Beutyblogtopic XL #13

Hoe vaak kan Mascha boots zeggen?

1 like

De titel van die video :joy:

Ze praat weer zo hyper snel in die video, rustigggg Mascha

Ze raakt ook helemaal buiten adem haha

3 likes

Nu kan ze het masker niet de schuld geven :crazy_face:

2 likes

Dit viel mij ook op? Ze praatte vroeger nooit zo snel, man ik kreeg er helemaal stress van.

4 likes

Ja, ik dacht eerst dat m’n youtube nog op 1.25x speed stond :confused:

1 like

Dat was bij dat maskerfilmpje ook zo. Helemaal niet fijn om hiernaar te kijken

7 likes

Ik heb de video niet gezien, maar Mas post net op insta dat ze afgelopen week is begonnen met EMDR en dat haar brein overuren draait. Login • Instagram Misschien praat ze daarom zo snel.

Pas maar op, van EMDR ging ik opruimen. Dus bereid je voor op nog meer opruim video’s.

5 likes

Ik vind de post van Vera erg goed. Ze houd een clearblue test vast met ‘niet zwanger’ en dat je daar ook blij mee mag zijn, ookal zijn er mensen die een grote kinderwens hebben maar het niet kunnen.
Heel herkenbaar, ik ben ook 30 en mensen blijven maar vragen wanneer we nou gaan beginnen etc. Ik ben elke maand nog steeds blij als ik ongesteld wordt.

59 likes

Even een zeikmomentje, maar wtf is die spatiëring

14 likes

Wtf, iemand reageert op de post van Mascha (filmpje van Mila, stond eerder in haar stories) dar ze er al een schermopname van had gemaakt om vaker te kunnen bekijken. Dat is toch echt fucking creepy?

39 likes

Hopelijk leren ze dan dat ze kinderen minder in beeld te brengen. Wat het is gewoon fucking creepy dat mensen dit doen.

62 likes

En dat is dan een volwassen vrouw hè. Nou ja, ik ben daar al niet meer verbaasd over aangezien kinderen van influencers soms ook nog allerlei fan accounts hebben.

5 likes

En in plaats van dat ze denkt hmmm misschien beter niet zo veel delen, plaatst ze het nog een keer op haar feed zodat het niet binnen 24 uur verdwijnt. Pfffffff ik snap dit echt niet.

20 likes

Sowieso zou dat reden nummer 1 voor mij zijn om meteen te kappen met foto’s en video’s plaatsen van mijn kind. Brr! Maar Mas kennende post ze gewoon vrolijk verder.

5 likes

Geen kinderen in beeld op sociale media snap ik maar een screenshot van leuke kleding als er geen kind in beeld is, wat is daar dan mis mee?

Of bedoel je meer dat het besefmoment was dat mensen beelden kunnen opslaan?

2 likes

Ik denk persoonlijk meer het besef dat mensen er screenshots van kunnen maken en het kunnen gebruiken voor (perverse) doeleinden.

Ik heb zelf geen kids, maar ik post bijvoorbeeld ook geen foto’s van mijn neefjes en nichtjes met het idee erachter ‘wat als een viezerik…’

5 likes

Gadver, hier moeten dan toch alle alarmbellen bij afgaan?! De gedachte alleen al dat iemand met een filmpje van jouw kind op z’n telefoon rondloopt en er Joost weet wat mee doet…brrr

5 likes

Ik volg al heel lang een vrouw/influencer die sinds een paar jaar kinderen heeft en echt letterlijk elke scheet van die kinderen online gooit. Video’s dat ze in bad zitten, dat ze naakt rondlopen (geslachtsdelen en tepels dan wel geblurd maar toch) Maar laatst brak echt mijn klop, toen plaatste ze zonder schaamte een video dat ze allebei huilend en naakt op de wc en potje zaten om te leren plassen. Full on tantrum met een zogenaamd grappige tekst erbij van: haha moeder zijn is kut. Kinderen zijn denk ik 1 en 3 jaar.

Ik heb de video toen gerapporteerd maar helaas heeft Instagram er niks mee gedaan. Hoezo deel je dit? Buiten dat ze de privacy van die kinderen op geen enkele manier respecteert zou je er toch bij stil moeten staan dat er genoeg mensen met kwade intenties zijn? Je bent toch gek als je naaktbeelden van je kinderen online zet?? Die foto’s zijn zo verspreid en de emoji die ze gebruikt had om de geslachtsdelen te verbergen zijn zo vervangen met iets anders. Of wat denk je van deep fakes van jouw kind???

Ben er ook best boos om dat Instagram er niks mee gedaan heeft. Vind dit echt te ver gaan.

1 like