Beutyblogtopic XL #13

17 likes

Nou iedereen jat dus altijd haar business ideeën, jij jaloerse hater

6 likes

Ja maar dan voor mensen die niet hé-le-måål de deur uit willen

9 likes

Als je de deur niet uit wil/hoeft, waarvoor heb je dan mooi haar nodig? :face_with_raised_eyebrow:

24 likes

Ik sta gewoon op en ga de deur uit. Of niet. Haar föhnen zo vroeg is nog nooit in me opgekomen en ik vergeet het ook weer snel😂

2 likes

Voor als je dus later wel de deur uitgaat en daarvoor om 6 uur bent opgestaan maar dan nog wel de tijd hebt.

3 likes

Wat is het beste businessidee geopperd door een influencer?

• iemand die je kunt bellen en die dan bij jou thuis je haar komt föhnen
  • de moestuintelefoon: een telefoonnummer dat je kunt bellen om advies te vragen over je moestuin

0 stemmers

7 likes

Laat me raden: dat andere idee komt van Bonnie?

8 likes

Ik gok Jennie!

6 likes

Neeeee, van de enige echte #bosbabe. Die gaf in een vrijgevige bui gratis businessideeĂ«n weg, waaronder deze en ‘boshuisjesaankoopmakelaar worden’.

Ik vind het trouwens gek dat de meeste mensen hier op ‘moestuintelefoon’ stemmen, alsof iemand dat echt gaat bellen en daar ook nog geld voor gaat betalen ipv het gewoon te googlen? Haar föhnen bij mensen thuis heeft dan toch meer potentie denk ik (alleen in vergelijking met dat andere idee dus he)

6 likes

Love hoe Mascha chipotle uitspreekt zoals je het schrijft, chi-pot-le :joy: Nederlandser kan niet.

6 likes

Agreed! Ik zie zo’n Josh v of monica hier echt wel gebruik van maken eigenlijk😂

11 likes

Buiten het feit dat alleen rijke mensen dit kunnen doen, thuiskappers bestaan gewoon???

21 likes

Huh, mijn vriendin (die in Amerika heeft gewoont) verbeterd me altijd en volgens haar is Mascha’s uitspraak juist de goede?

Hmm ik heb nog even naar de uitspraak geluisterd en ik denk dat mijn vriendin het wat amerikaanser zegt en daardoor juist wel goed

6 likes

Het zijn allebei vreselijk domme ideeën. Het ding is, een moestuin hotline bestaat niet. Thuiskappers bestaan gewoon al sinds mensenheugenis en is dus geen idee.
Dus ja, dan is de moestuin hotline het betere idee.

10 likes

Nee dat vind ik niet (wel dat het allebei domme ideeën zijn en dat het nergens op slaat om het als gat in de markt te presenteren trouwens)
Er bestaan ook al veel fastfoodrestaurants maar dat wil niet zeggen dat een nieuw restaurant dat friet en burgers verkoopt geen succes kan hebben.

7 likes

Nee joh, ze zegt echt chipotLE het is chi-poot-lay

5 likes

Ja maar nee.
Persoonlijke stylisten bestaan gewoon. Het concept valt toch niet te vernieuwen? Iedereen die de poen heeft om 3 keer in de week iemand langs te laten komen voor een baarmoederstoomsessie, wenkbrauwpluk gebeuren of een blow out, doet dat al.
Het is niet voor de open markt, zoals een fastfood restaurant.

6 likes

Je hoeft toch niets iets te vernieuwen om ergens succes mee te hebben op zakelijk gebied? En dat het niet voor de open markt is lijkt me niet zoveel uitmaken, zoals je zelf zegt zíjn er wel mensen die voor dat soort dingen betalen. Het punt is dat ik voor ‘de moestuintelefoon’ gewoon echt geen markt zie.

Maar ik heb ook geen zin om dat domme föhnidee te verdedigen, het is niet dat ik het wel een goed idee vind of denk dat het succesvol zou zijn :joy: Ik vind de moestuintelefoon gewoon nog net een tandje bizarder

4 likes

Ik dacht dat ze een soort Uber concept bedoelde, maar dan met kappers.

4 likes