De tuin van Martine gesponsord door de ING
Ik dacht echt hoop ellende
Maar tering gezeik kan ook ja
Mijn lievelings is echt om dit filmpje te laten zien aan mensen die helemaal niet thuis zijn in de youtube-/vlogwereld. Dan zeggen ze bijv. dat ze nooit youtube kijken en dan zeg ik: ‘Maar wacht, er is iets wat je echt moet zien: jellybaff.’
Wij vinden dit al een raar filmpje, maar voor mensen die nooit iets met youtube te maken hebben is het gewoon amper te bevatten.
Dit is hoe ik in coronatijd toch een aantal keer een cultuurshock heb meegemaakt.
Die stukjes in Mascha’s vlogs wanneer ze “grappige dingen” die ze online vind gaat oplezen. Het is altijd onverstaanbaar, niemand snapt het, en het is vooral nooit grappig.
Noo pls niet dingen die Mascha grappig vindt, om te huilen altijd
Nou jongens, het maakt niet meer uit hoeveel video’s ons anker heeft gemaakt. Volgens Mascha heeft hij helaas semi gedwongen zijn kanaal moeten sluiten, omdat alles gedemonitized werd vanwege zijn cocktailvideo’s. Niet omdat hij te weinig kijkers had, maar vanwege alle alcohol op het kanaal!!
Omg en de gellie baf video dan?
Haha goed Mas, maak dat jezelf maar wijs
De Mascha die de hele tijd zegt dat ze ‘nog even op de laptop gaat werken’. Geen flauw idee wat ze daar allemaal doet.
Duidelijk geen mancave video’s kijken anders zou hij wel beter scoren op YouTube
Ben ik de enige die bij het swipen in dit topic in eerste instantie altijd ‘geile’ baff video leest?
Gelukkig zijn de video’s nog te bekijken, geen zorgen! Komen alleen geen nieuwe meer, dus een vervolg kunnen we wel vergeten
@Mari haha zou kunnen, ik volg haar niet echt meer. Klinkt wel als mascha. Alles is of één keer per jaar of juist een overdaad, niks er tussenin
Daar begon deze hele discussie toch ook mee? Of ben ik nou gek?
Mascha haalt de stampers uit de lelies omdat het giftig is voor katten maar de hele plant is giftig, stengel, bladeren, alles en als ze het water uit de vaas drinken kunnen katten ook overlijden.
Ik snap niet hoe ze hier bij komt, je kan het zo googlen. Het veel planten zijn giftig maar krijgen katten alleen “milde” klachten van zoals overgeven maar lelie’s zijn dodelijk.
Ik dacht dat ook, want lize korpershoek heeft dat een keer gezegd
Echt slecht dat mensen dat soort dingen herhalen die niet kloppen
Ik heb het er ook al 100x onder gezet in de reacties. Ze laat ook even bewust zien ’ ik krijg veel reacties maar zo doe ik dat’ * knipt stampers eruit* wtf. Mijn kat lag aan het infuus omdat ze een blad had gegeten. Eerste zoekactie van google geeft aan HELE LELIE IS GIFTIG. Dan kan miss ’ even googlen’ dat toch ook vinden??
En verder…is Boat&Co hun tweede huis. Wisten we dat al? Veel belangrijker dan goeie info over lelies opzoeken natuurlijk. Ze reageert er ook nooit op.
Zelfs Bing geeft aan dat lelies giftig voor katten zijn
Nee, maar die zou ook zeggen dat lelies giftig zijn.