Beutyblogtopic XL #13

Ja die! Ik vond altijd dat ze een hele leuke blog had.

8 likes

Ja ik volgde haar ook. Zonde dat ze gestopt is. Vond haar ook echt heel relatable

3 likes

En wie ik ook altijd leuk vond om te volgen was wickedskakid. Zij had 2 katten, veel tattoo’s en was ook alternatief qua kledingstijl. Later deed ze veel aan geocachen.

4 likes

Ik vond de ooglooks van Beitjuh (ofzoiets??) altijd zo mooi om te zien. Had dan zelf dat vreselijke 88 palette (color & nude!) aangekocht wat ik amper gebruikt heb… en Pinkypolish vond ik iets leuks en bubbly hebben.

7 likes

Jaa Dutch diva Laura! Nog weleens gezocht maar niets meer van te vinden.

8 likes

Ja zoiets en er was toch ook zo’n tumbler account met een lijst van beauty bloggers van vroegĆ¢h? Daar stonden veel van die grappige namen en uitspraken op.

5 likes

Ohjaa haar was ik helemaal vergeten. Is ook niks meer van terug te vinden

10 likes

Debbie is volgens mij okay met beide dames, of bedoel je dat niet?
M en C niet natuurlijk

4 likes

Oh weet ik niet eigenlijk, dacht dat ze alle 3 niet echt meer met elkaar omgingen

5 likes

& @Kryptonite Jaa jawel! Zij zit zelfs nog hier geloof ik, maar weet niet hoe actief. En haar insta heet nog steeds zo :slight_smile:

4 likes

Wat leuk om dat na al die jaren weer eens terug te zien. Echt zo’n nostalgisch gevoel op ƩƩn of andere manier.

4 likes

Dutchdivalaura idd

3 likes

Ja echt smerig vind ik dat altijd :face_vomiting:

4 likes

Oh haha nee dan was zij het niet. Het was niet beautybfbreakfast.

Het was een blog met hele coole graphics, best wel druk en vrolijk. Ze had veel diverse postsvan oa sneakers, maar ook leuke lijstjes met accessoires enzo. In mn hoofd lijkt het op cherryfizz (cherrycoke, fizzygirl?) maar misschien zit ik er helemaal naast. Was ook niet mega groot en bekend, was volgens mij wel bij haar gekomen via egf destijds.

2 likes

Oja! Ik moet wel es aan haar denken bij Noƫll van Dreven!

2 likes

Ik heb 10 jaar ongeveer geleden van Cynthia een Walibi ticket gekocht, maar die maand moest ik ook meubels en wasmachine kopen dus vroeg ik of ik het later mocht overmaken. En dat mocht! Vind het achteraf nog steeds aardig haha.

45 likes

Soms ben ik bang dat al die influencers die nu hun jonge kinderen vol in beeld brengen denken dat die kids een volgende generatie BNers worden. Een beetje zoals de kinderen van acteurs en muzikanten van 2 generaties geleden, die nu model/influencer/bekend om niks zijn.

9 likes

Zat zij vroeger ook op het fashion fever forum?

Moet nu ook denken aan Essie/esmee, waar zou zij zijn gebleven

5 likes

Ze werkt bij een luxe parfumerie!

5 likes

wat praat Mascha verwarrend in haar nieuwe video op Beautygloss, ik moet echt moeite doen om te achterhalen wat ze bedoelt. Alsof haar brein tegen 200km/u werkt :joy:

5 likes