Beutyblogtopic XL #13

En gsm hoesje! :grimacing:

10 likes

Ben eens gaan kijken, ik vind wel dat ze daar nog echt veel geld voor vragen hoor… nu ja, je moet maar 1 iemand hebben die daar genoeg geld voor wil geven

5 likes

Noem het vintage en Roosmarijn koopt het

19 likes

Ik zou meteen ook denken laatmaar blijkbaar kreukt die stof snel

9 likes

Dacht ik ook meteen, vond mezelf ook overdrijven maar gelukkig niet de enige

9 likes

Die kleren voor Mascha geeft Josh echt niet (alleen maar) uit de goedheid van haar hart hoor, dat is ook gewoon gratis reclame voor haar. Ik denk niet dat ze er wakker van ligt.

12 likes

Tsja, uiteindelijk is het niet veel meer dan het zoveelste een dertien-in-een-dozijn fast fashion kledingstuk.

12 likes

Je beschrijft nu precies Guts & Gusto

20 likes

Hahaha ik las fart-fashion
Ook wel toepasselijk

12 likes

Bij Josh zelf is nooit 1 vouwtje te zien trouwens, dit is echt het uiterste van waar zij voor staat met haar merk.

6 likes

Of Costes, het is allemaal net ff een tientje te duur bij die merken.

8 likes

Mascha doneerde eerst haar kleding toch? Tijdje terug heeft ze ergens gezegd dat Josh had gezegd dat ze het wel mocht verkopen, dat bracht ze alsof het superaardig was maar ik heb daar eigk de conclusie uit getrokken dat Josh gewoon niet wil dat haar kleding bij de kringloop hangt :person_shrugging:

17 likes

Hallo ze is super sustainable hoor!!! Ze verzenden in dozen gemaakt van gerecycled papier…
Lol dit kondigde ze een tijdje terug aan ergens.

6 likes

Walgelijk. Als ze net zoveel moeite zouden steken in het eigenlijke productieproces en het actief zoeken naar alternatieven van dat gruwelijke polyester, als in het opbouwen van een duurzaam imago dmv de website…
Er staat echt precies niks. Ja, dat de labels in hun kleding voor 50% uit gereycled polyester bestaan, sinds de wintercollectie van 2021!!!111!
Meid.

21 likes

Zijn niet ongeveer alle dozen waar spullen in verpakt en verzonden worden van gerecycled materiaal? Vind dat ook een verkooppraatje van niets tegenwoordig

12 likes

“Mooiste haar ever” vertelt Mascha, ik weet niet, maar het lijkt onderaan veel assiger te zijn in vergelijking met de warme aanzet tot ongeveer aan haar kin?

6 likes

Edit: Hier stond een onaardige comment over haar (maar dat vond ik stom van mezelf dus weggehaald).

8 likes

Dat weet ik nog! Had mascha toen ook geen rood haar? Dat vond ik haar echt wel leuk staan!

6 likes

Ik vond het wel grappig dat ze in de vlog zich zelf zo checkte in de camera:

52 likes

Moet dat nou echt

14 likes