Ja het is volgens mij een onwijs lief mens maar die stem en dat soort kookvideos zijn echt cringe
Het is een apart gezin, zag van de week ook oude videos waar ze alleen maar vragen beantwoorden over seks, en welk familielid wie zou doen etc. Gio die z’n vader uitscheld voor vieze lul en ze vervolgens met z’n 4en in een deuk liggen.
Vera heeft een filmpje gemaakt op insta voor anti-dieetdag. Serena had daar wel een geweldige opmerking eronder geplaatst.
Hahaha ja typisch ons Sereen
$€r€na denkt alleen aan geld
Hahah juist wel toch. Sereenie doet niks voor gratis dus ook niet obesitas promoten
Ik snap em ook niet denk ik. Kan iemand dit uitleggen?
Dus promoot Vera/Serena het niet… dat is juist de grap.
Maar het is nu al niet grappig meer
Denk t wel
Ik giet de macaroni af in een vergiet.
Joh!
Zou Mas niet beseffen dat ze gewoonweg teveel spullen in haar huis heeft, zodat alles na een tijdje een complete chaos wordt en ze weer een opruimvideo met een nieuw systeem moet opnemen? Die tassen/schoenen opruimvideo bijvoorbeeld, hoeveel tassen ze nog houdt verbaasd mij. ik heb 1 werktas, 1 klein cross-over zwart tasje en dan een rugzak voor als ik een uitstap met de kinderen doe.
In de vlog van vandaag haalt ze aan dat het kruidenbakje ook een chaos is, hier heeft ze laatst uren aan georganiseerd (met de cricut natuurlijk).
Hoe dan ook creër je in het dagelijks leven rommel door dingen te gebruiken, maar zij heeft zoveel spullen, ik verbaas me er elke keer opnieuw over.
Neem wel aan dat jij geen samenwerking hebt met josh v/beautyblogger bent/heel veel van tassen houdt
Dus wdb beetje scheve vergelijking
Sowieso dat doodsaaie “Ik snap het niet want IK doe het zo…”
Ze houdt van spullen en is een beetje rommelig. Zo erg is dat toch niet?
Ze heeft tenminste altijd content materiaal.
Ik dacht even dat Mascha’s planners te koop waren bij de Action. Zelfs de stickers zijn hetzelfde.
Wow haha, sleep ze voor de rechter Foef.
Een soort Timberlands van Dior , ik vind haar Spice Girl shirt leuker.
Ook dat ze hoopt dat hierdoor mensen zien dat tweedehands dingen kopen best leuk vindt. Goede boodschap, maar ik denk dat de mensen geen tweedehands Dior boots kunnen kopen.
Love Vera so much