Beutyblogtopic XL #13

Wat een moeilijk en lang verhaal om iemand onbetaald te laten werken om voor je uit te zoeken hoe je KrikKut BV verder uit kan knijpen met ondermaatse content

10 likes

Haha ja het verbaast me echt dat ze na al die jaren nog steeds zo beroerd self tant, echt hoeveel fails zij al niet heeft gehad

5 likes

Eens. Behalve dat ze het niet onbetaald wil laten doen.

13 likes

Can Mex not netherlands speaking?

9 likes

Ik vind hem zo droog uitzien in de thumbnails. Hij trekt echt zo’n kop :neutral_face:

15 likes

Waarom wil hij zo gigantisch gepusht worden als ‘manager’ in alles?

38 likes

Max en Grefoef zouden broers kunnen zijn als je ze beiden hoort spreken en bezig ziet

13 likes

Nav Mascha’s interieur filmpje; heeft ze ook nog eens toegelicht of haar ontwerpster en Eijerkamp vooraf met elkaar hebben afgestemd?
Dat werd me nog niet duidelijk, maar missh heeft ze dat proces weleens verteld?

5 likes

En blijkbaar raadde eijerkamp de neon lampen af die ze in de slaapkamer en werkkamer wilden ophangen

4 likes

Oh goeie genade, gaat ons Sjereen nou ook aan de cijfer toestanden.

2 likes

Liever cijfers dan LOA privileged tatta onzin.

4 likes

Mascha en team goed plannen :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Hahaha soms dan denk ik dat ik een dramatische planner ben maar dan denk ik aan Mascha en gaat het weer beter.

15 likes

Haar gezichtskleur ligt dichterbij de kleur van de parasol dan bij die van haar eigen handen.

67 likes

Ik ben team :sparkles:uit besteden :sparkles:, als ik het geld voor had :cry:

5 likes

Mooi begin; ipv zoals iedereen die me al jaren volgt weet… (spon). Komt er: heel soms krijg de vraag (veelgestelde vraag)

6 likes

Als je van drie dagen per week werken zo kunt leven als zij kun je best aardig plannen lijkt me, ook al komt het misschien niet altijd zo over. Ik ben geen fan verder (ken haar alleen van hier, dus ben eerder bevooroordeeld), maar ik kan bij deze post echt alleen maar denken dat ze het goed voor elkaar heeft :woman_shrugging:t3:

12 likes

Ben ik mee eens dat ze het goed voor elkaar heeft als ze nu zo leven, met maar 3 dagen werken per week. Ze zegt zelf ook dat ze de vruchten plukt van jaren langs iets opgebouwd te hebben. Ik vind haar alleen absoluut niet goed kunnen plannen. Hoevaak te wel niet op het allerlaatste moment nog een video moet opnemen, omdat ze anders niets klaar heeft staan. Of in het verleden wel eens jankend op de video opnam, omdat de kerstlook een dag voor kerstmis niet meer lukte.

11 likes

Ze heeft het ook zéker goed voor elkaar. Zo goed dat haar realistische beeld van een parttime werkende vrouw gewoon verre van realistisch is.

13 likes

Ja dit inderdaad. Vergeet nooit meer dat ze elke dag een video ging opnemen in december (?) en dat ze het niet meer trok omdat het zo druk was. Terwijl ze megalaat opstond, de hele dag niks leek te doen en pas ‘s avonds laat of ‘s nachts aan de video begon.

Ze heeft het mega lekker voor elkaar en een super succesvol bedrijf, maar of dat nou door plannen komt…

16 likes