Ik zou het ook doen als ik het geld had ja, maar denk dat het “probleem” nu een beetje is dat het voor Mascha zo vanzelfsprekend lijkt, terwijl dit een enorme luxe is. Hetzelfde dat ze “even” een koffer van 1600 euro koopt. De koffer is duurder dan drie economy class tickets bij elkaar.
Ik kijk elke dag die vlog maar geloof dat ik m vandaag maar oversla. Voor m’n mental health
Nouja ze heeft in die vlog wel 100x benoemd dat het bizar luxe en speciaal is dus dat lijkt me wel genoeg toch
Ik vind het ook krankzinnig dat ze zich zogenaamd zo uitspreekt voor lgbtq en dan naar fucking homohatend Dubai gaat?
Ah oke!
Waarom zou je überhaupt naar Dubai gaan met al die ongelijkheid en extreme armoede. Ik zou daar NEVER naar toe gaan.
Gok een impopulaire mening maar vond de vlog echt genieten. En ergens ook herkenbaar (minus budget uiteraard). Dat je uren gaat discussiëren om vooral elkaar te overtuigen een onnodige dure aankoop te doen. Ik praat mezelf ook altijd onzinnige argumenten aan waarom het toch verantwoord is om te ‘investeren’ in iets duurs. Iets duurs = uiteraard relatief, zeg 80% van hun ‘iets duurs’
Ik kijk voor het eerst in tijden weer een Mascha vlog omdat ze op vakantie gaan (niet in deze vlog volgens mij maargoed, er zit wat voorbereiding in) en dat begin met die krat vol pakken Alpro melk… ik dacht eerst dat het gewoon voor hunzelf was en dacht echt oké er is dus niks veranderd
maar het is groeimelk.
Nemen ze een krat melk mee op vakantie? 
De gedachtegang van deze mensen is soms echt niet te volgen
Alsof ze ook de eerste zijn die met een kind gaan vliegen
Nee een paar pakken zei ze volgens mij, de rest is gewoon voor thuis
Het is vooral die rare logica achter de beslissingen, “Ja stel je voor ik koop sneakers…denk niet dat ik het doe hoor, maar dat is al de helft van 1 koffer” zegt Gregor. Dus ze nemen maar voor een weeshuis aan koffers mee.
Zeg gewoon: we gaan teringveel kopen, want wij zijn zo, dus we hebben die ruimte nodig.
Uberhaupt het besef dat ze ineens even beslissen een koffer ‘‘nodig’’ te hebben en dan even eentje kopen van €1600,-
Blijf het bizar vinden
Dat bedoel ik ook precies!
Ga geen smoesjes bedenken als “nu Mila nog onder de 2 is betalen we nu net zoveel voor 2 first class als dat we straks een hele stoel voor haar moeten betalen bla bla”
Zeg gewoon dat je zin hebt om jezelf luxe te vervoeren. Klaar. Het is toch onzin wat je je kijkers én jezelf verkoopt.
Die beruchtte luiertas zie je ook NOOIT meer terug, maar die had ze echt nodig!
Die van Kapten die ze zelf mee ontworpen heeft?
Die LV (of Gucci?).
Dior denk ik haha
Ik denk het wel
Ik vind het altijd zo bizar om te bedenken hoeveel geld je wel niet moet verdienen om zo makkelijk gewoon even first class te kunnen vliegen, een koffer van 1600 euro te kopen terwijl je al zoveel koffers hebt, etc. Ik heb best wel een goed salaris (niks uitzonderlijks hoor) maar toch vraag ik me iedere maand af waar m’n geld ook alweer gebleven is. Om dit soort dingen te kunnen doen zou ik volgens mij echt nog het tienvoudige moeten verdienen.