Instagram is sowieso nutteloos. Ik gebruik het graag hoor, maar als je je gaat afvragen wat ‘het nut’ is kun je niets meer posten. Ik vind het al lang top dat dat kind onherkenbaar gemaakt wordt.
16 van de 18 minuten van de vlog van Mascha gaan weer over cricut vandaag. Waarom geen zaterdag video voor Beautygloss aangezien de inspiratie daar weg is?
Waar moet ze haar vlogs ander nog mee vullen. Het was hiervoor alleen maar Mila en die is nu niet meer in beeld. Snap echt niet dat ze dagelijks vloggen zo koppig blijft volhouden.
Ze kan er nog steeds een dikke vakantie naar Dubai en een huis van betalen op één inkomen, ik zou het wel weten.
Ze zal wel moeten toch anders heeft ze geen inkomen.
Die inkomsten komen toch voornamelijk van spondeals lijkt mij?
Ik wacht bijna op een berichtje “Ja hoor, Mila is weer in de vlog/op Instagram. Ze hebben het wel even een week volgehouden”
Nee “Weight watchers is weer op Instagram”
Wordt ze niet minder interessant voor sponsors als ze niet meer dagelijks vlogt en dus veel minder views krijgt? Waardoor haar inkomsten dan toch achteruit gaan?
Maar ze wilde het zelf hoor!
En elke keer met een “unieke code”, die al 5 keer is langs geweest bij haar.
Dat zou kunnen!
Ik denk het niet hoor. Er zijn nog maar weinig vloggers die dagelijks vloggen ik vind het eerlijk gezegd zelfs een beetje outdated. Als je kijkt naar grote youtubers op dit moment zijn dat niet dagelijkse vloggers en zij krijgen ook gewoon spon deals!
Ze wil zeker kunnen zeggen dat ze niet alleen de eerste maar ook de laatste was
Ik lig in bed te hinniken omdat ik Vera’s Reel op Insta zag () waar ze een jurk heeft met letterlijk lappen voor haar borsten en er iemand reageert die Borstlap met de achternaam heet die vraagt: wat heb je aan?
De Foefs hebben weer een nieuw idee. Een huis in de VS kopen en verhuren aan kijkers. Wat Enzo Knol dus al helemaal uitgevoerd heeft.
'Oh my gohhdddd you guyyyysssss ik ben zooooo excitedddd we gaan helemaal hardcore met een makelaaaaaar. ’
Is de makelaar Krek? Kan nu al niet wachten
“Stel je voor dat wij een huis in murrica kopen en dat wij dan daar zitten en hem verhuren terwijl wij er niet zijn aan kijkers. Dat we een hele tour maken waar kan je lekker eten waar is de Walmart.”
Imagiiiiinnneeee helemaal Pinterestieeee!
De camera was net zo exciiiteddd gezien de misselijkmakende bewegingen.
hahaha waar is de walmart