Beutyblogtopic XL #13

Eerlijk, ik weet dat het kut is voor de horeca, maar door de vroege sluitingstijd wordt je “gedwongen” om super vroeg af te spreken, en i LOVE it.
Zat gister om half 7 in de kroeg, en om kwart over 10 weer thuis. Heer-lak

57 likes

Maar waarom vind je het in de eerste plaats uberhaupt nodig?

12 likes

Ja waarom vind je grappig wat je grappig vindt?
Ik zei hardop wat de kk toen ik 160 video’s las dus ik typte het zo, dacht doe emoji voor de mensen die liever niet t woord lezen

Van de week wenste iemand (sorry ff ontschoten wie) @kali een fijne wereldkankerdag en toen moest ik ook huilen van het lachen sorry ik vind het gewoon leuk I guess

29 likes

Ik denk alleen maar: what the fúck?! als ik jouw bericht lees… wat een verstand :+1:

58 likes

Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan Kai in Temptation die zei: kan Karina het nog goedmaken

15 likes

Oooh ik dacht dat anker een andere naam was voor greg.

Ik las Hoe heeft anker 160 videos gemaakt haha.

17 likes

Vind het ook wel leuk ironisch dat iemand die op dr vorig account geregeld racistische dingen postte mij nu vraagt of ik haar alsjeblieft even wil uitleggen hoe ik zo moreel corrupt ben om een ziekte als scheldwoord te gebruiken.

Funny huh

20 likes

En niet meer half weg dutten in het restaurant tijdens de koffie/dessertwijn

8 likes

Op wat voor pretentieus “feestje” waren de foefjes in die nieuwe insta post? Is dat nou een leuk avondje uit? :joy:

6 likes

Ze waren bij de supperclub. Ik dacht meer bestaat dat nog steeds?? Dat was in 1999 hip

21 likes

Ik vroeg me vooral af wat die vrouw met haar armen in zo’n gekke houding op Mascha’s schouders aan het doen was (op haar insta post)

6 likes

Vergeet niet het erbij naaien van iemand met een uitkering. Maar er is blijkbaar een grens.

10 likes

Wow wat?

10 likes

Van lui liggen op je Eijerkamp bank, naar lui liggen in de Supperclub

7 likes

mag er nu plz een anker bij je ondertitel

11 likes

Wat een

gezeik.

9 likes

asfalt bankencrisis gezeik

71 likes