Beutyblogtopic XL #13

Het enige cokeprobleem wat je hebt in amsterdam is wanneer het op is…

9 likes

Da’s toch heel errug :cry:

7 likes

Heel graag! De volgende vragen zijn voor mij echt prangend:

  • Ben je voorzichtig met gebak? Moet het een barre slingertocht in een tasje aan een stuur meemaken of leg je het voorzichtig in een fietsmandje of kofferruimte in de auto?
  • Tutoyeer je het gebak?
  • Waarschuw je het gebak voordat je het aansnijdt?
  • Als het een fototaart is, heb je er dan ook moeite mee om door afbeeldingen van mensen en dieren te snijden?
  • Heb je bepaalde vooroordelen over gebak (‘Die Maître Paul uit de diepvries is echt het lowlife onder het gebak’)
  • Eet je gebak met een vorkje of een lepeltje?
  • Voorzie je gebak standaard van een extra laag slagroom of doe je dat alleen bij bepaalde soorten?
20 likes

Hoe ik gebak inneem - vlog 3040493

61 likes

Breng haar nou niet op ideeën!

8 likes

Aankomende zaterdag krijg jij een “ik heb mijn wijze van gebak eten georganized! Beste systeem ever”.

18 likes

Misschien kan iemand een cursus of coachingstraject opzetten.

6 likes

Het is meer dat ze een story post van een gebakje dat ze eet, en dat ze zich dan opeens realiseert dat ze ook een deal met een commercieel dieet merk heeft en dan er meteen een disclaimer achteraan gooit.
Die hele WW spon was gewoon een minder goeie (ik edit mezelf) keuze en ik hoop dat ze zich dat inmiddels ook wel realiseert.

15 likes

Dit snap ik, de hoeveelheid aan eten (bijv in cinnabonrolls of oliebollen met oudjaar) die zij bestellen vergt een heel systeem. Misschien huren/kopen ze naast de 4 huizen en garagebox nog een koel/vriescel ergens.

8 likes

En daarna hopelijk een shoplog met gebaksbordjes en -vorkjes, omdat alles uit elkaar viel.

11 likes

En deze nieuwe gebaksvorkjes en bordjes moeten natuurlijk ook georganized worden in de kast

11 likes

Whoops, my bad. Ik was dit helemaal vergeten 😮‍💨.

3 likes

Ik vond dit juist het allerleukst aan ze, dat ze gewoon schijt hadden en super veel lekker eten voor zichzelf haalden. Zo jammer dat ze zich nu door haar eigen commerciële belangen gaat verantwoorden als ze gebak eet.

11 likes

ik kwam deze tegen en vond hem wel toepasselijk voor de zelfgemaakte mok :sweat_smile:

31 likes

Jaa vooral die mega Walmart vlogs in Murica vind ik zo’n guilty pleasure, en die mega maaltijden daar. Alles kopen en overal zo enthousiast over. Wil alleen daarvoor ook een keer naar Amerika toe. Kijkt wel lekker weg, die vlogs nu zijn zo saaai. Ik sla ze eigenlijk gewoon voort over terwijl ik Mascha al zo’n 12-15 jaar volg. (vanaf haar appartementje)

10 likes

Same here. Ik heb recentelijk nog een aantal Amerika vlogs gekeken om die redenen.

1 like

Oh ja en dan in de Bath & body works, Victoria secret of bij target… kan daar ook enorm van genieten van die vlogs. En ze koopt dan wel enorm veel, maar ja als je het kan, waarom niet… hoe leuk zou het zijn moesten ze ooit verhuizen naar Amerika

4 likes

Maar je kan dat zo leuk aan de juffen en meesters geven :pleading_face:

3 likes

Mijn man is meester, de kast hier staat al veel te vol met van die mokken ‘voor de beste meester’. En ze weggooien is eigenlijk ook niet de bedoeling

10 likes

Is de zaterdagvideo nou wéér een opruimvideo? 🥲

3 likes