Hoezo? Extreem benauwd weer, vliegende kakkerlakken, wappies, krokodillen en een orkaanseizoen, what’s not to love?
Help ik ga rondreizen in de VS en florida staat ook op de planning . Moet ik hier wegblijven? Vliegende kakkerlakken iewl. Die krokodillen lijken me wel vet in de Everglades (van veraf:smiling_face_with_tear:).
Florida keys leken me wel mooi/gaaf.
Nee joh! Op vakantie is toch heel anders dan er willen wonen. Er zijn echt mooie plekjes!
Ik heb nog nooit een vliegende kakkerlak gezien in Florida! In Curaçao overigens wel. Heel veel en hele grote. Vreselijk, ik durf nu nooit meer naar Curaçao! Ik dacht in eerste instantie dat het muizen waren in het donker, tot dat ze gingen vliegen! Orkaan wel meegemaakt in Orlando. Hele ervaring, maar
viel gelukkig mee als toerist in een hotel. Met je eigen huis, lijkt me dit een ander verhaal.
Ik heb ze wel eens gezien in griekenland. Ik lig er nog steeds wakker van.
Vliegende kakkerlakken?
Ik heb veel meegemaakt, maar geen vliegende
ik heb op Tenerife gewoond en dan vlogen ze 's nachts na het uitgaan als je op straat liep gewoon BAM tegen je kop aan. Ik ben niet bang voor beesten, maar ik vind kakkerlakken en zilvervliesjes zo ontzettend ranzig. Echt janken. Ik heb die beesten te vaak uit plekken moeten halen waar ik ze niet wil hebben.
Partykakkerlakken.
Neeeeee, trauma!!!
Never forget de tijd dat ik in Kaapverdië woonde voor studie en elke avond weer de kakkerlakken door m’n badkamer liepen… Kwam ik aangeschoten van uitgaan thuis liep er weer zo’n beest bij m’n voeten terwijl ik rustig in t donker zat te plassen. Trauma’s voor life
tussen mijn kleren in de koffer, op mijn bed, in kasten, tussen kleren, tussen borden in de bedrijfskantine…
Dus idd altijd overal deed ik eerst de lamp aan zodat ze hopelijk weg waren en dan pas ging ik een kamer binnen. Vreselijke vieze baggermormels zijn het.
één keer dacht ik slim te zijn en heb ik een glas gezet om een kakkerlak te vangen en ben toen gaan slapen… Toen ik wakker werd had dat stomme beest allemaal babies gemaakt in dat glas
voor zover ik weet niet
Ja de Duitse zijn klein! Ik heb het over die hele grote, die zijn echt goor en eng en je kan er ook ziek van worden
Florida is echt verschrikkelijk. Elke porie in m’n lijf huilde zweet, zo ondragelijk heet.
Is een vliegende kakkerlak niet praktisch hetzelfde als een veenmol?
Nope die zijn groter…
Er liep ooit een kakkerlak over me heen toen ik sliep. Was ook een fantastische ervaring ik kan het iedereen aanraden.
Welke kom je liever tegen
- Veenmol
- Vliegende kakkerlak
0 stemmers