Beutyblogtopic XL #13

Waarom zou je een pak luiers meenemen. Hebben ze geen luiers in Dubai?

Ik moet binnenkort een heel lange vlucht maken met baby maar ik ga echt niet meer luiers meenemen dan voor de vlucht.
En voor zes uur vliegen kun je best een luiertas gebruiken, heb je echt geen hele trolley voor nodig haha. Lijkt me alleen maar onhandig om met vijf koffers, en een kinderwagen te lopen.

Maar ik ben stikjaloers hoor, had ik maar de luxe om hun keuzes te maken.

7 likes

Ze mogen met hun first class 50kg meenemen.

Overigens: wat was dat gedoe over dat ze sowieso twee taxi’s moesten nemen? Ze maakten hun zinnen niet af en ik vroeg me af of ze bedoelden omdat hun koffers niet in 1 taxi zullen passen of dat er een andere reden is.

3 likes

Veel van dit soort dure koffers kunnen dat geweld wel aan. Goede garantievoorwaarden, makkelijk vervangbare onderdelen bij breuk. Daarnaast dragen ze makkelijker, soepelere wielen. Ik zou niet zo snel 1600 euro voor een koffer neerleggen, maar als ik het makkelijk zou kunnen missen zou ik zeker wel een koffer uit het hogere segment kopen.

@Daria aha, maar 50kg mogen meenemen betekent niet dat één koffer dat mag wegen toch? Lijkt me niet verantwoord voor grondpersoneel

4 likes

Pff ik heb dat koffer geneuzel allemaal doorgespoeld, wat een gezeur en waarom denken ze dat dit boeiend is voor andere mensen om te horen haha

2 likes

Ik denk het wel
 echt zielig voor die medewerkers inderdaad :pleading_face:

edit: ik ben de vlog nu nog aan het kijken. Ik pauzeer steeds omdat het echt een chaotische hypervlog is :laughing: Damn, waarom doe ik mezelf dit aan?!

3 likes

Zei ze nu dat ze 2 taxi’s moeten nemen omdat er niemand vooraan mag zitten? Ze maakten de zin niet volledig af
 Ik zou trouwens dan wel voor die mintgroene zijn gegaan, als ik toch een maandsalaris moet neerleggen, dan liever ook aan de koffer die ik echt voor ogen had

7 likes

Op de gemiddelde achterbank pas je heden ten dage toch ook nog gewoon met twee volwassenen en een klein kind?

Weird flex but ok.

8 likes

Scheelt dat je bij first class een privé cabine hebt :sweat_smile: maar chill voor hun toch, er zijn zoveel dingen waar influencers veel geld aan uitgeven wat ik niet zou doen.

3 likes

Het lijkt me ook wel echt leuk om een keer first class in een Emirates A380 mee te maken hoor. En als je genoeg geld hebt om €1600 aan een koffer te besteden, waarom dan niet first class vliegen als je dat wilt?

4 likes

Ik zou het ook doen als ik het geld had ja, maar denk dat het “probleem” nu een beetje is dat het voor Mascha zo vanzelfsprekend lijkt, terwijl dit een enorme luxe is. Hetzelfde dat ze “even” een koffer van 1600 euro koopt. De koffer is duurder dan drie economy class tickets bij elkaar.

3 likes

Ik kijk elke dag die vlog maar geloof dat ik m vandaag maar oversla. Voor m’n mental health

17 likes

Nouja ze heeft in die vlog wel 100x benoemd dat het bizar luxe en speciaal is dus dat lijkt me wel genoeg toch

3 likes

Ik vind het ook krankzinnig dat ze zich zogenaamd zo uitspreekt voor lgbtq en dan naar fucking homohatend Dubai gaat?

26 likes

Ah oke!

2 likes

Waarom zou je ĂŒberhaupt naar Dubai gaan met al die ongelijkheid en extreme armoede. Ik zou daar NEVER naar toe gaan.

86 likes

Gok een impopulaire mening maar vond de vlog echt genieten. En ergens ook herkenbaar (minus budget uiteraard). Dat je uren gaat discussiĂ«ren om vooral elkaar te overtuigen een onnodige dure aankoop te doen. Ik praat mezelf ook altijd onzinnige argumenten aan waarom het toch verantwoord is om te ‘investeren’ in iets duurs. Iets duurs = uiteraard relatief, zeg 80% van hun ‘iets duurs’

6 likes

Ik kijk voor het eerst in tijden weer een Mascha vlog omdat ze op vakantie gaan (niet in deze vlog volgens mij maargoed, er zit wat voorbereiding in) en dat begin met die krat vol pakken Alpro melk
 ik dacht eerst dat het gewoon voor hunzelf was en dacht echt oké er is dus niks veranderd :joy: maar het is groeimelk.

2 likes

Nemen ze een krat melk mee op vakantie? :open_mouth:

3 likes

De gedachtegang van deze mensen is soms echt niet te volgen

Alsof ze ook de eerste zijn die met een kind gaan vliegen

25 likes

Nee een paar pakken zei ze volgens mij, de rest is gewoon voor thuis

2 likes