Je beschrijft nu precies Guts & Gusto
Hahaha ik las fart-fashion
Ook wel toepasselijk
Bij Josh zelf is nooit 1 vouwtje te zien trouwens, dit is echt het uiterste van waar zij voor staat met haar merk.
Of Costes, het is allemaal net ff een tientje te duur bij die merken.
Mascha doneerde eerst haar kleding toch? Tijdje terug heeft ze ergens gezegd dat Josh had gezegd dat ze het wel mocht verkopen, dat bracht ze alsof het superaardig was maar ik heb daar eigk de conclusie uit getrokken dat Josh gewoon niet wil dat haar kleding bij de kringloop hangt ![]()
Hallo ze is super sustainable hoor!!! Ze verzenden in dozen gemaakt van gerecycled papierâŠ
Lol dit kondigde ze een tijdje terug aan ergens.
Walgelijk. Als ze net zoveel moeite zouden steken in het eigenlijke productieproces en het actief zoeken naar alternatieven van dat gruwelijke polyester, als in het opbouwen van een duurzaam imago dmv de websiteâŠ
Er staat echt precies niks. Ja, dat de labels in hun kleding voor 50% uit gereycled polyester bestaan, sinds de wintercollectie van 2021!!!111!
Meid.
Zijn niet ongeveer alle dozen waar spullen in verpakt en verzonden worden van gerecycled materiaal? Vind dat ook een verkooppraatje van niets tegenwoordig
âMooiste haar everâ vertelt Mascha, ik weet niet, maar het lijkt onderaan veel assiger te zijn in vergelijking met de warme aanzet tot ongeveer aan haar kin?
Edit: Hier stond een onaardige comment over haar (maar dat vond ik stom van mezelf dus weggehaald).
Dat weet ik nog! Had mascha toen ook geen rood haar? Dat vond ik haar echt wel leuk staan!
Moet dat nou echt
Instagram is sowieso nutteloos. Ik gebruik het graag hoor, maar als je je gaat afvragen wat âhet nutâ is kun je niets meer posten. Ik vind het al lang top dat dat kind onherkenbaar gemaakt wordt.
16 van de 18 minuten van de vlog van Mascha gaan weer over cricut vandaag. Waarom geen zaterdag video voor Beautygloss aangezien de inspiratie daar weg is?
Waar moet ze haar vlogs ander nog mee vullen. Het was hiervoor alleen maar Mila en die is nu niet meer in beeld. Snap echt niet dat ze dagelijks vloggen zo koppig blijft volhouden.
Ze kan er nog steeds een dikke vakantie naar Dubai en een huis van betalen op één inkomen, ik zou het wel weten.
Ze zal wel moeten toch anders heeft ze geen inkomen.
Die inkomsten komen toch voornamelijk van spondeals lijkt mij?
Ik wacht bijna op een berichtje âJa hoor, Mila is weer in de vlog/op Instagram. Ze hebben het wel even een week volgehoudenâ