En gsm hoesje!
Ben eens gaan kijken, ik vind wel dat ze daar nog echt veel geld voor vragen hoor… nu ja, je moet maar 1 iemand hebben die daar genoeg geld voor wil geven
Noem het vintage en Roosmarijn koopt het
Ik zou meteen ook denken laatmaar blijkbaar kreukt die stof snel
Dacht ik ook meteen, vond mezelf ook overdrijven maar gelukkig niet de enige
Die kleren voor Mascha geeft Josh echt niet (alleen maar) uit de goedheid van haar hart hoor, dat is ook gewoon gratis reclame voor haar. Ik denk niet dat ze er wakker van ligt.
Tsja, uiteindelijk is het niet veel meer dan het zoveelste een dertien-in-een-dozijn fast fashion kledingstuk.
Je beschrijft nu precies Guts & Gusto
Hahaha ik las fart-fashion
Ook wel toepasselijk
Bij Josh zelf is nooit 1 vouwtje te zien trouwens, dit is echt het uiterste van waar zij voor staat met haar merk.
Of Costes, het is allemaal net ff een tientje te duur bij die merken.
Mascha doneerde eerst haar kleding toch? Tijdje terug heeft ze ergens gezegd dat Josh had gezegd dat ze het wel mocht verkopen, dat bracht ze alsof het superaardig was maar ik heb daar eigk de conclusie uit getrokken dat Josh gewoon niet wil dat haar kleding bij de kringloop hangt
Hallo ze is super sustainable hoor!!! Ze verzenden in dozen gemaakt van gerecycled papier…
Lol dit kondigde ze een tijdje terug aan ergens.
Walgelijk. Als ze net zoveel moeite zouden steken in het eigenlijke productieproces en het actief zoeken naar alternatieven van dat gruwelijke polyester, als in het opbouwen van een duurzaam imago dmv de website…
Er staat echt precies niks. Ja, dat de labels in hun kleding voor 50% uit gereycled polyester bestaan, sinds de wintercollectie van 2021!!!111!
Meid.
Zijn niet ongeveer alle dozen waar spullen in verpakt en verzonden worden van gerecycled materiaal? Vind dat ook een verkooppraatje van niets tegenwoordig
“Mooiste haar ever” vertelt Mascha, ik weet niet, maar het lijkt onderaan veel assiger te zijn in vergelijking met de warme aanzet tot ongeveer aan haar kin?
Edit: Hier stond een onaardige comment over haar (maar dat vond ik stom van mezelf dus weggehaald).
Dat weet ik nog! Had mascha toen ook geen rood haar? Dat vond ik haar echt wel leuk staan!
Moet dat nou echt