Iemand heeft een scriptie geschreven over de juridische positie van kinderen van momfluencers. Kwam het tegen op LI, nog niet gelezen verder: Joanne van Gool on LinkedIn: Scriptie Joanne van Gool | 175 comments
Zijn er ĂŒberhaupt nog beutybloggers over?
Beutyblog is dood. Lang leve de beutyblog.
Mijn makeupskills zijn echt volledig ontoereikend. Misschien moet ik daar iets mee doen. Een blog beginnen bijvoorbeeld, met veel matig belichte close upâs van gecreasde oogschaduw, te donkere clowndation (hoi Mascha) en ver buiten de liplijn gestifte lippen.
Ik heb ook al een naam bedacht: Not So Pretty Now, naar het gelijknamige nummer van de band Nine Inch Nails.
Hoe lang kan je in jezelf praten over het aan huis laten föhnen van je haren. Ze stelt echt 200 keer, de hele vlog lang, dezelfde vraag âZOU JE DAT DOEN???â
Volgens mij was dit gewoon een verkapte oproep voor iemand die elke dag om 7 uur haar haar komt föhnenâŠ
Nee jongens, we mogen Mascha dankbaar zijn dat ze haar million dollar idee zomaar met ons deelt. Het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat iemand er met haar briljante uitvinding vandoor gaat, aldus Mascha.
(Dit alles uiteraard gezegd met dé enige echte Mascha TM zakelijke blik en stem)
Vraag me echt af welke zogenaamde ideeën van haar dan gestolen zijn
Edit: behalve dat jaarlijkse event door Sint dan
Ja hallo en die planners natuurlijk!
Misschien moet iemand weer eens een foefvlog kijken, volgens mij doet niemand dat meer
Het besef dat die vlog al 29.000 keer te veel is bekeken. Damn
Maar wat is het idee nu? Wil de vlog niet kijken, maar ben razend benieuwd naar dit ongetwijfeld baanbrekende idee.
Oh ik heb m op 1.5 x snelheid gekeken en ze begint met het idee, dan gaat ze vervolgens de hele tijd omschrijven wat ze allemaal nog voorn werk moet doe. (Echt DONT TELL US SHOW US zo saai de hele tijd je dagindeling benoemen meid echt niiiiemand cares) en tussen al haar mondaine dagbeschrijvingen en gezonde maaltijden blijft ze maar doorgaan over dit idee, je krijgt het in etappes meegedeeld.
Maar de million dollar business is dus (âIts out there!!! Iemand kan het nu wel van me jatten, dat is me vaker gebeurt!!â Grijp je kans jongens (??)) dat mensen die hun haar willen laten föhnen maar niet naar de kapper willen dan een kapper kunnen bestellen.
Maar
- alleen om het te âPretty föhnenâ
- dat specifiek om 6 m/7 uur sochtends bedenken en boeken zodat ze voor hun werkdag toch nog hun haar geföhnd hebben maar dat hadden ze niet eerder bedacht want anders gaan ze wel naar een blowdrybar
- die mensen dan 45 minuten de tijd hebben plus wachttijd
- het âŹ60 moet kosten (maximaal âŹ20 voor mas) en die mensen willen dat dan 2x per week denkt ze
Dus haar doelgroep is iemand die godsallejezus vroeg opstaat en dan ineens iemand wil die hun haar doet, die een budget van âŹ120 per week voor föhnen heeft en die ook nog eens een uur de tijd heeft voor het gedaan is.
Ik snap wel dat dit een million dollar idee is.
Nou iedereen jat dus altijd haar business ideeën, jij jaloerse hater
Ja maar dan voor mensen die niet hé-le-måål de deur uit willen
Als je de deur niet uit wil/hoeft, waarvoor heb je dan mooi haar nodig?
Ik sta gewoon op en ga de deur uit. Of niet. Haar föhnen zo vroeg is nog nooit in me opgekomen en ik vergeet het ook weer snelđ
Voor als je dus later wel de deur uitgaat en daarvoor om 6 uur bent opgestaan maar dan nog wel de tijd hebt.