Beutyblogtopic XL #13

hahaha daar gaat t ook al mis, het eraf pulken is zo satisfying :sob: Maar goed bedankt voor je tips! als mn nagels ooit weer bijgroeien ga ik t opnieuw proberen

1 like

Haha ja maar daarmee maak je dis onbewust je nagels kapot. Als je echt wil pulken is een peel-off basecoat misschien iets? Hebben ze ook voor gellak. Die kun je zonder schade pulken haha

5 likes

Dit is echt zo iets waar ik nooit bij zou stilstaan, maar me elke dag aan zou ergeren.

Vond dat ze wel mooie dingen had uitgezocht, zoveel mooier dan al dat vierkante servies.

5 likes

Dank je wel! Ik ga me er eens in verdiepen!

2 likes

Ik doe sinds corona zelf mijn nagels en ben begonnen met gel, toen polygel en nu biab en merk ook een enorm verschil! Mijn eigen nagels zijn veel steviger. Echt een aanrader!

6 likes

Werk jij zelf biab ook nog uit met zo’n fijn dun kwastje? Ik wil het ook zelf doen, maar dat lijkt me zo lastig bij mijn “verkeerde” hand.

2 likes

Dit slaat nergens op? Als jouw kozijn stuk is of de verwarming thuis niet werktz, is dat toch ook niet zeuren. De huisbaas is er voor zulke dingen tenzij je van tevoren anders afspreekt.

7 likes

Je mag als huurder inderdaad verwachten dat de woning die je huurt in goede staat verkeerd. Of dat nu via een woningstichting is of een particuliere verhuurder. Verhuurders die daar over zeiken die moeten zich afvragen of ze wel weten waar ze begonnen zijn.

5 likes

Dan had je het beter moeten omschrijven. Vind hoe jij het zo omschreef erg kort door de bocht.

Ik ben wel heel blij geweest dat ik kon huren via een particuliere huurbaas.
Ik kon niet via de woningbouw huren in de stad waar ik studeerde en wilde ook niet meer in studentenhuizen. Kopen kon al helemaak niet. De huurbaas was een prima man die altijd kwam wanneer er iets was. Heb 3 jaar gehuurd van hem en het was juist een redding voor mij, anders had ik echt nergens kunnen wonen in die stad.

3 likes

je mist echt het hele punt :joy:

@anon50301661 Ja ik hoop eigenlijk dat er een soort culturele revolutie komt waarin het de standaard wordt dat iedere huurder een net huis van de verhuurder eist en we allemaal niet meer in krotten hoeven te wonen voor de hoofdprijs omdat de rechtshulpbijstand onze rug heeft :heartpulse:
Mijn onderbuurvrouw heeft de douche in haar keuken (zonder verwarming, naast de tuindeur) waar ‘s winters de ijspegels in hangen maar de nieuwe eigenaar weigert om iets op te knappen of een douche ergens anders te plaatsen want ‘we gaan alles of in 1 keer renoveren en dan betalen jullie de hoofdprijs, of jullie doen het met wat je hebt’
:thumbsup:

11 likes

Nou blijkbaar mis ik het punt inderdaad, maar dan kun je het toch of uitleggen of negeren? Ipv net als die andere hyena meteen sarcastisch te doen?

3 likes

Ze legde het gewoon netjes aan je uit hoor. Nadat jij reageerde met: Dit slaat nergens op?

9 likes

ik blijf het grappig vinden dat er bij deze discussies steeds mensen bij komen die hun eigen huurbaas echt fantastisch vinden, en diegene superdankbaar zijn dat ze een huis met werkende verwarming mogen huren voor een redelijke prijs. Omg wat een helden :clap:t2:

43 likes

Okee top! Mijn nagelstyliste bracht het inderdaad wel rechtstreeks uit het flesje aan, maar werkte het vervolgens nog met een dun kwastje uit zoals dit:

En dat lijkt me vrij lastig om zelf netjes te doen haha. Maar ik ga het gewoon eens proberen!

1 like

Ik mis de laatste tijd steeds meer de oude blogs. Ik lees dus nog best vaak op de site van Cynthia, staan best leuke dingen op vind ik. Ben een beetje klaar met al die oneindige nietszeggende vlogs

9 likes

Ik vind haar blog ook nog steeds leuk! Sowieso begin ik over mijn allergie voor haar heen te komen

5 likes

Same! Ze zit mega lekker in haar vel en dat merk je ook op insta. En vind haar heel inspirerend qua werk/privé balans.

6 likes

Ik volg haar blog ook nog graag! Vind de artikelen van Cynthia en Emmy prettig geschreven en vind de manier waarop ze haar merk door de jaren heeft ontwikkeld en laten groeien, mooi en inspirerend.

Ik ben blij dat ze enkel de comments heeft uitgezet op de blog en niet volledig de stekker er uit heeft getrokken, ook al is het niet meer haar (primaire) inkomstenbron.

3 likes

Mascha gebruikt in haar nieuwe video het woordje routine 90 keer (ik heb geen leven i know)
Wel vind ik het mooi dat ze zegt stress te krijgen van al die perfecte Pinterest routines (opstaan om 4u, mediteren, yoga, wandeling,
), en dit haar onzeker maakt. Ik heb dit ook een keer geprobeerd, om 12u 's middags was ik al doodmoe :joy:

4 likes

Love mijn moeder weer. Deze trui is zo warm dat je benen ook warm worden.

37 likes