Ik las over besteld heen. Hahaha
Als ik een euro kreeg voor elke keer dat ze geschreven heeft dat ze patat met een kroket en appelmoes eet bij de snackbar, kon ik nu een jaren 30 huis kopen en een muur geel verven.
Zou wel verrassend zijn als de volgende funfact opeens iets als: Ik masturbeer met n crucifix en mijn hoofd kan 360 graden draaien.
Hahaha ik ga stuk
Gaat ze nou ook een poepplanner maken?
want een slimme meid is voorbereid toch?
Of is het een slimme meid schijt op de juiste tijd.
Of…Huh laat maar
Lekker ontlasten met de poepplanner klinkt minder poep
Oh ik hoopte al dat het hier over de fun facts
van Sint zou gaan hahahaha.
“Als ik een croissant koop, beoordeel ik deze eerst kritisch op zijn looks.”
Hoe verzin je het???
Snap het wel. Als ik een pistoletje koop, moet het wel een lekker wijf zijn hoor.
Weer een taalfout in Mascha’s gesponde stories. Kunnen jullie hem ook spotten?
‘Vandaag bestelt’ moet ‘vandaag besteld’ zijn, denk ik.
Feedbackmomentje
Zoals je ziet is @maybelline in de tekst onderaan dikker dan de andere letters. Grote kans dat ons Mas deze story eerder heeft opgenomen en gemaakt (opzich prima) en vergat (?) dat je zo’n story niet eerder kunt maken met clickable tags naar de bedrijven. Toen heeft ze het voor de vorm maar later nog eroverheen geplakt. De @maybelline linksboven is overigens niet klikbaar.
Punt 2: ik zie dat ie hierboven al wordt genoemd, besteld ipv bestelt inderdaad 🥲
Zij probeert de laatste tijd zo erg leuk te doen over croissants. Het wordt echt een beetje sneu gewoon.
Ik keek de stories zonder geluid en bij die laatste was mijn eerste reflex “IN JE ELLEBOOG!”
Ik verbaas me er wel echt soms over dat een klant deze stories niet gaat controleren voor ze live gaan?
Dat is toch geen doen voor bedrijven? Die zetten zoveel advertenties uit. Je betaalt ook deels voor professionaliteit en mag er toch vanuit gaan dat het goed gaat. Voordeel is wel dat er veel mensen zijn die dt-fouten maken, dus misschien merkt de helft het niet eens op .
Vraag me wel af wat Mas aan bedrijven verkoopt als ze vertelt hoe ze te werk gaat. Aan haar zorgvuldigheid valt nog een hoop te schaven.
Ik heb een tijdje influencer marketing gedaan voor een groot bedrijf in een aantal landen, maar ik heb toch wel elke betaalde sponsor video/post gezien voordat ze live gingen. Vaak genoeg dat ondanks dat we 30 minuten hadden zitten praten, waarin ik uitleg gaf over het bedrijf/ wat we doen/ hoe je de naam uitspreekt etc dat we toch video’s kregen met een verkeerde uitspraak.
Verkeerde links, te laat of te vroeg plaatsen, verkeerde info… ze zijn niet allemaal zo, maar ze komen met grote fouten weg omdat ze zo’n bereik hadden. Had een aantal influencers waar ik me echt een juf/moeder bij voelde. Corrigeren van werk, soms hele basic dingen uitleggen, herinneren dat iets over 3 dagen moet worden aangeleverd, herinneren dat ze de invoice moeten sturen aaaaaaaaaaah Had Mas al lang op de hoop gegooid: ‘alleen mee werken als we alles ver van tevoren te zien krijgen inclusief text en links krijgen + niet te veel verwachtingen van originaliteit’
Euh jawel toch, daar hebben deze bedrijven echt mensen voor die alleen met dit bezig zijn.
Inderdaad en bedrijven huren daar zelfs bedrijven voor in haha
Ja inderdaad ook al.
Nou, als ik kijk naar wat je soms voorbij ziet komen, is het soms moeilijk te geloven dat de marketing-afdeling het goedgekeurd heeft Maar aan @JelaBerlijn’s verhaal te horen begrijp ik nu waarom.
- Als ik een nieuw gezelschapsspelletje speel, vind ik het niks aan tot ik de regels goed snap. Nieuwe spellen spelen vind ik dus altijd een enorme drempel.
Pov: je vriendin van de middelbare school die op haar CU2-profiel de antwoorden geeft waarvan ze denkt dat ze daarmee als edgy wordt gezien