Beutyblogtopic XL #13

Snap trouwens niet dat Mascha tijdens de schoolvakantie op vakantie gaat. Veel drukker en veel duurder? Ik zou als ik hun was er even van genieten dat ze daar nog niet aan vast zitten.

8 likes

:joy:

10 likes

Dat kind leeft het leven wat ik hoor tr hebben.

33 likes

Cynth heeft al 5 weken niets over waterverven gedeeld. De hobby is voorbij, vermoed ik.
Sporten doet ze nog als een malle en dat doe ik dr niet na

15 likes

Ze kan ook waterverven zonder er iets over te posten of ze heeft er even geen inspiratie ervoor :woman_shrugging:t2:

5 likes

Is het wel echt gebeurd als je als influencer er niet over post?

20 likes

Als ik dan over ze wil klagen moet dat dan hier of in het familie leed topic.

7 likes

Jawel want ze gaan nog gauw voordat Mila 2 iswant dan vliegt zij gratis. Maar dan wel in de vakantie gaan haha zo dom

6 likes

Geloof ik hadden ze nog tickets uit februari 2020 toen corona een beetje begon. Was eigenlijk bedoeld als hun babymoon toch en is al meerdere keren verzet. Ze hadden nog een voucher denk ik.

9 likes

Ik vond haar stukje juist wel goed. Dat ze ook benoemde dat ze geen expert is en al lang in NL woont dua ook niet echt een band heeft met rusland.
Ze zou dan misscien donatie linkjes en andere dingen kunnen delen die iedereen deelt maar wat moet ze meer zeggen.

Ik vind dat we af moeten van dat “Hey jij komt uit dat land en daar is iets aan de hand ik wil jouw mening weten.”
Voelt voor mij een beetje het zelfde als een donker iemand vragen wat diegene van zwarte piet vind omdat je ergens hoopt op een bepaalde reactie.

66 likes

Mascha moet helemaal niks.

24 likes

Maar wat denk je dan precies dat zij zou kunnen bereiken. Of wat is het dat je wilt dat ze zegt?

(Dit klinkt aanvallend maar is een oprechte vraag.)

5 likes

Mascha komt als ik het me goed herinner uit Moskou. Deze oorlog vindt zich hoofdzakelijk plaats in Oekraïne, dat ligt 900km uit elkaar vandaan. Zeggen dat ze zich zou moeten uitspreken omdat ze “uit de regio komt” is net zoiets als zeggen dat wij ons moeten uitspreken over iets wat in Zwitserland gebeurt “omdat het in de buurt ligt.”

8 likes

Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat Mascha daar misschien niet genoeg kennis over heeft. En dN is dit bericht beter dan dat ze verkeerde info verspreid.

8 likes

Ik vond haar “statement” juist goed eigenlijk. Mascha heeft soms de neiging om zichzelf te zien als een expert bij bepaalde maatschappelijke discussies ondanks dat ze geen ervaring heeft met het onderwerp. Ik vond het juist sterk dat ze nu zei, ik ben geen expert dus ik weet het fijne er niet van om een goed geïnformeerde statement te maken. Daarnaast deelde ze meteen een link van stichting vluchteling. Zie niet echt wat ze nog meer kan doen? Ze is geen historicus of expert in buitenlandse zaken.

43 likes

Toen enkele jaren geleden de IS aanslagen pleegde vonden de FvD stemmers ook dat de moslims in NL zich er van moesten distanciĂ«ren :sweat_smile: Vind dat zo’n enorme onzin @Maelis

10 likes

Maar
 het doet dus echt wat met je dat Mascha zich niet harder uitspreekt tegen Rusland omdat ze uit Rusland komt? Vind het vervelend dat je je zo voelt, maar Mascha kan uiteindelijk hier toch helemaal niks aan doen?

8 likes

Ook de PVV stemmers dan, ook goed.

Ja wat wil je nu bereiken? Als NL in oorlog gaat met België ik noem maar wat, ga jij iets schrijven op je social media?
Wij vinden het al verschrikkelijk genoeg, vergeet niet dat er niet nu pas 5 dagen spanningen zijn maar JAREN. Niemand in Rusland zat te wachten hierop.
Word er kei boos van merk ik.

3 likes

Vind het ergens wel kwalijk dat Nederlanders van Russische afkomst zich opeens “moeten” verantwoorden op social media dat ze de oorlog afkeuren. Zoals @Shaaar zegt inderdaad, ik ga er niet vanuit dat iemand nu pro-Rusland is en Mascha al helemaal niet.

23 likes

Met wij bedoelde ik mensen met Russische roots.
Wat is dan je mening? Snap er echt niks meer van.

2 likes