Beutyblogtopic XL #13

Vind het een beetje dubbel, aan de ene kant ‘mooi’ dat ze deze emotionele kant laat zien, maar aan de andere kant: waarom neemt ze de dagen dat ze emdr heeft gehad niet vrij van vloggen? Het zijn vaak hele heftige sessies waarbij je de dag erna altijd helemaal uitgeput bent en flink emotioneel. Ik had de dagen erna nooit iets gepland staan omdat ik echt tijd voor mezelf nodig had.

6 likes

:money_with_wings::money_with_wings: er wordt blijkbaar toch naar gekeken en over gepraat en dat is wat ze wil

3 likes

Na een emdr sessie was ik ook vaak helemaal mezelf niet en moest vaak ook iedereen het ontgelden. Daarna kwam vaak de zombie mode, waarin ik alleen maar duf voor me uit zat te staren van vermoeidheid en daarna begon ik te huilen. Was ontzettend zwaar.

@Luzarl als ze het echt alleen blijft filmen tijdens die dagen voor de poen dan ben ik echt sprakeloos…

5 likes

Ik bedoel niet dat ze weken niets moet doen, maar de dag na emdr zou misschien wel heel goed voor haar zijn om even niets te moeten en het vloggen even laten voor wat het is die dag. Denk niet dat ze dan meteen heel veel volgers verliest?

3 likes

Ik denk dat altijd als Bonnie opeens weer een uploadvrije week heeft, waarbij ze in feite 9 dagen achter elkaar niks plaatst, maar haar views lijden er niet onder. Misschien dat het bij haar anders is omdat het een harde kern van zo’n 25K kijkers is die ze gemiddeld elke video wel haalt, en die ook zullen blijven kijken. Wellicht dat bij Mascha er van de 50/60K views minder dan de helft overblijft omdat die puur kijken omdat ze haar videos op de homepage zien staan.

4 likes

Dan zou ze desnoods Gregor wat kunnen laten filmen die dag toch, doet die ook eens wat.

7 likes

Het idee van dagelijks 10 minuten die zwoele stem…ik sop ter plekke van m’n stoel.

7 likes

Hey, de was gaat niet vanzelf

5 likes

A day in the life of Grefoef.

4 likes

Je kunt zeggen wat je wil, maar ‘We hadden bijna gordijnen’ is wel echt een briljante titel voor een vlog.

28 likes

Ik moet zo lachen om mas d’r systemen… “We gooien nu onze jassen hier op een berg, daar moeten we nog iets op verzinnen”. Wat dacht je van… een kapstok? :sweat_smile:

74 likes

Maar het is toch veel leuker om wekenlang te Pinteresten en Youtubevideo’s te bekijken en dan die geniale lifehack te vinden waarbij je in je planner een systeem uittekent waarbij je jassen op kleur gesorteerd in doorzichtige bakken bewaard.

22 likes

Vergeet niet om ze te labelen met je krikket apparaat!

12 likes

Werkverschaffing

3 likes

De foefs doen hun vierkante borden weg :sob:
End of an era

12 likes

Hopelijk doen ze ook die gekke gebaksvorkjes weg

2 likes

En die enorme slabak waar Krek pasta uit at, altijd dat hele ding vol.

7 likes

Ze hebben nu nieuwe slabakken :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik hoop dat daar al een systeem voor is???

6 likes

Hoe gek is hun leven eigenlijk, er is een hele grote groep mensen die weet welk servies je in de kast hebt staan. En weet uit welke bak je het liefst je pasta eet en welke gebaksvorkjes je hebt :exploding_head:

34 likes