Beutyblogtopic XL #13

Ja want je doet het toch niet gratis?:sparkles:

8 likes

Hahaha ik skip dus precies als ze een sponsor scene begint. :joy:

6 likes

Als je iets mist is het het besef dat smaken verschillen denk?

Kan er dan echt nooit eens iets aardigs gezegd worden zonder dat dat ook weer tegen gesproken moet worden? Dit is echt een onnodig onaardige toevoeging.

5 likes

Smaak.

Nee grapje mijn oma heeft ook zo’n broek, geen haat op haar maar die is oud, ik vind dit ook niet dat je denkt nou nou nou kijk die eens shinen maargoed referentiekader.

12 likes

Wil je echt geen fluffy badslippers?

3 likes

Vind dit een prachtige foto van haar! Niet sarcastisch

40 likes

Aha ik snap het denk ik. Mascha heeft vaak samenwerkingen met bedrijven, daarbij spreken ze neem ik aan af hoevaak het product moet worden genoemd om te voldoen aan de afsprakem. Stel de afspraak waarvoor ze betaald krijgt is 3x de cricut noemen, deze goed in beeld laten zien en wellicht wat uitleg over wat je ermee kan. Daar krijgt ze voor betaald. Daarnaast vlogt ze haar leven dus dat ding komt wel vaker voorbij buiten de afspraken omtrent de samenwerking om, dit is volgens mascha dus de gratis PR. Ze wil dus eigenlijk in kaart brengen hoe vaak ze nog iets laat zien/benoemt zonder dat het binnen de afspraken van de samenwerking valt zodat ze dat bij de bedrijven onder de neus kan drukken om te laten zien wat de werkelijke exposure van zo’n samenwerking is.
Als iemand dat ff gratis kan uitpluizen en in kaart brengen, liefst met mooie grafieken, dan kan mascha een hogere prijs vragen om meer te cashen #opnaardemiljoen

32 likes

Vind ik ook! Enkel die self tan vlekken op de knieën… haar huid is van nature toch ook prima

6 likes

Ja, zoiets is het inderdaad. Maar volgens mij wil ze diegene wel gewoon betalen voor het in kaart brengen!

8 likes

Wel mooi dat wij, het plebs, dat voor haar mogen uitzoeken zodat ze nog meer poen kan opstrijken voor een samenwerking :+1:t2:

8 likes

Die Le Olive spon komt mn strot uit :joy:

7 likes

“Niet sarcastisch” Alsof ze sowieso niet een hele mooie vrouw is.

6 likes

Mascha is echt prachtig.

11 likes

Ja dat dus… Terwijl, het hele ding waarom bedrijven ooit influencers zijn gaan benaderen is toch juist doordat ze die spullen in hun dagelijks leven, wat ze op youtube zetten, gebruiken en zo exposure geven? Anders kan ze toch beter in reclamespotjes gaan acteren?

4 likes

Vind t wel meevallen, mooi is ze zeker maar prachtig?

2 likes

Zullen we dit gewoon even niet doen

67 likes

Wat?

5 likes

Hahah ja precies dat dacht ik ook, daarom sturen bedrijven ook al die gratis shit op :woman_shrugging:

5 likes

Gaat om bedrijven waar ze een samenwerkingen mee heeft. Mascha neemt geen gratis spullen meer aan.

3 likes

11 likes