Beutyblogtopic XL #12

Kind van Monica slaapt toch ook in het souterrain. Daar hoor je niemand over :sweat_smile:

10 likes

Uiteindelijk gaan de foefs ook maar 3 jaar in het sims huis wonen, en verkopen het dan weer voor een vermogen door.
Die twee zitten letterlijk op een goudmijn, maakt niet uit hoe verrot ze het inrichten.

6 likes

Ik lees hier vaak mee voor de lol, nog nooit beelden van deze mensen gezien, maar heeft deze kerel nu z’n outfit op de babykamer aangepast? :joy:

66 likes

Kom net deze sushi mukbang parel van 3 jaar geleden tegen. Met Mascha die na 39 seconden vraagt ā€œmaar jullie kunnen wel tegen eetgeluiden toch?ā€ en Nina die antwoordt ā€œnee als iemand naast me loopt te smakken vind ik dat echt verschrikkelijkā€ :joy: Weten we meteen waarom die vriendschap geen stand heeft gehouden

12 likes

Die Veerle in de comments zou van mij een klap voor dr harses gekregen hebben

62 likes

Ja en fijn dat we in een land met elektriciteit wonen en lampen tegenwoordig heel goed werken.

Ik heb er geen moment mee gezeten dat ik een kamer met 1 zielig raampje had, wat ik nu pas besef trouwens. Hij was roze en dat was het belangrijkste.

7 likes

ā€œJongen gaat op schoolreisje naar Sea Life.ā€

5 likes

Wacht heeft er nu serieus iemand zitten tellen hoeveel ze hebben gegeten? Wtf is mis met je dan jeez

12 likes

Dat was zeker Gregors anonieme account.

58 likes

Die meid heeft letterlijk zitten tellen wat ze allemaal gegeten hebben I can’t :joy:

8 likes

Waarschijnlijk heeft Gregor ook precies geteld wie wat at dus ik zie het probleem niet zo

30 likes

Veerle=Gregor

17 likes

Neehee, zijn broek matcht met een flapje aan de binnenkant van zijn schoen, is toch super duidelijk!

9 likes

Na alles wat ik gezien heb van het interieur zag ik dit toch even niet aankomen

36 likes

Ik dacht dat juist niks hoorde te matchen?

24 likes

Heb de vlog gezien. Was dit niet 1 van de internationale draaidagen of komt die volgende week?
Wat mij opviel was dat ze om 14.50 bij het oude huis was en ze vertelde dat haar planner om 1500 live zou gaan. Dus dat ze nog 10 minuten had voor (…alles al in orde ofzo). Volgend shot: alles ging mis met de linkjes. Dus er stond nog niets klaar? Het zou me niet moeten verbazen :wink:

7 likes

Ze klinkt niet heel blij…

1 like

Omg ik kakel :joy:

2 likes

Dit lijkt me zo het nadeel van alles uit handen geven en zelf geen controle hebben. Lijkt me echt rot dat je er aan het einde van de dag achterkomt dat er iets niet klopt en het eigenlijk niet echt meer gefixt kan worden.

2 likes

Nu moet ik denken aan dat ze vertelde dat een garnaal ooit de darm nog bevatte. Zoooooo erg,! En toen werd ze vegetariƫr.

En nu gaat ze tussen de drollen en ratten in de gracht springen

3 likes