Alle bollenkwekers: doe dit alsjeblieft niet je maakt de boel stuk
Hejira: whatever mijn hoofd moet op de foto ik ben mooier dan de bloemen en belangrijker dan de eigenaar
Ja, ALLE bollenkwekers zeggen dat en jij quote mij echt precies! Dat is exact wat ik zei
En toch laat Mascha iedere vlog zien hoe ze Mila’s haar heeft gedaan. Mila komt nog steeds veel in de vlog voor, alleen zie je haar kop niet.
*haar gezicht (want haar hoofd dus wel zichtbaar, alleen gezicht niet herkenbaar in beeld)
Serieus? Als ik met mijn vieze schoenen door Albert Heijn banjer dan hebben ze een vieze vloer maar ze zullen niet hun hele inventaris weg hoeven te gooien. In een bloemenveld is dat nou juist wel het geval. Sowieso snap ik deze hele discussie niet. Je gaat staan in een veld wat niet van jou is dus blijf daar gewoon weg. Je gaat toch ook niet in de tuin van een onbekende staan? En als je ze nodig een foto van jezelf in een tulpenveld wilt hebben koop een kaartje voor de Keukenhof of een pluktuin.
Haar toet dan.
Ik ben in ieder geval niet op jouw tuinfeest uitgenodigd deze zomer!
Weet iemand wat de demografie is van de kijkers/volgers van Masha? Zijn dat niet vooral jongeren? Die hebben toch over het algemeen niet het budget om even op vakantie naar Amerika te gaan. Alleen de vliegtickets kosten al een paar duizend euro, dat is een heel ander kostenplaatje dan een weekje feesten in Cherso of iets dergelijks. De match tussen een huis in Amerika en het verhuren aan volgers zie ik dan ook niet zo.
Hallo haar kijkers zijn voor het grootste deel 18+ ja!!
Ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar de Murica vlogs, maar ik zal wel in de minderheid zijn
Nog steeds niet dik genoeg waarschijnlijk. Gelukkig staat mijn kantoor zo ver mogelijk af van het nieuwe Friesland Campina en Unilever gebouw dat OP de campus is gebouwd.
Ik ook hoor, maar ook meer als een soort freakshow. Van die ellenlange shoplogs met oneindige hoeveelheid goedkope actiontroep, wat dan ineens geweldig is omdat het in Amerika is. En dat vieze vette eten in belachelijke proporties, waarvan je aderen al dichtslibben als je ernaar kijkt. Nu met dat hele abortusdebat ook weer, echt het laatste land op aarde waar ik zou willen wonen.
Wat bedoel je?
Ik kijk er ook naar uit
Slimme zet eigenlijk. Zou me niks verbazen als ze een groot gedeelte van de kosten terugverdienen doordat de views gaan stijgen. Ze kunnen misschien nu ook Amerikaanse sponsordeals aannemen?
Die huizen waar ze naar kijken in Murica zijn gewoon 400/500k
Ja klopt. Ik vraag me ook af in hoeverre zo’n huis nog nut heeft wanneer Mila naar school moet en je gebonden bent aan de schoolvakanties, maar goed, dan kunnen ze het altijd weer verkopen.
Dit en wat hebben de nederlandse kijkers aan reclame uit amerika. Ja dat kunnen we kopen als we daar zijn mja hoevaak kom je nou daar.
Hoogstens voor Amerikaanse bedrijven die willen doorbreken in de Europese markt. Maar ik weet niet over haar cijfers (abonnees/views) interessant genoeg is voor hun.