Beutyblogtopic XL #13

Echt fijn eet gtst zo leerzaam is hè

10 likes

afbeelding

29 likes

Stuur die aflevering door naar haar aub

1 like

Ik vind lelies ook nog verschrikkelijk stinken, heb geen kat maar ik als ze in een boeket zitten dan haal ik ze eruit.

17 likes

Volgens mij kan je dat dus wel voorkomen door de stampers eruit te halen!

4 likes

Oh echt, dat wist ik niet! Ga ik de volgende keer proberen (want die lucht… I can’t, zo penetrant bah)

7 likes

Ik vind ze ook zo stinken.
Houd je dan ook niet van hyacinten? Walgelijk ook

3 likes

Ik heb dat met meer bloemen inderdaad, sommige zijn zo intens en weeïg, blegh. Er is er ook een die in parken groeit die naar ik naar urine vind ruiken, maar mijn vriend ruikt het niet (misschien is er wel iets mis met mijn reuk haha)

8 likes

If we ruiken te goed :laughing:

6 likes

Ik vind lelies naar poep ruiken

9 likes

Hahaha ja wc verfrisser als iemand net gepoept heeft

6 likes

Ik vind het sowieso schandalig hoe weinig sommige mensen weten over wat goed en slecht is voor hun huisdier.

Ik zag laatst een influencer van het zevende knoopsgat die haar kat naast een diffuser vol essentiële oliën had gezet voor de foto??? Zet daar dan MINSTENS een disclaimer bij dat je moet letten op welke oliën en in welke mate je ze brandt of verdampt in je huis als je huisdieren of kleine kinderen hebt!

6 likes

Ik heb atm een boeket met lelies staan en vind ze echt zalig ruiken, what’s wrong with me :laughing:
Wel even de draden er uit geknipt tegen vlekken.

2 likes

Nee waarom moeten de honden mensen op cursus!! Oneerlijk wij betalen ook al belasting

5 likes

Die zijn niet eens meer te redden met een cursus

15 likes

Het scheelt weer pak kat toch ook? Essentiële olieen haal ik niet in huis, maar mijn kat geeft niet om planten/bloemen en eet het ook niet.

Nu houd ik niet van lelies, dus voorkom ze sowieso graag, maar ik heb ze wel eens gehad maar mn kat kwam er niet eens bij in de buurt. Chocolade ofzo kan ik ook laten liggen.

Ik durf ook geen geurkaarsen aan te steken omdat dat ook potentieel schadelijk is voor katten (ligt wel aan het lont en waar de kaars van gemaakt is).

Heb voor ik m’n kat kreeg ook alle giftige planten weg gedaan, super jammer van m’n monstera’s etc maar ik ben blij dat ik het gedaan heb want op dag twee zat hij al aan (niet-giftige) planten te knagen. Hij heeft nu een graslelie (niet-giftig en minder gevaarlijk dan kattengras) om aan te knabbelen als hij wilt.

5 likes

Er is ook een verschil tussen gewoon niet eens weten dat een lelie giftig is of doen alsof je expert bent nadat je gewaarschuwd bent en dan de stampers uit de bloem gaat knippen. Dat is net alsof je zegt kijk rattengif is niet gevaarlijk hoor: ik haal het eerst door een zeef.

13 likes

Ik vind Vera een schatje, maar snap soms de ‘hype’ niet van de spullen die ze mooi vindt. Is het omdat ze het oprecht mooi vindt of omdat er een duur prijskaartje aan zit?

Smaak is natuurlijk persoonlijk, maar zou voor die set van oorbellen, ketting, en armband geen 10k+ (had prijs opgezocht en 1 item kost al rond de 3-4k) betalen. Ook niet als ik het geld wel had.

Ja, smaak is persoonlijk en weet dat ze houdt van dure spulletjes. Maar schrok van de prijzen die ik zag :see_no_evil: Maar wel leuk om te zien dat ze zo blij ermee is en het wel gewoon gaat gebruiken. Ze glunderde helemaal toen ze het liet zien.

15 likes

Ik heb altijd het idee dat Vera heel hype gevoelig is. Maar dikke prima, moet ze vooral zelf weten.

9 likes