Beutyblogtopic XL #13

Hahaha omg die pannen zijn een rib uit je lijf joh, wel een hele duurzame aankoop want je doet er super lang mee. En die mini pannetjes zijn toch ook van gietijzer gemaakt? Niet echt speelgoed lijkt mij.

9 likes

Hier ligt gewoon voor een paar duizend euro aan pannen dat even tussendoor besteld is :sob: ik ga vanavond mijn eerste vlog uploaden denk ik, met een beetje geluk heb ik dan over een paar jaar ook alleen maar roze Le Creusets!!

41 likes

Hoezo die 2 blauwe :sob:

9 likes

Dit is echt next level de aankoop goed proberen te praten. Zeg gewoon dat je ze schattig vond en daarom wilde hebben :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ja inderdaad! Of haar tenen blauw slaan. Zijn loeizwaar die dingen

9 likes

Waar zou het rijke kind in steenrijk-straatarm dan mee spelen?

38 likes

Dit zijn gietenijzeren toch, die zijn ook nog eens super zwaar. Lijkt me niet echt geschikt als speelgoed :rofl:

4 likes

Laat jij je kind met een mini braadpan van 25 euro spelen of ben je normaal?

8 likes

Met het houten stokje dat niet bij hun pannenkoekenpan kwam.

4 likes

Juist wel vooral als je kind redelijk baldadig is. Met zo’n pan kan die dan goed tikken uitdelen.

3 likes

Ergens kan ik me niet voorstellen dat ze geen korting heeft geregeld. Mega exposure voor Creuset

3 likes

Volgens mij had ze het met korting gekocht. In een eerdere blog liet ze namelijk zien wat ze ging bestellen. Dacht dat het onder de duizend euro was.

Edit:

Vanaf 3:23

8 likes

‘Parelmoerrrrrr soms is het net paars’

3 likes

En dan is ze helemaal verbaasd dat het houten stokje van die spatels af kan want anders gaat dat stokje kapot in de vaatwasser. Weet ze wel dat die pannen niet in de vaatwasser mogen. :smiling_face_with_tear:

9 likes

Mogen ze wel! Ik was ook verbaasd, maar ik heb toevallig vorige week het boekje eens doorgelezen wat er bij de pan zat (heb de pan al 3 jaar :joy:) en ze mogen dus wel in de vaatwasser alleen kunnen ze daardoor wat doffer worden.

7 likes

Ik vond dat sowieso een grappig stukje, want bij mijn kwastjes van de action kun je het ook gewoon uit elkaar halen. Zij deed echt alsof ze een wereldwonder zag

13 likes

MEEN JIJ DIT. En ik elke keer maar lopen kutten met die pan in de wasbak en altijd zo’n gedoe echt jezus. :joy:

18 likes

Hahaha, ja ze zijn loodzwaar dus echt super kut met afwassen idd. Hier loopt er ook altijd een te vloeken als ik die pan weer gebruikt heb :joy:. Maar het mag: link

7 likes

Ik ben ook echt fan van Le Creuset en de kwaliteit is top! Bij TK Maxx hebben ze ook heel veel, dit was maar iets van 80 euro bij elkaar, wellicht een tipđŸ„°


17 likes

Ik zie het daar ook vaak liggen en vraag me altijd een beetje af of het daar ligt omdat dit de dingen met productiefoutjes zijn?

1 like