Beutyblogtopic XL #13

Ook weer een lekkere low effort video zie ik

7 likes

Ze had iig van te voren issues / verhalen kunnen kiezen en die gestructureerder kunnen bespreken.
Dit vertalen, bespreken en eigen mening geven in korte tijd is erg gemakszuchtig.

2 likes

Hahahaha :joy:

82 likes

Zelfs als het alleen om het geld is snap ik dat je niet demonetized wilt worden. Als youtube je werk is, wil je gewoon betaald worden.

1 like

Letterlijk LOL hier.

2 likes

Klopt maar het hinten naar de content die gedemonetized zou kunnen worden, het uitspellen van woorden en het dingen anders benoemen is wel irritant.

6 likes

Autocorrect is geëscaleerd hahaha

7 likes

Dat zou zeker wel 1 van de redenen kunnen zijn.
Naast een gebrek aan groei in views en dergelijke.

3 likes

En het feit dat hij totaal niet interessant is om naar te kijken in videoformat, dat lijkt me de voornaamste reden. Hij is alleen maar begonnen met filmpjes door Mascha en na 2 videos dacht iedereen “Nou…nee”.

19 likes

Dat ontken ik niet.
Maar als de content door YT niet gepusht en zelfs weggestopt wordt helpt dat zijn kanaal niet publiek te vinden.

1 like

Dat was echt zo pijnlijk. Beste man zit daar zijn best te doen voor echte mannen content en al die reacties waren alleen maar Mascha’s volgers

17 likes

Ja maar dat is volkomen logisch. Als hij echt zelf iets had willen opbouwen had ie dat wel gedaan, maar ik denk dat hij zelf ook wel doorhad dat het er niet inzat.
En ze hebben t duidelijk ook niet nodig want ze verdienen genoeg en hij staat op haar payroll. Meer moeite doen dan nodig is staat ook niet (meer) in hun woordenboek.

7 likes

Klopt, teveel werken is in hun huishouden taboe.
Maar zou het hem niet motiveren haar te kunmen overtreffen als YTer ?
Dat vind ik wel bij hem passen.

4 likes

Nouuuuuu hij heeft toch op zijn minst één topvideo hoor :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

46 likes

Een ware FF cultklassieker.
( Zonder plaatje )

8 likes

Ohja??? Welke??? Graag antwoord.
:laughing:

9 likes

Jelly bath.
Op eigen risico kijken.

3 likes

Girl:P

14 likes

20 likes

gelli baff*

edit: wow ik ontdek nu pas dat het echt zo heet. Ik dacht dat het hier zo genoemd werd omdat ze het gek uitspreken/Gregor heel “quirky” is

6 likes