Op dezelfde dag twijfelen om een tas van 2600euro toch maar nog snel online te bestellen omdat die niet meer in de winkel ligt, én overwegen om een tweede woning in Amerika te kopen.
Waarom ben ik in godsnaam geen beautyblog gestart 10 jaar geleden! FML
In het kader van ’ treat myself!’
Dan denk ik meer aan een ijsje ![]()
![]()
Jaa dit denk ik ook wel eens! Maar ik heb onder de streep liever mijn huidige bescheiden salaris en anonimiteit dan een bak geld op de rekening en dat iedereen iets van je vindt, je huis weet te vinden, of alles over je kind weet. Influencergeld heeft wel een prijs, denk ik dan maar. ![]()
Ik hoop voor haar dat ze een miljoen in cash heeft dan of wil ze in the middle of nowhere een huis kopen? ![]()
Nee, de Walmart en IHOP zijn dichtbij (prioriteiten)
Omg Celine Charlotte heeft volgens mij wel cash een huis in Amerika gekocht
Heeft vast ook een miljoen gekost haha
Die zijn allemaal 18+ ja!!!11!!!1!!
Nog niet toch? Ze had een bod gedaan en weer ingetrokken omdat de eigenaren over iets gelogen hadden ofzo.
Nou ja, dat gedeelte is toch niet zo raar. Niet de hele wereld heeft kinderen of werkt in het onderwijs, het lijkt me niet dat dat een probleem is.
Het lijkt mij juist onwaarschijnlijk dat een gezin met een zwerm koters een influenzahuis gaan huren in de schoolvakantie.
Vind dit echt bij uitstek een idee voor kinderloze tweeverdieners of vriendengroepen.
Unpopular opinion blijkbaar maar ik vond de walmart, target en ihop ook wel echt een belevenis ![]()
Ik vind de hypermarché in Frankrijk ook een belevenis maar ik ga er toch geen huis naast kopen en dat als toeristische trekpleister in de markt zetten vanwege de sights
Ik ga er zo min mogelijk heen maar als ik ga vind ik Walmart ook wel echt een belevenis ja, maar niet in positieve zin ![]()
Ik ook. Mis dat ook echt in Nederland van die lekkere ontbijt zaken.
Zégt ze… Heb het idee dat ze heel goed kan doen alsof ze met miljoenendeals bezig is maar dat er in realiteit weinig van in huis (haha) komt…
Er zullen vast ook mensen zijn die het huren zonder dat ze haar kennen. Als het er netjes uit ziet en het op een plek staat waar je heen zou willen is het ook goed toch.
Ja je kon het via Belvilla huren.
Volgens mij is ze er wel serieus mee bezig. Zij heeft dat geld ook echt wel liggen (simpele rekensom als je nagaat hoeveel mensen meedoen aan haar cursussen, en eerder haar membership). De kwaliteit van huizen in de VS is meestal totaal niet te vergelijken met bijvoorbeeld Nederland, en dan zoekt zij ook nog midden in de woestijn waardoor er nog veel meer bij komt kijken. Ik kan me voorstellen dat een onderhandeling heel vaak stuk loopt bij het nagaan van de voorbehouden (bouwtechnische keuring, etc.).
Hopelijk legt ze wel alles financieel goed vast in relatie tot haar partner. Volgens mij willen ze het huis namelijk samen kopen. Ze is natuurlijk een slimme zakenvrouw, maar ze lijkt ook volkomen in de ban van hem.
Tbf doen we dat niet allemaal in dit topic? ![]()
Je zit in het beutyblogtopic.
Je bemoeien met hoe een blogger de financiën veilig moet stellen voor de aankoop van een huis met haar partner vind ik wel echt next level hoor.