Beutyblogtopic XL #13

Ik hoop vooral dat ze een woning kopen met bad. Voor een vervolg op de gelli baf

12 likes

Oh dat vind ik niet veel eigenlijk, daar koop je in de Randstad een rijtjeshuis voor

4 likes

Ik kijk de vlogs niet, maar hebben ze toevallig uitgelegd hoe ze dat gaan managen? Je kan toch niet om de haverklap naar Florida vliegen om de boel in goede banen te houden?

5 likes

Jawel hoor!! Wat houdt ze tegen? Het milieu hahahaahahahha. Weet je nog jankend op Spitsbergen en vervolgens alnog maximaal consumerend elke dag leven, tripje hiet tripje daar, elke maaltijd laten bezorgen.

Maar er zijn ook firma’s die het voor je managen, dus day to day management hoeven ze niet zelf te doen. Maar 100% gaan ze achterlijk vaak erheen vliegen. Tis niet alsof ze een vaste baan hebben, en Mila heeft nog jarenlang geen leerplicht.

51 likes

Ja dat is waar.
Lijkt me “eng” om ergens zo’n duur object te hebben wat je niet zelf actief in de gaten kan houden.

6 likes

Ik ben nog steeds niet over het feit dat ze fucking Florida kiezen van alle plekken waar ze wat kunnen kopen. Een derde wereld staat in een derde wereld land.

18 likes

Uiteindelijk belanden ze hoogstwaarschijnlijk in een of ander resort in Boca Raton als ze de 60 zijn gepasseerd.

5 likes

Nou, ook dat ja.

Koop een strandhuisje in Zeeland.
Dan kan je het zelf in de gaten houden, heel veel geld trekken en je hoeft je niet druk te maken om de achterlijke omstandigheden in, inderdaad, een derde wereld staat.

9 likes

The villages*

8 likes

Oh trouwens, voor iedereen met NPO plus die benieuwd is naar Orlando buiten Disney en de glam, The Florida Project is een hele mooie film over de have not’s in dat gebied, echt een heel goed gemaakte film en entertaining ook (en verdrietig)

16 likes

Paywall :cry:

7 likes

Sowieso vooral omdat ze het dan makkelijker kunnen verhuren en het qua vluchten chill is

3 likes

3 euro.

4 likes

Daar kan ik van avondeten, ja!

4 likes

Hoe

11 likes

:skull:

7 likes

Nasi :tipping_hand_woman:t3:

5 likes

Mascha wil die krikut in Murica zetten want dan kun je bij de target dingen kopen om te krikutten. Waar kan ik boeken??? What a dream

12 likes

Oeh echt een koopje inderdaad! Lekker met de krikkut in murica!

9 likes

En die wordt dan niet gelijk gejat? Of heb ik gewoon geen hoop in de mensheid

7 likes