In de reacties vinden ze het allemaal weer prachtig, lief en vol van medeleven getuigen. Zal wel weer zuur zijn.
Volgens mij is mascha niet van de reacties verwijderen. Maar meer van de " Ahw diegene die een haat reactie achter laat zal wel een heeel sneu leven hebben."
Vandaag was het: ‘oh ik zie dat iemand heeft gereageerd met dat we toch nooit werken en nooit echt een drukke dag hebben. Hoe willen jullie eigenlijk dat zien in de vlog want ik vind het niet leuk om stukjes te kijken van iemand die werkt maar ja dan zien jullie dus ook niet dat we werken en lijkt het alsof we niks doen maar ik spoel ze altijd door dus wat willen jullie let me know BLABLABLA’ en ga zo nog 4 minuten door, met die irritante ik ben iedereens moeder en ik geef een college-stem
Hahaha ik weet precies wat je bedoelt
‘weet je wat het ding is…’
Sorry maar al die influencers hebben volgens mij echt geen idee wat hard werken is. Ik zie vloggers nooit om 6 uur opstaan of iets dergelijks.
De gemiddelde dag van een vlogger is ongeveer dit:
11 uur sporten
12 uur uitgebreid lunchen
13 uur naar naar de browbar voor de wenkbrauwen
14 uur nagels laten doen
15 uur kapper/ tussendoor vlog bewerken
17 uur thuis en eten bestellen want zo’n drukke werkdag gehad
Je hebt nu toch zo’n programma waarin bekende Nederlanders in de zorg werken. Lijkt me heel leuk om daar influencers in de zorg van te maken. Wordt vast geweldige televisie. Bijv. een Mascha, Vita, Elise. Die weten echt niet wat ze meemaken😅
Neenee Mascha heeft SPH gestudeerd en stage gelopen dus die weet echt wel wat hard werken is hoor !!1
En dan mensen uit de zorg een paar weken als influencer laten leven en dan dat ze elkaar ontmoeten.
Ja en bij de senos gewerkt!!!
Stage? Je bedoelt de jaaaaarenlange ervaring bij de kinderopvang?
Dat meen je niet, en in amerika gewoond. Wat verschrikkelijk veelzijdig is ze ook.
Ik snap het ook precies. En als ze in die modus zit gaat ze ook tongklakken en met haar vingers tikken. Soort aangeleerde lichaamstaal om haar woorden kracht bij te zetten.
Ik vind wel dat als Vera iets zegt, ze best vaak/altijd achter haar standpunt blijft. In tegenstelling tot anderen want💸.
Ik ben het ook echt met dr eens mbt WW.
hahah dit zie ik ook zoo vaak inderdaad bij Elise. “echt hele drukke dag” heeft ze van 10-13 op kantoor gewerkt en is ze de rest vd dag op het balkon met de hele bups aan het chillen “genietingss”
Douglas die het make-upmerk van Nikkie Plessen ging verkopen volgens mij, en verder niks met het commentaar op dat merk gedaan heeft
Je ziet gregor zo kijken van waarom heb je dit gekocht. En Mascha probeert allerlei dingen te verzinnen om die onzin goed te praten.
Las ergens dat er voor influencers met een bepaald aantal volgers strengere regels gaan komen voor wat betreft reclame maken. Kan even niet meer vinden waar ik dat las. Maar ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Ik hoop het! Al denk ik dat het handhaven daarvan te wensen over gaat laten…