Beutyblogtopic XL #13

Op de gemiddelde achterbank pas je heden ten dage toch ook nog gewoon met twee volwassenen en een klein kind?

Weird flex but ok.

8 likes

Scheelt dat je bij first class een privƩ cabine hebt :sweat_smile: maar chill voor hun toch, er zijn zoveel dingen waar influencers veel geld aan uitgeven wat ik niet zou doen.

3 likes

Het lijkt me ook wel echt leuk om een keer first class in een Emirates A380 mee te maken hoor. En als je genoeg geld hebt om €1600 aan een koffer te besteden, waarom dan niet first class vliegen als je dat wilt?

4 likes

Ik zou het ook doen als ik het geld had ja, maar denk dat het ā€œprobleemā€ nu een beetje is dat het voor Mascha zo vanzelfsprekend lijkt, terwijl dit een enorme luxe is. Hetzelfde dat ze ā€œevenā€ een koffer van 1600 euro koopt. De koffer is duurder dan drie economy class tickets bij elkaar.

3 likes

Ik kijk elke dag die vlog maar geloof dat ik m vandaag maar oversla. Voor m’n mental health

17 likes

Nouja ze heeft in die vlog wel 100x benoemd dat het bizar luxe en speciaal is dus dat lijkt me wel genoeg toch

3 likes

Ik vind het ook krankzinnig dat ze zich zogenaamd zo uitspreekt voor lgbtq en dan naar fucking homohatend Dubai gaat?

26 likes

Ah oke!

2 likes

Waarom zou je überhaupt naar Dubai gaan met al die ongelijkheid en extreme armoede. Ik zou daar NEVER naar toe gaan.

86 likes

Gok een impopulaire mening maar vond de vlog echt genieten. En ergens ook herkenbaar (minus budget uiteraard). Dat je uren gaat discussiĆ«ren om vooral elkaar te overtuigen een onnodige dure aankoop te doen. Ik praat mezelf ook altijd onzinnige argumenten aan waarom het toch verantwoord is om te ā€˜investeren’ in iets duurs. Iets duurs = uiteraard relatief, zeg 80% van hun ā€˜iets duurs’

6 likes

Ik kijk voor het eerst in tijden weer een Mascha vlog omdat ze op vakantie gaan (niet in deze vlog volgens mij maargoed, er zit wat voorbereiding in) en dat begin met die krat vol pakken Alpro melk… ik dacht eerst dat het gewoon voor hunzelf was en dacht echt okĆ© er is dus niks veranderd :joy: maar het is groeimelk.

2 likes

Nemen ze een krat melk mee op vakantie? :open_mouth:

3 likes

De gedachtegang van deze mensen is soms echt niet te volgen

Alsof ze ook de eerste zijn die met een kind gaan vliegen

25 likes

Nee een paar pakken zei ze volgens mij, de rest is gewoon voor thuis

2 likes

Het is vooral die rare logica achter de beslissingen, ā€œJa stel je voor ik koop sneakers…denk niet dat ik het doe hoor, maar dat is al de helft van 1 kofferā€ zegt Gregor. Dus ze nemen maar voor een weeshuis aan koffers mee.
Zeg gewoon: we gaan teringveel kopen, want wij zijn zo, dus we hebben die ruimte nodig.

29 likes

Uberhaupt het besef dat ze ineens even beslissen een koffer ā€˜ā€˜nodig’’ te hebben en dan even eentje kopen van €1600,-

Blijf het bizar vinden

5 likes

Dat bedoel ik ook precies!
Ga geen smoesjes bedenken als ā€œnu Mila nog onder de 2 is betalen we nu net zoveel voor 2 first class als dat we straks een hele stoel voor haar moeten betalen bla blaā€

Zeg gewoon dat je zin hebt om jezelf luxe te vervoeren. Klaar. Het is toch onzin wat je je kijkers Ʃn jezelf verkoopt.

24 likes

Die beruchtte luiertas zie je ook NOOIT meer terug, maar die had ze echt nodig!

8 likes

Die van Kapten die ze zelf mee ontworpen heeft?

5 likes

Die LV (of Gucci?).

5 likes