Ze praat weer zo hyper snel in die video, rustigggg Mascha
Ze raakt ook helemaal buiten adem haha
Ze praat weer zo hyper snel in die video, rustigggg Mascha
Ze raakt ook helemaal buiten adem haha
Nu kan ze het masker niet de schuld geven
Dit viel mij ook op? Ze praatte vroeger nooit zo snel, man ik kreeg er helemaal stress van.
Dat was bij dat maskerfilmpje ook zo. Helemaal niet fijn om hiernaar te kijken
Ik heb de video niet gezien, maar Mas post net op insta dat ze afgelopen week is begonnen met EMDR en dat haar brein overuren draait. Login âą Instagram Misschien praat ze daarom zo snel.
Pas maar op, van EMDR ging ik opruimen. Dus bereid je voor op nog meer opruim videoâs.
Ik vind de post van Vera erg goed. Ze houd een clearblue test vast met âniet zwangerâ en dat je daar ook blij mee mag zijn, ookal zijn er mensen die een grote kinderwens hebben maar het niet kunnen.
Heel herkenbaar, ik ben ook 30 en mensen blijven maar vragen wanneer we nou gaan beginnen etc. Ik ben elke maand nog steeds blij als ik ongesteld wordt.
Wtf, iemand reageert op de post van Mascha (filmpje van Mila, stond eerder in haar stories) dar ze er al een schermopname van had gemaakt om vaker te kunnen bekijken. Dat is toch echt fucking creepy?
Hopelijk leren ze dan dat ze kinderen minder in beeld te brengen. Wat het is gewoon fucking creepy dat mensen dit doen.
En in plaats van dat ze denkt hmmm misschien beter niet zo veel delen, plaatst ze het nog een keer op haar feed zodat het niet binnen 24 uur verdwijnt. Pfffffff ik snap dit echt niet.
Geen kinderen in beeld op sociale media snap ik maar een screenshot van leuke kleding als er geen kind in beeld is, wat is daar dan mis mee?
Of bedoel je meer dat het besefmoment was dat mensen beelden kunnen opslaan?
Gadver, hier moeten dan toch alle alarmbellen bij afgaan?! De gedachte alleen al dat iemand met een filmpje van jouw kind op zân telefoon rondloopt en er Joost weet wat mee doetâŠbrrr
Ik volg al heel lang een vrouw/influencer die sinds een paar jaar kinderen heeft en echt letterlijk elke scheet van die kinderen online gooit. Videoâs dat ze in bad zitten, dat ze naakt rondlopen (geslachtsdelen en tepels dan wel geblurd maar toch) Maar laatst brak echt mijn klop, toen plaatste ze zonder schaamte een video dat ze allebei huilend en naakt op de wc en potje zaten om te leren plassen. Full on tantrum met een zogenaamd grappige tekst erbij van: haha moeder zijn is kut. Kinderen zijn denk ik 1 en 3 jaar.
Ik heb de video toen gerapporteerd maar helaas heeft Instagram er niks mee gedaan. Hoezo deel je dit? Buiten dat ze de privacy van die kinderen op geen enkele manier respecteert zou je er toch bij stil moeten staan dat er genoeg mensen met kwade intenties zijn? Je bent toch gek als je naaktbeelden van je kinderen online zet?? Die fotoâs zijn zo verspreid en de emoji die ze gebruikt had om de geslachtsdelen te verbergen zijn zo vervangen met iets anders. Of wat denk je van deep fakes van jouw kind???
Ben er ook best boos om dat Instagram er niks mee gedaan heeft. Vind dit echt te ver gaan.
Also, iemand schrijft âballedâ.
Goed dat je het hebt gerapporteerd etc hoor, maar waarom volg je diegene dan nog? Lijkt me dat dit soort types pas hun gedrag aanpassen als mensen door te ontvolgen ook laten zien dat dit echt niet ok is.
Het is ook eigenlijk een double edged sword. Want iedereen zou vrij moeten kunnen zijn om iets te posten over zijn/haar kind (natuurlijk niet naakt foto/filmpjes).
Het zijn de buitenstaanders die er niet normaal mee om kunnen gaan. Hoe âliefâ soms volgers het lijken te bedoelen, het is gewoon not done. Ik ga al helemaal niet starten over mannen.
Uiteraard uitzondering op mensen die hun kind uitbuiten voor centen en dus dagelijks 40 filmpjes van hun kind erop zetten (uiteraard vragen ze niet om viezerikken maar common sense tochâŠ)
Heb ik daarna gedaan. Denk helaas dat het weinig effect zal hebben. Als ik haar profiel nu bekijk staat die post er nog, alleen kan ik hem niet meer bekijken. Je merkt dat het grootste gedeelte van de mensen niet echt een probleem lijkt te zien bij het delen van dit soort dingen⊠hopelijk komt daar snel verandering in.
Hou je profiel gewoon privĂ© op zân minst als je er kinderen op gaat zetten of andere mensen die geen toestemming (kunnen) geven. Zo lastig is dat niet.
Hmm ja, daar heb je inderdaad een punt.