Beutyblogtopic XL #13

Het is vooral die rare logica achter de beslissingen, “Ja stel je voor ik koop sneakers…denk niet dat ik het doe hoor, maar dat is al de helft van 1 koffer” zegt Gregor. Dus ze nemen maar voor een weeshuis aan koffers mee.
Zeg gewoon: we gaan teringveel kopen, want wij zijn zo, dus we hebben die ruimte nodig.

29 likes

Uberhaupt het besef dat ze ineens even beslissen een koffer ‘‘nodig’’ te hebben en dan even eentje kopen van €1600,-

Blijf het bizar vinden

5 likes

Dat bedoel ik ook precies!
Ga geen smoesjes bedenken als “nu Mila nog onder de 2 is betalen we nu net zoveel voor 2 first class als dat we straks een hele stoel voor haar moeten betalen bla bla”

Zeg gewoon dat je zin hebt om jezelf luxe te vervoeren. Klaar. Het is toch onzin wat je je kijkers én jezelf verkoopt.

24 likes

Die beruchtte luiertas zie je ook NOOIT meer terug, maar die had ze echt nodig!

8 likes

Die van Kapten die ze zelf mee ontworpen heeft?

5 likes

Die LV (of Gucci?).

5 likes

Dior denk ik haha

8 likes

Ik denk het wel

12 likes

Ik vind het altijd zo bizar om te bedenken hoeveel geld je wel niet moet verdienen om zo makkelijk gewoon even first class te kunnen vliegen, een koffer van 1600 euro te kopen terwijl je al zoveel koffers hebt, etc. Ik heb best wel een goed salaris (niks uitzonderlijks hoor) maar toch vraag ik me iedere maand af waar m’n geld ook alweer gebleven is. Om dit soort dingen te kunnen doen zou ik volgens mij echt nog het tienvoudige moeten verdienen.

39 likes

Maar ze zijn het arme gezin in Steenrijk, Straatarm!

34 likes

Monica zit ook in Dubai en die is me toch ook met geld aan het strooien, niet normaal. En zich lam zuipen en dat filmen, op zich vermakelijk om te zien haha

8 likes

Oh god, dankjewel hiervoor. Ik ben ook weleens begonnen een stukje uit te schrijven maar t werd me te veel.

3 likes

Mila moet nog in een autostoel, dan wordt het wel heel krap op de achterbank met nog 2 volwassenen. En je 5 koffers. :sweat_smile:

6 likes

“Go big or go home” is the motto heheh (hoe heette die ene vrouw ook alweer?).

Dat terzijde, vind ik het best wel tof dat Mascha zo open over alles is. Bij de meeste vloggers is het bespreken van de kostprijs en uitgaven precies een taboe, mede omdat vele zaken gesponsord zijn natuurlijk.

8 likes

Akosua? Al was het geloof ik “Go big or go home”

7 likes

Haha juist!!

6 likes

Je hebt toch gewoon van die schipholtaxibusjes of is dat niet sjiek genoeg

2 likes

Ik heb de vlog niet afgekeken, maar waarom überhaupt een taxi? Als je first class vliegt met Emirates is er een gratis chauffeurservice van en naar Schiphol en Dubai: Chauffeurservice | De Emirates ervaring | Emirates Netherlands

Of past die enorme koffer daar niet in? :stuck_out_tongue:

15 likes

Nee, dat gaat net te ver! :joy: Ze moeten wel bescheiden blijven!

4 likes

Wanneer was dit?

5 likes