Een kind dat over me heen kotst in het hof van saksen vakantiepark is denk ik wel mijn grootste nachtmerrie.
Ach zo negatief, sommige mensen genieten daar gewoon van hoor!!!
“Maar van zo’n vakantie geniet ik en later lach ik om die situatie.”
Nah eerlijk als je op iemand verliefd wordt die al kinderen blijkt te hebben… weet niet of ik het ‘m na zou doen!
Echt een ’ packagedeal’.
Wellicht bestaat de cancel culture in Nederland niet. Ik zag het voorbij komen ik een netflix serie over jongeren in de VS. Bij die jongeren met miljoenen volgers was bet ecbt een hot topic. Ze waren er heel erg bang voor.
Maar ik denk dat het verliezen van volgers en dagelijks bezig zijn met meer volgers krijgen, ook echt heel stressvol is. Dylan Haagens, zei dat hij er zelfs een angststoornis van had gekregen en hij heeft geloof ik meer dan een miljoen volgers.
Mijn punt is dat het van de buitenkant een luizenleven lijkt en mensen roepen hier de hele tijd, was ik 10 jaar geleden maar een blog begonnen, maar ze realiseren zich denk ik niet hoe zwaar het is. Elke dag bezig zijn met het niet verliezen of juist verkrijgen van volgers lijkt mij inderdaad heel stressvol.
Die namen werden wel genoemd in die serie, maar ik heb het niet onthouden.
Welke serie was dit
Hype house op Netflix!
Wat zal Mascha haar 1 april grap zijn dit jaar?
Die is ze vergeten. Dus de laatste 4 seconden uit haar vlog zijn zwart beeld met “ik stop trouwens met vloggen doei”
Zie het dr zo doen ja
Wat ik van Hype House weet, wat gelukkig niet zoveel is, is dat de enige mensen die je cancelled kan noemen personen zijn die beschuldigd zijn van iets heel serieus en strafbaar zoals Tony Lopez (sexual battery) en Sienna Mae (sexual assault). Dat telt niet.
En zelfs die mensen hebben nog fans
Voor mij was het de laatste zin over plas- en poepluiers hihaho
Masha´s 1 aprilgrap (of dat hoop ik toch ), ze brengen een wijn uit die ze eigenvoetig gestampt hebben, foef vin.
Aangezien Mas de pan uit flipte toen ze ooit een fles wijn opgestuurd kreeg ‘want iedereen weet toch dat ze niet drinkt!!1’ lijkt me dit een 1 april grap ja
Wel matig grapje, you can do better Mas (kuch kaasmasker)
Door deze foto besef ik me dat ik nooit echt Gregors tanden goed heb gezien?
Die wijn’glazen’ doen pijn aan mn ogen
Door het woord “wijncursus” denk ik meteen: zou dit een knipoog naar Cynthia zijn?
Ja , vast een trap onder water naar Cynthia…