Ook weer een lekkere low effort video zie ik
Ze had iig van te voren issues / verhalen kunnen kiezen en die gestructureerder kunnen bespreken.
Dit vertalen, bespreken en eigen mening geven in korte tijd is erg gemakszuchtig.
Zelfs als het alleen om het geld is snap ik dat je niet demonetized wilt worden. Als youtube je werk is, wil je gewoon betaald worden.
Letterlijk LOL hier.
Klopt maar het hinten naar de content die gedemonetized zou kunnen worden, het uitspellen van woorden en het dingen anders benoemen is wel irritant.
Autocorrect is geëscaleerd hahaha
Dat zou zeker wel 1 van de redenen kunnen zijn.
Naast een gebrek aan groei in views en dergelijke.
En het feit dat hij totaal niet interessant is om naar te kijken in videoformat, dat lijkt me de voornaamste reden. Hij is alleen maar begonnen met filmpjes door Mascha en na 2 videos dacht iedereen “Nou…nee”.
Dat ontken ik niet.
Maar als de content door YT niet gepusht en zelfs weggestopt wordt helpt dat zijn kanaal niet publiek te vinden.
Dat was echt zo pijnlijk. Beste man zit daar zijn best te doen voor echte mannen content en al die reacties waren alleen maar Mascha’s volgers
Ja maar dat is volkomen logisch. Als hij echt zelf iets had willen opbouwen had ie dat wel gedaan, maar ik denk dat hij zelf ook wel doorhad dat het er niet inzat.
En ze hebben t duidelijk ook niet nodig want ze verdienen genoeg en hij staat op haar payroll. Meer moeite doen dan nodig is staat ook niet (meer) in hun woordenboek.
Klopt, teveel werken is in hun huishouden taboe.
Maar zou het hem niet motiveren haar te kunmen overtreffen als YTer ?
Dat vind ik wel bij hem passen.
Nouuuuuu hij heeft toch op zijn minst één topvideo hoor
Een ware FF cultklassieker.
( Zonder plaatje )
Ohja??? Welke??? Graag antwoord.
Jelly bath.
Op eigen risico kijken.
Girl:P
gelli baff*
edit: wow ik ontdek nu pas dat het echt zo heet. Ik dacht dat het hier zo genoemd werd omdat ze het gek uitspreken/Gregor heel “quirky” is