Beutyblogtopic XL #13

Waarom steeds die ‘oké guys’, zei ze dit vroeger ook zo vaak?

7 likes

Ik denk dat haar volgers nu gewoon de hele tijd naar haar achterkant hoofd zitten te kijken hoor.

6 likes

Monica vertelt wel over Z-L (qua slaap ritme of ze goed luistert/eet. Wat ze leuk vindt etc).
Wat logisch is hoor dat je hier als moeder trots of wil uiten. Maar dat voelt ook gek, zoveel tussendoor van Z-L weten

4 likes

Maar wel veel minder dan Mila hoor, soms denk ik bij Monica: Huh hallo, je hebt toch ook nog een kind?

3 likes

Stukken minder uiteraard!
Bedoel van het zou ook nog consequenter zijn om soms minder haar discussies te filmen (maar dit is al heel goed)

4 likes

Wat begrijp je daar niet aan? Die sticker zorgt er toch voor dat ze niet herkenbaar is

8 likes

Hadden ze deze vakantie dit al toegepast dan hadden ze niets te vloggen gehad. 90% was gewoon Mila

8 likes

Voor de herinneringen die ze wilt delen? Snap niet zo goed wat daar een probleem aan is. Ik gebruik mijn instagram ook als een soort van fotoboek, dus ik kan me daar heel goed in vinden.

12 likes

Een fotoboek waar je kind niet volledig op staat?
Monica heeft ook een eigen insta voor de inner circle waar ZL wel herkenbaar op staat. Geen idee of Monique dit ook doet

7 likes

Gelukkig krijgen we nu wel meer krikut.

15 likes

Lijkt me wel praktischer dan altijd alleen maar van de achterkant. Zie dat soms bij Nicolette van Dam, dan plaatst ze een familiefoto en moeten die kinderen hun hoofd weer omdraaien of iets voor hun gezicht houden. Lijkt mij veel relaxter om gewoon foto’s te maken en als hun gezichten in beeld zijn er even een sticker overheen te doen. Je kan inderdaad ook niks plaatsen maar aangezien hun leven showen via instagram hun werk is kan ik me voorstellen dat ze graag een sfeerimpressie willen geven en dus kind ook (anoniem) in beeld als het kind er nou eenmaal bij was.

10 likes

Ah Beautygloss deelt stories met de persoon die al haar krijgertjes van Josh V mag verkopen via Vinted.

Ironisch is dat die persoon ook veel van Maria Tailor verkoopt.

11 likes

Geld sparen voor DE Dior tas mét bijpassende schoenen.

7 likes

En gsm hoesje! :grimacing:

10 likes

Ben eens gaan kijken, ik vind wel dat ze daar nog echt veel geld voor vragen hoor… nu ja, je moet maar 1 iemand hebben die daar genoeg geld voor wil geven

5 likes

Noem het vintage en Roosmarijn koopt het

19 likes

Ik zou meteen ook denken laatmaar blijkbaar kreukt die stof snel

9 likes

Dacht ik ook meteen, vond mezelf ook overdrijven maar gelukkig niet de enige

9 likes

Die kleren voor Mascha geeft Josh echt niet (alleen maar) uit de goedheid van haar hart hoor, dat is ook gewoon gratis reclame voor haar. Ik denk niet dat ze er wakker van ligt.

12 likes

Tsja, uiteindelijk is het niet veel meer dan het zoveelste een dertien-in-een-dozijn fast fashion kledingstuk.

12 likes