Ja daar ben ik het wel mee eens. De marketing afdeling zit net zo goed in zijn fout hier.
Life hack! Billen afvegen met w.c papier i.p.v met je handen. Scheelt water bij het handen wassen
Wel daarna je zakdoek gebruiken voor het openen van de w.c deur!
Hahah soms moet het heel erg fout zijn gegaan voordat bedrijven door hebben dat iemand die content moet controleren Joh, misschien gaan Maybelline en Bol hierna wel beter opletten
Is ze nu aan het hoesten of is dit haar lipstick aan het testen of die afgeeft?
Bij Mascha zou het allebei kunnen qua ik heb spon!
Wat is daar mis mee dan? Of geloof je niet wat ze zegt?
Haha nee ik vind het een rare conclusie nadat je zegt dat spullen niet gelukkig maken. Dat lijkt me meer een conclusie voor ‘dure spullen maken niet gelukkig’ dan spullen überhaupt. Zij zegt daarmee toch eigenlijk juist dat (alle) spullen haar wél gelukkig maken
Was zij een tijdje terug niet heel enthousiast over de croissants van Crisp? Dat is toch een bestelservice, dan zie je de croissants toch ook niet vooraf
Ik realiseer ook!
Dat de is nonchalante ‘vorige jaar zouden we naar Japan’ stijl. Lekker casual wat woorden weglaten. hdp
Sint begint straks een bakkerij voor dr kwasaant hobby
Met steun van het broodfonds
Ik heb zo hard moeten nadenken afgelopen minuut wat je bedoelde en vervolgens viel het kwartje en moest ik zo lachen om het woord kwasaant.
Lil Jon’ stem
Bend ova make your sneeze touch your elbow
Ik denkt dat zij bij het afbakken heel goed kijkt en dan bepaalt welke ze aan Willem geeft
cheap IKEA matras… Kuch kuch
Mooi
Maar serieus, dat is een van mijn ergernissen: mensen die nét niet over het zebrapad oversteken. Ik wil ze dan altijd heel graag afsnijden op de fiets en roepen dat ze volgende keer even 2m verder moeten lopen over het zebrapad.