Beutyblogtopic XL #13

En dan mensen uit de zorg een paar weken als influencer laten leven en dan dat ze elkaar ontmoeten.

5 likes

Ja en bij de senos gewerkt!!!

19 likes

Stage? Je bedoelt de jaaaaarenlange ervaring bij de kinderopvang?

13 likes

Dat meen je niet, en in amerika gewoond. Wat verschrikkelijk veelzijdig is ze ook.

2 likes

Ik snap het ook precies. En als ze in die modus zit gaat ze ook tongklakken en met haar vingers tikken. Soort aangeleerde lichaamstaal om haar woorden kracht bij te zetten.

13 likes


Ik vind wel dat als Vera iets zegt, ze best vaak/altijd achter haar standpunt blijft. In tegenstelling tot anderen want💸.
Ik ben het ook echt met dr eens mbt WW.

71 likes

hahah dit zie ik ook zoo vaak inderdaad bij Elise. “echt hele drukke dag” heeft ze van 10-13 op kantoor gewerkt en is ze de rest vd dag op het balkon met de hele bups aan het chillen “genietingss”

16 likes


Weet iemand waar dit over gaat?

Douglas die het make-upmerk van Nikkie Plessen ging verkopen volgens mij, en verder niks met het commentaar op dat merk gedaan heeft

3 likes
13 likes

Als je amerikaanse porties gewend bent maar je pannenset is europees…

113 likes

Je ziet gregor zo kijken van waarom heb je dit gekocht. En Mascha probeert allerlei dingen te verzinnen om die onzin goed te praten.

28 likes

Ze kijkt ook alsof er doodshoofdjes op het pannetje staan :thinking:

18 likes

Las ergens dat er voor influencers met een bepaald aantal volgers strengere regels gaan komen voor wat betreft reclame maken. Kan even niet meer vinden waar ik dat las. Maar ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

11 likes

Ik hoop het! Al denk ik dat het handhaven daarvan te wensen over gaat laten…

2 likes
16 likes

Zal Arme Engelen blij mee zijn met die regels, ineens hebben ze dan toch net niet de perfecte jeans gevonden :roll_eyes::rofl:

2 likes

Ennn nu ineens een story met een foto via Gregor dat ze “serieus aan het werk” is :upside_down_face:

7 likes

En het was niet geposeerd :scream:

6 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Beutyblogtopic XL #13 (Deel 5).