Mila gaat wel naar de opvang, toch? Of is dat niet op vaste dagen? Alsnog genoeg te doen thuis en heerlijk voor hem dat het kan, maar dan is het wel minder fulltime.
Volgens mij 2/3 dagen inderdaad
Daar hebben ze hello fresh voor hĆØ
Maar no shame trouwens, ik ben jaloers.
Mascha heeft zo vaak gezegd dat ze het echt niet okĆ© vindt om te vragen naar/ speculeren over zwangerschappen, maar zit in haar nieuwe video met Anna te speculeren over of Kourtney zwanger is ja of nee. Nu zal het Kourtney ongetwijfeld aan dār reet roesten, maar ik vond het wel opvallend.
Jep, ik dacht dit dus ook. āJa ze leek echt wat voller, dus misschien is ze zwangerā. Dit kwam dan wel van Anna maar Mas ging er vol in mee. Terwijl ze net zo makkelijk een rant op insta zou plaatsen als iemand dit over haar of vriendinnen uit haar omgeving zouden doen.
Alsof omdat het over de Kardashians gaat je opeens even al je principes overboord kan gooien.
Er is sowieso een Anna campagne gaande bij The Rong Agency want ze zat ook in Jessieās video met een āLiefde voor Annaā boodschap.
Ik krijg bij Anna een beetje een sneu gevoel. Alsof ze van alles probeert om relevant te blijven, maar het lukt niet echt.
Volgens mij kijkt ze gewoon te veel tegen Anna op en gaat ze er daarom in mee. (Waarom ook echt, Mascha is duizend keer leuker en succesvoller ook volgens mij.)
Vind dat altijd zoān ongemakkelijke dynamiek. Met Josh heeft ze dat ook wel eens.
Ik vind het zo irritant dat Mascha de kersenbomen sakura bomen noemt. En dan spreekt ze sakura ook nog eens op zān Amerikaans uit. Ze kan het ook nog dat park Het Bloesempark noemen, want zo heet dat ding in het Amsterdamse bos.
Heeft Willem altijd zijn haar zo gemillimeterd gehad? Viel mij ineens op dat het zo ultrakort isā¦
Iedereen was zo naar tegen Anna Nooshin geweest.Vooral die life of Yvonne. Die zat te beweren dat Anna volgers gekocht had. Die moest haar nog even na trappen na wat oa gebeurd was na Alice Olsthoorn waar Anna niet handig was geweest met het interview. En daarna alles wat Anna deed afzeiken tot op het bot.
Trouwens al die tijd heeft Mascha niet eens omgekeken naar Anna Nooshin en nou ineens leuk mukbangen alsof er niks was? Als het zulke friends waren had ze Anna niet moeten laten vallen imo.
Waar baseer je dit op?
Die zat te beweren dat Anna volgers gekocht had.
Dat is ook gewoon zo
Nee, dr zus toch ![]()
Ik heb Mascha vorige week na zoān 13 jaar ontvolgt. Eigenlijk heel jammer maar vind t gewoon zonde van mān tijd.
Ik vond het een hele stomme mukbank qua onderwerpen:
Jij draagt alleen Gucci he
Ik hou van shoppen in malls
Is Kourtney zwanger?
En eentje met meer diepgang: je post de laatste tijd niet meer zoveel (van je vakntie)
Ik heb het net ook gedaan. Ik kijk alleen vlogs op de achtergrond als ik mijn make-up/haar doe maar ik merk dat zelfs als achtergrond geluid haar vlogs te saai zijn geworden. Ik vind er echt niks meer aan.
Ideetje voor de zaterdagvideo van Beautygloss: mukbang met Cynthia en Serena met als verplicht onderwerp de bettygate
Dit zou echt een meesterlijke video worden
Die zal vast veel views krijgen