Beutyblogtopic XL #13

love ook dat ze niet gewoon ondergoed aan heeft maar ‘lingerie’ :sweat_smile:

56 likes

Het probleem zit hem er deels in dat als alle particuliere verhuurders zich aan de regels zouden houden (prijs conform puntentelling, op tijd gebreken verhelpen) er wel iets voor valt te zeggen om een deel van de woonruimte particulier (vrije sector) te verhuren, ook voor de mensen die tussen wal (woningnet) en schip (koopwoning) vallen. De wetgeving is best redelijk namelijk maar je moet tot nu toe als huurder actie ondernemen en dat maakt het wel ingewikkeld voor de gemiddelde huurder om zijn recht te krijgen…

2 likes

Haha haar logica! Maar fijn voor haar, ze is ook niet het type wat dan even een wandeling maakt door de stad maar dan doelgericht vanuit de parkeergarage naar de bios gaat.
Ik zou t zelf superkoud hebben maar geweldig hoe ze dit beschrijft!

3 likes

Hoezo noemt ze dit een jurk??
Het is een sweater, op z’n allerbest, en daarin gaat ze naar de bios? :thinking:

7 likes

Had Cynthia niet laatst het boek van Martine Meiland gedeeld? Die krijgt van mij dus echt geen blogbezoek meer.

6 likes

Je mag er gewoon heen.

7 likes

Gaan we dit echt nog een keer bespreken? We weten ondertussen al 2 jaar dat influencers ondanks een pandemie gewoon op reis gaan. Cynthia is niet de enige die op vakantie gaat nu en ze doet niks wat niet mag. Ze is netjes gevaccineerd (geloof ik) en ze is ook echt niet zo flauw dat ze niet zou testen als het zou moeten. Of het handig is om toch te gaan ondanks alles lijkt me een andere discussie en volgens mij is die al regelmatig gevoerd in het corona topic.

38 likes

Ik vind dit eerlijk gezegd zeuren om het zeuren. Zolang ze zich aan de regels houdt is er toch niets aan de hand. Als een bepaald land toeristen toelaat en het dus prima vindt dat ze komt, dan hoeft zij zichzelf toch geen strengere regels op te leggen??

11 likes

Ik snap het ook, met blote benen heb ik het minder koud dan met blote armen. Dit is trouwens voor iedereen zo want je bovenlichaam heeft een hogere temperatuur om je organen te beschermen :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Mascha heeft een AD met kinderkleding. De kleding heeft ze op de grond gelegd om te laten zien. Waarom kunnen andere influencers met kinderen dat ook niet doen. Zoveel beter als je dan toch spon wilt doen met kinderkleding/spullen.

Hopelijk is binnenkort mila ook niet meer in de vlogs en op insta te zien.

7 likes

Mee eens, begrijp ook niet dat ze er niet mee stopt. Al helemaal niet na dat iemand had gezegd dat ze een filmpje op had geslagen. Dat wil je toch niet dat iedereen beeld materiaal van je kind opslaat. Denk ook niet dat die vlogs nou zoveel geld opleveren.

4 likes

Er zijn idd volgens mij echt veel creeps of althans gekkies die zo geobsedeerd lijken door kinderen van vloggers. Ik krijg daar echt altijd een beetje de kriebels van.

Zelfs bij Monica die haar dochter bewust niet laat zien (soms wel horen) zijn er mensen die zo zitten te slijmen in de comments over hoe leuk, grappig, schattig die dochter wel niet is en weet ik wat meer. Ik zou daar zo ongemakkelijk van worden.

3 likes

Maar Mila is “zo KJOET”

9 likes

I cannnnnn’t

5 likes

Haha ik loop wat achter met youtube, maar ik ga stuk om dit fragment:

Dat geluid als de snelheid wordt verhoogd :joy:

13 likes

Dit klinkt hetzelfde als wanneer ik de Sims op de loopband op hoge spel-snelheid zet

5 likes

Ik zat gisteravond wat van die classic reisvlogs van de foefs te kijken en het was echt een verademing om niet elke seconde de naam “Mila” te horen vallen. Werkelijk bij alles wat ze nu doen (in de vlogs) wordt Mila erbij gelinkt, je ziet meer die baby dan Mascha.

8 likes

:point_up_2:t2:

4 likes

En dan heb je weer die trienen Wil & Tien die nog steeds niet zonder te giechelen en domme grappen over seks kunnen praten. Het wordt tijd voor een great youtube reset :joy:

10 likes

Mas kennende is dit eerder een kwestie van gemakzucht dan van bescherming van haar kind :joy:

37 likes