijn man Gregor heeft echt hele goeie smaak”

“Ik heb in the USA gewoond”

25 likes

Over vlekken gesproken terwijl ervoor geen vlekken genoemd worden? :nerd_face:

4 likes

‘Het verloopt hier nooit vlekkeloos’ …. Tja

4 likes

O god daar las ik overheen :rofl: wat een bullshit tekst zeg

4 likes