Beutyblogtopic XL #13

Ik vind dit zo’n stom iets om over je kind te zeggen. Sowieso zegt ze dat zoooo vaak en erger ik me er iedere keer aan. Praat normaal

4 likes

Je zou het haast denken :joy: zag er voor de verandering een keer leuk uit.

Samenvatting

6 likes

Ik denk dat ze hier extra voor betaald heeft gekregen hoor, zo veel moeite doet ons Mas normaal niet

11 likes

Ik moest stiekem een beetje grinniken om Cynthia die enkele sponstories plaatst over granola en direct daarna een story over een voedselvergiftiging :see_no_evil:

(Voedselvergiftiging is natuurlijk DE HEL maar ik vond het wel een ‘Grappige forumposts die onder elkaar staan’ situatie hehe)

13 likes

Ik vind het nog steeds weerzinwekkend dat die vrouw zichzelf PT mag noemen :disappointed_relieved:

11 likes

Die donkey kicks doen echt pijn aan m’n ogen.

3 likes

Weer een sluikreclame voor Cricut

2 likes

Geen sluikreclame, er staat AD in beeld.

3 likes

Oh die was dan heel snel in beeld. Had ik dan net niet gezien

Overigens vind ik dat AD de hele tijd in beeld moet staan tijdens het segment

9 likes

Ik ben vooral verbaasd over de prijs (23 euro per kg als je een abbo neemt, anders 26 euro per kg!!!) van de granola. Maar ook over de marketing over voedingswaarden. Leuk dat er weinig suiker in zit en het verantwoorde ingrediënten, maar in de Holie Granola van de Appie zit minder suiker, minder verzadigde vetten en 3x zo veel vezels. (En die vond ik ook al prijzig voor 9 euro per kg).

Dus los van dat het gewoon niet perse verantwoorder is dan de granola uit de supermarkt, vraag ik me wel af wie er 5,50-6,25 euro betaalt voor 6 porties granola (behalve influencers die dit gratis krijgen)?

11 likes

Ja, dat ben ik met je eens! Overigens laten meer influencers het maar kort in beeld staan.

2 likes

Ik dacht eerst even dat je met Pip de mopshond van Jill bedoelde :sweat_smile:

3 likes

En er zijn echt zooooveel hele goede trainers in Amsterdam, waarom blijft ze zo aan die vrouw vasthouden? Echt zonde

7 likes

aan het einde wilden ze zelfs elkaar zoenen, wat een gekke meiden toch!

5 likes

Ze is ook bevriend met haar personal trainer toch? Misschien dat ze er daarom aan vast blijft houden.

Ik ben aan het kijken om zelf Biab te doen (wordt me te prijzig in salon).

Weet jij mss het verschil tussen volgende producten? Lijkt mij zo ingewikkeld allemaal!

1 like

Je vraagt 't niet aan mij, maar op dit plaatje staat geen biab.
Biab en rubber base zijn 2 verschillende producten. Biab is builder in a bottle, je kunt je nagel mee opbouwen en er een paar mm mee verlengen. Rubber base is een stevige maar flexibele basecoat, waar je wel een apex (bolling) mee kunt bouwen, maar niet verlengen.
Biab is veel sterker en zitten ook verzorgende ingrediënten in.

3 likes

Ohhhhh. Wat is wel biab dan?

3 likes

Het lijkt er qua flesje wel op:

Je moet alleen in de shop even zoeken op Biab of builder in a bottle.

1 like

Je kan eventueel ook nog meer info vinden in het Nagel topic!

Show je nagels #2

3 likes