Beutyblogtopic XL #13

Nee er is niks mis mee, ik heb ook dingen gewoon bij Bijenkorf en de Le Creuset winkel gekocht en merk geen verschil

5 likes

Hier gaan ze ook al jaren in de vaatwasser. Ik schrok al door te lezen dat het niet mocht. Maar de pannen zien er nog prima uit hier!

1 like

Kunnen ook gewoon kleuren zijn die limited edition zijn of slecht verkopen

5 likes

Maar dat Mas zegt dat Mila er ook mee kan spelen… beseft ze wel dat Mila de pan van het fornuis kan trekken terwijl er iets in staat te koken zodra ze wat groter is omdat ze ermee wilt spelen? Moet er niet aan denken.

7 likes

Dat kan ze toch ook als Mascha haar niet met een mini pan laat spelen?

15 likes

Maar als je nu je kind leert dat het schijnbaar oke is om met een pan te spelen dan kan ik me best voorstellen dat zij op een dag denkt: oohhh parelmoer roze pannnn en zo dat ding van het fornuis trekt

7 likes

Geen idee. Mijn kind heeft gewone ikea kinderpannen en die trekt mijn grote ikea pannen ook niet van de kookplaat.
En die pannen van hun zijn toch hartstikke zwaar? Die trek je volgens mij sowieso er niet zomaar af.

8 likes

Never forget het moment dat ze Gregors DJ set terugvond, ze Mila er mee liet spelen, Gregor de kamer binnenkomt en CUT :joy:

67 likes

Op zich een leuke tip als je van koken houdt en het kunt betalen en hij is ook nog geldig haha Dat is al heel wat aangezien ze achterloopt met haar filmpjes toch? Ik vind het eerlijk dat ze haar daadwerkelijke aankopen laat zien, maar om de aanbieding beter tot z’n recht te laten komen had ze denk ik beter alleen die drie actieproducten kunnen laten zien omdat je dan een beter beeld krijgt van de daadwerkelijke korting. Ze krijgt ongeveer 150 euro korting en als ze alleen die drie producten zou laten zien, dan zou je als kijker zien dat je ipv 600 ongeveer 450 euro uitgeeft en voelt dat als een betere deal. Nu wordt het idee toch wat vertroebeld door haar andere aankopen die geen korting hebben en leidt het af van wat ze eigenlijk wilde vertellen. Nou goed, ze wordt er verder niet voor betaald en hoeft niemand te overtuigen, maar de uitwerking om de boodschap over te dragen had beter gekund denk ik :stuck_out_tongue:

4 likes

Wat lelijk die hartjes, lijkt wel een barbie speelset

26 likes

Ik kan me zo slecht vinden in deze opmerking. Hoe kun je een roze hartjes pan nou lelijk vinden?

38 likes

Ik bedoel…

21 likes

wat boeit haar dat nou hahah ze wordt er niet voor betaald. kijk zelf ff wat je doet met die korting

10 likes

Ik weet het en je hebt gelijk, het was eigenlijk een beetje zeuren om het zeuren van mijn kant.

2 likes

Als je ze maar goed laat drogen. Ik weet niet precies waarom want een ex date heeft dat ooit verteld maar ik luister maar half naar mannen.

Trouwens hoe speelde jullie als kind met je speelgoed joh. Jullie doen net alsof een kind zon pan door de kamer heen smijt.

12 likes

Die zit nu in een creuset fase

32 likes

Volgende zaterdag video: Keukenkasten indelen met Le Creuset pannen

49 likes

Zou het eerder goor vinden dat kinderen vanalles ‘koken’ ‘slijm’, zand, idk hun eigen snot ofzo en dat vervolgens in de pannen belandt waar we uit eten.

6 likes

Wat ik dus een tijdje terug ook aan gaf. Waarom steeds zoveel kopen?! Om vervolgens weer een kast te moeten uitzoeken omdat alles te vol staat

16 likes

Lol wat een lelijke dingen. Als ze bij de action stonden zou je er zo voorbij lopen

25 likes