Beutyblogtopic XL #13

Geen vliegende kakkerlakken gezien, maar wel duizenden van deze beesten overal

Samenvatting

Net zo smerig als je het mij vraagt. Al met al ook een teleurstellende reis, op de pretparken na.

8 likes

Whaha zijn dit ook echt twee ketsende exemplaren of zijn het altijd Siamese tweelingen?

16 likes

Hier waren ze zich inderdaad ook nog eens aan het voortplanten :expressionless:

2 likes

Gister op werk ging het over kakkerlakken, bij ik vertrek waren vliegende kakkerlakken en nu gaat het hier ook over kakkerlakken :joy:

8 likes

Hoe groot waren ze in t echt dan?

3 likes

Dit was de boom waarop ze zaten op deze foto:

8 likes

Maken deze beesten van die krakende geluiden s avonds? Want in Florida hoorden we s avonds veel geluiden uit de bomen komen, maar ik durfde niet te googelen wat het was

5 likes

Ong zo lang als mijn wijsvinger. Er zat er ook één op onze autoruit voor we gingen rijden en die bleef ook nog heel lang vasthouden :smiling_face_with_tear:

Janken om dit onderwerp :sob: zo bang voor insecten en spinnen haha. Vond de miljoenen cicades in Griekenland al echt heel naar (en dat geluid!!), maar de kakkerlakken in Zuid-Amerika echt de complete hel, verschrikkelijk

3 likes

Hahaha heerlijk die kakkerlak verhalen. Wat een vreselijke beesten ziin het ook. In India op uitwisseling ook genoeg gezien. Al meerdere keren naakt uit de douche half druipend in de shampoo omdat er een kakkerlak langs mn voeten liep. Brrrrr verschrikkelijk.
En op Mallorca vlogen/zweefden ze inderdaad. Na t uitgaan wachten op de bus en daar zaten ze hoor lekker op de warme stoep. En dan sprongen ze zo je haren in ugh.
Ik ga in oktober naar Florida hopelijk valt t mee met de orkanen en de hitte en kan wat beesten wel aan. Harde slippers meenemen :joy:.

3 likes

In de jungle in Peru wou ik mijn tanden poetsen en toen kwam er een mega kakkerlak uit mijn toilettas!

Florida is heel erg mwah. De parken zijn leuk, de everglades ook ( neem niet zo’n vreselijke ventilatorboot) met veel alligators, slangen en schildpadden. Cape canaveral is cool. Voor de rest vond ik er weinig aan.

7 likes

Haha bij zwevende kakkerlakken zie ik een heel sereen beeld voor me. Een soort van zen kakkerlak die rustig mee deint met waar de wind hem voert. Zoals een kwal maar dan in de lucht. Ik vermoed dat de werkelijkheid anders is haha

22 likes

Ik ga minimaal 1x per jaar naar Curaçao omdat familie daar woont en ik heb nog nooit een vliegende kakkerlak gezien :sweat_smile:

4 likes

What the actual fuck?! Echt horror dit​:sob::sob::nauseated_face:

4 likes

Heb jij even geluk! Wij zaten in een eco-resort en s avonds kwamen ze onder de vlonders van onze veranda uit. Was echt drama, ze liepen zo onder de deur door en vlogen zo de slaapkamer in. Als we gingen koken vlogen er meerdere op het raam. Echt helse vakantie voor mij. Spinnen kan ik prima hebben, maar had echt een kakkerlak angst. Zo zie je maar, ik ga ieder jaar naar Florida en daar heb ik ze nog nooit gezien. Ook in Mexico ook niet. Gelukkig
.

2 likes

We hadden dengue in de buurt waar ik woonde in Indonesië dus kwamen ze het huis een soort van uitroken. Maar de kakkerlakken reageerden daar ook op en kwamen uit alle gaten en kieren en gingen mega sloom lopen en uiteindelijk op hun rug liggen en doodgaan. Toen zag je pas hoeveel fucking kakkerlakken er in dat huis zaten :confounded: maar goed we hadden ook ratten in huis, das erger.

12 likes

Omg dit brengt echt herinneringen terug, zoooo’n angst voor die beesten. Ik was op een klein eiland op de Filipijnen en ik voelde ‘s nachts wat trillen bij m’n voeten. Ik rits m’n slaapzak open en zie drie kakkerlakken IN MN SLAAPZAK zitten :nauseated_face: ik heb het hele eiland wakker gemaakt met m’n gegil volgens mij :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Gaat iedereen nu echt vertellen in welke verre oorden die heeft gewoond en wat voor spannende beesten daar waren? :yawning_face:

63 likes

Ik zag gisteren twee spinnen in mijn schuur.

29 likes

Ik heb al een tijd geen foefvlogs meer gekeken maar nu ik dit weer zie weet ik ook metéén weer waarom: 1. Dat onverstaanbare gemompel van Krek op de achtergrond. 2. Heel de tijd dat geluid van de camera / draaien aan de lens om in te zoomen / de camerastrap die tegen de camera aan tikt. Bij andere vloggers (die niet de allereerste beautyvloggers waren) hoor ik dat nooit?

11 likes