Beutyblogtopic XL #13

Eens hoor alleen om nou te doen of je oprecht bezorgd bent midden in je eigen roddel is wel barf

6 likes

Gaat dit over Mascha of Celine Charlotte?!

4 likes

Haha mijn reactie ging (natuurlijk) over Celine Charlotte, ik zie geen reden waarom ik zoiets over Mascha zou zeggen en het was een reactie op een post over CC. Ik zou overigens precies dezelfde reactie hebben bij een man hoor, het lijkt me simpelweg niet verstandig om je financiën te combineren als je elkaar een half jaar (?) kent. Dat zou ik vrienden ook altijd afraden.

Het is ook geen bezorgdheid (waarom zou ik bezorgd zijn om iemand met minstens 25x m’n eigen net worth? :sob: haha), meer een algemene overpeinzing.

6 likes

Waarom zou iemand ervan genieten als er iets mis gaat in het leven van iemand anders? Deze reactie zegt meer over jou dan over mij :sweat_smile:

8 likes

Maar is dat niet iets wat een beetje in de mens zit? Als ik naar mezelf kijk betrap ik mezelf ook op zulke gedachten, ook bij vriendinnen. Voorbeeldje, een vriendin van me gaat trouwen en noemde de bedragen en dan vraag ik me idd af waar ze het van doet. En nee dat zeg ik niet tegen haar, maar bespreek dat met mn vriend of helemaal niet.

Denk dat dit hier net zo is. Meerdere mensen zullen dit denken over CC en sommige zeggen niks en andere posten dit omdat dat kennelijk met iemand willen bespreken.

7 likes

Veel belangrijker nieuws : volgens mij heeft mijn moeder mrs beutyscene een nep birkin?! Dat ken toch nietttt

36 likes

Ik zou haar gelijk uit het testament schrijven, byeeee

8 likes

receipts!! :dizzy_face:

3 likes

Haar insta story!

7 likes

Ja het is een aanname maar kan me niet voorstellen dat hij echt is

10 likes

Wat een koopje :joy: maar ze heeft verder niet echt tassen uit dezelfde categorie of überhaupt veel designer tassen dus ik zou dat dan echt een rare aankoop vinden.

5 likes

Dat ziet er uit als sky aka nep leer.

6 likes

Ja ben net eens even gaan kijken in haar kast namelijk :joy:

12 likes

Je bedoelt ~vegan leather~?

15 likes

:sparkles: pleather :sparkles:

9 likes

Haha, is skai tegenwoordig ge-rebrand als zijnde :sparkles: vegan leather :sparkles:?

Vind ik toch vrij geniaal, dat je iets wat al jaren het toppunt van wansmaak is (de skai-lederen zithoek) omtovert naar iets hips :rofl:

13 likes

Zo heeft de Bijenkorf ook vegan sneakers met kalfsleren details :sweat_smile:

31 likes

Oh nee, Mascha… vind die WW samenwerking toch wel echt de meest onsympathieke die ze ooit is aangegaan.

20 likes

Ze moet echt een keer iets anders verzinnen dan dat eeuwige “Ik krijg ZO-VEEL vragen”, soms lijkt ze wel zo’n chatbot die alleen maar dezelfde zinnen uit kan spugen.

52 likes

Insaaaaane veel dm’s :joy::joy:

6 likes