Hahah same! Jezus waar heb ik naar zitten kijken? en dan vooral met die mini garde gaan roeren in een veel te groot bad… 10 minuten van mijn leven dat ik voorgoed kwijt ben
Nu heb ik opeens allemaal mancave filmpjes in mijn algo.
Klikte deze net, raymen! Ook wel eens raymen gegeten?
Wat is dit nu voor preview, het lijkt wel of hij haar een Heimlich geeft en zij haar noedels uitspuugt.
Of food en frisky.
Raymen is laat
Nostalgie wel. Speelde dat vroeger maar snapte er geen zak van.
Even over Cynthia hè: die zit wel echt in een lekkere flow de laatste tijd! Ze ziet er mega happy en stralend uit, leuk om te zien
Keek weer eens een vlog van mas, maar ze heeft het weer de halve vlog over reacties op haar beautygloss video; zo saai.
Ik vind het stiekem best grappig dat de joshv/mascha planner nog steeds niet is uitverkocht
Wat vinden jullie van Mascha’s vlog van vandaag? Ik vind het altijd iets ongemakkelijks hebben om te kijken als ze zich zo laat gaan voor de camera. Dan denk ik joh waarom zou je willen dat iedereen dit kan zien. Anderzijds ook juist knap dat ze dat durft hoor. Hoop dat ze zich snel beter voelt
Hoebedoel je ‘ze laat zich gaan’?
Ik gun geen enkele social media influencer views (enkel degene met een echt doel etc). Dus ik vroeg me af of ze hysterisch aan het huilen is? Of iets anders
Ja veel huilen
Ik vind het wel goed eigenlijk. Ze blijft iemand met veel invloed dus als anderen (jongeren) door haar ook de stap nemen naar therapie dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Normalize therapy
Ohh dat kan ik wel toejuichen (naast het feit dat het enorm naar is dat ze zich zo voelt). Maar dat jonge meiden ook leren dat soms huilen goed is, emotie goed is, iedereen het moeilijk kan hebben (ookal lijkt alles zo instaperfect). En dat therapie niet alleen voor ‘gekkies’ is maar juist voor iedereen en het sommige echt kan helpen.
Hm ja dat ben ik ook absoluut met je eens, maar dat kan ook op een andere manier ipv jezelf te filmen als je nog super emotioneel net je therapie uitstapt.
Maar misschien ligt het aan mij dat ik dat ongemakkelijk vind hoor. Ik vind gewoon dat ze zichzelf soms zo kwetsbaar op internet zet (waar niets mis mee is, maar ik vind het te prive misschien)
Ik vind het goed dat ze het deelt en dat ze zegt dat het oké is om je niet oké te voelen. Anderzijds heb ik wel mn vraagtekens bij het stukje ‘ik rij schade aan mn auto want ik ben zo veel met mezelf bezig door therapie’ etc (even kort gezegd). Dan denk ik wel: misschien moet je even met de fiets/OV/Uber ipv zelf rijden? Gelukkig is het een paaltje en geen persoon maar misschien ben je na een sessie niet helemaal in staat om met aandacht te rijden (wat niet erg is, ik was zelf ook een wrak na therapie)
Ja precies, hier maak ik me ook wel zorgen over. Weet ook dat er bij mijn eerste EMDR sessie gevraagd werd of er iemand was die me eventueel op kon halen. Juist omdat het zoveel met je kan doen
Ja, ik mocht ook niet alleen met de auto komen