Beutyblogtopic XL #13

Ze is ook bevriend met haar personal trainer toch? Misschien dat ze er daarom aan vast blijft houden.

Ik ben aan het kijken om zelf Biab te doen (wordt me te prijzig in salon).

Weet jij mss het verschil tussen volgende producten? Lijkt mij zo ingewikkeld allemaal!

1 like

Je vraagt 't niet aan mij, maar op dit plaatje staat geen biab.
Biab en rubber base zijn 2 verschillende producten. Biab is builder in a bottle, je kunt je nagel mee opbouwen en er een paar mm mee verlengen. Rubber base is een stevige maar flexibele basecoat, waar je wel een apex (bolling) mee kunt bouwen, maar niet verlengen.
Biab is veel sterker en zitten ook verzorgende ingrediënten in.

3 likes

Ohhhhh. Wat is wel biab dan?

3 likes

Het lijkt er qua flesje wel op:

Je moet alleen in de shop even zoeken op Biab of builder in a bottle.

1 like

Je kan eventueel ook nog meer info vinden in het Nagel topic!

Show je nagels #2

3 likes

Ik zal je even op weg helpen. Je moet eigenlijk gewoon een kleur uitzoeken, daar zit de builder in a bottle (biab) al in. Je hebt eigenlijk geen basecoat nodig. En dan gebruik ik altijd de extreme shine top coat (dit gebruikte altijd mijn nagelstyliste) In principe heb je dus niet super veel nodig. Het vergt alleen even tijd om met het product te leren werken maar eenmaal onder de knie is het heel fijn, ik doe het tegenwoordig ook zelf!

Nummer #19 is de meest toegankelijke kleur volgens mij. Dolly is mijn favoriet, maar moet je maar even kijken wat je zelf mooi vind.

3 likes

Hahaha twee vrouwen? Ieuw!!!

2 likes

Nee das geil 2 mannen zijn ieuw!!!

3 likes

Mascha rent al filmend de trap af en roept ‘ik ben niet zwangerrrrrr’ met een test in haar hand. Dit is de tweede keer al sinds de geboorte van Mila. Ik vind het toch ongemakkelijk hoor. Van alle dingen de je besluit wel te filmen en niet te filmen valt dit in de 1 categorie.

7 likes

Misschien wordt ze constant in de dm’s gevraagd of ze zwanger is. Dus moet ze eens in de tijd luid en duidelijk aankondigen dat het niet zo is

9 likes

Maar ze verteld ook steeds luid en duidelijk hoe getraumatiseerd ze wel niet is door haar eerste bevalling, lijkt mij genoeg aanleiding om te denken dat een zwangerschap niet echt aan de orde is.

2 likes

Ze zegt ook dat ze het niet erg zou vinden als het wel zo was.

2 likes

Nee. Als ik xe 20 min week in de aceton en daarvoor heb geveild dan kan ik het er zi afschrapen.

2 likes

Mwa met die volgers van haar die helemaal geobsedeerd zijn door Mila, weet je het nooit zeker

3 likes

True. vind het echt een bijzonder fenomeen, fans van vloggers

5 likes

Hoe is dit anders dan fan zijn van een ander bekend persoon?

2 likes

Bij ander soort bekende mensen dan doen zij meestal nog iets, acteren of zingen enz. Gewoon je leven filmen (ze doet ook echt bijna nooit iets bijzonders toch) en dat mensen dan fan zijn is toch best maf ofzo

3 likes

Omdat vloggers door een inkijk in het leven willen laten denken dat je ze heel erg goed kent en dingen(aanbevelingen over artikelen) aanneemt alsof een vriendin het zegt.
Het insinueren van een soort nabijheid in het leven van een vlogger is imo echt wel anders dan een gewone beroemdheid die altijd onbereikbaar blijft en dat ook meer uitstraalt.

7 likes

Ze zijn in die zin niet heel anders dan de Kardashians toch? Die hebben ook geen bijzonder talent en filmen vooral hun leven. Ik denk dat influencers/vloggers de nieuwe celebrities zijn.

@Ikgebruiklievergeennaam Ik denk dat mensen zich met beroemdheden eigenlijk ook heel verbonden voelen, dat maakt ze populair.

2 likes