ja Mila heeft een eigen huurhuis nu. nooit genoeg huizen.
Nou snap wel dat ze dit gefixt wil hebben. Ze hebben hier waarschijnlijk grof geld voor betaald. Lijkt erop alsof het verkeerde geleverd is. Als ik een witte Ikea kast besteld heb en ze leveren een crèmekleurige dan mogen ze het ook komen oplossen hoor. Ga ik dan echt niet zelf verven.
Ja inderdaad zou hier oo lk wel over klagen. En het opnieiw verven gaat echt niet zo mooi zijn. Zou een witte ikea kast ook niet opieuw verven. Tis niet dat je een kastje van de kringloop oppimpt ofzo ;).
Wat ik ook niet goed begrijp, is die trap. Daar onder horen toch spijlen te zitten? De gaten zitten er al. Ben heel benieuwd of dit nog opgelost wordt of dat ze het gewoon zo laten. Vrees het laatsteâŚ
Volgens mij komt daar nog die kast met open haard, dus mag hopen dat dat over die gaten valt of het idd nog opgevuld wordt ofzo.
Dat hoop ik idd! Zou hier ook niet zo blij mee zijn.
Ik denk dat het programma van NPO waar Mascha in de vlog van gisteren voor filmde âik durf het bijna niet te vragenâ is en dan influencer editie. Ze filmde de achtergrond en ik herkende het van de afleveringen. Kan haast niet missen.
Hopelijk wordt ze niet afgeschilderd als een of andere make up bimbo, maarja media heâŚ
Ik durf het bijna niet te vragen je doet het toch wel gratis editie?
Ik vermoed dat die er af zijn gehaald om makkelijker grote meubelen naar boven te kunnen verhuizen, scheelt een gekke draai maken.
Maar Mas kennende kan ze het ook zo laten voor een extra roomy feeling
Ik snap echt niks van dat huis. Hebben ze nu bewust voor die afzichtelijke trap gekozen?
Deze mensenâŚ
Hahaha elke vlog waarin ze dit huis laat zien vraagt er wel iemand of ze die trap zo laten.
Wisten jullie al dat Cynthia iedere ochtend om 6.30 poept?
Heb je dit in haar planner gelezen of wat?
Insta stories
Misschien kunnen we bingo spelen als de uitzending er is
âNou, weinig mensen weten dit maar ik was op internet aan het zoeken naar beautytips en er was niets! Helemaal niets. Zodoende ben ik zelf begonnenâ
âMensen onderschatten het heuuuulllll erg hoe zwaar dit werk isâ
âJuicy fluffy slimyâ
âIk heb 1x per jaar Xâ
âMijn man Gregor heeft echt hele goeie smaakâ
âIk heb in the USA gewoondâ
Over vlekken gesproken terwijl ervoor geen vlekken genoemd worden?
âHet verloopt hier nooit vlekkeloosâ âŚ. Tja
O god daar las ik overheen wat een bullshit tekst zeg